Problémy studeného startu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Problémy studeného startu
Zdravím mám 1,9PD 85KW AJM mám problémy pokud auto schládne dlouho točí než chytne,gumičky mám vyměněny jak na vstřicích tak na čerpadle,starter zrepasovaný a nová baterka....
Nemáte někdo zkušenost stímto problémem?Díky
Nemáte někdo zkušenost stímto problémem?Díky
Re: Problémy studeného startu
asi ti padá naftaMirin4motion píše:Zdravím mám 1,9PD 85KW AJM mám problémy pokud auto schládne dlouho točí než chytne,gumičky mám vyměněny jak na vstřicích tak na čerpadle,starter zrepasovaný a nová baterka....
Nemáte někdo zkušenost stímto problémem?Díky
- JOKINO1982
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 253
- Registrován: 15 úno 2009, 20:14
- Bydliště: SOBRANCE
mam ten isty problem s jednym zakaznikom. Vymenene gumicky,podavace cerpadlo v nadrzi a stale nic.Este som neskusal spetny ventil.
AUTOBOSS V30,LEXIA PP2000,RENAULT CLIP,VAG,OPEL COM,OSCILOSKOP,327 ELM,BDM 100,MPPS,DECODER TMS 374,WILLEM 7,1, DIAGNOSTIKA, SERVIS, PREDAJ NAHRADNYCH DIELOV, AUTOFOLIE,GEOMETRIA PODVOZKOV
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
no já měnil i vstřiky kruhy,vačku nazvedáky prostě všecko nové a nevím jestli by se neměli nějak nastavit přes diagnostiku start.dávka nebo něco vstřiky byli starší ale jezdili na aute normálně je pravda že i teplé to nestartuje uplně 100% musím točit delej aby to chytlo za studena a zatepla je to lepší ale ne tak jak by to mělo být,začalo mi to dělat až ted po go motoru....
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Pokud zvládněš tohle vše sám tak jedině velký + (neplatíš nikomu práci což by pár hodin v tvém případě bylo) a řekněme klidně 15-20 jen za práci..
Já dával v létě motor ASZ a když přišla zima začal být problém...odešlo i čidlo teploty chl. kapaliny takže to jsem následně vyloučil,baterka zánovní,startér bez problému...Když je kolem 0 až -5C tak to chytá hned na 4 ale jeden jakoby vynechává--jsou cítit otřesy...Čím je větší mráz tím se nepravidelnost stupnuje až začne(kolem -17) chytat na 3 vyloženě a když bylo -22C tak nemít Vartu 680 tak bych asi nenatočil.
Strávil jsem pár hodin pročítáním podobných témat, kde řešení našel málokdo a investice a času promrháno..přitom těm motorum jinak nic není většinou:Mě normálně chodí,výkonu dost,olej nějak nebere..Tak sem se rozhodl pro řešení neřešení..Nezávislý topení.Nejen že nemusím měnit pulku motoru a přísl,čidla,diagnostiku a já nevím co ještě, ale mám i komfort k nezaplacení...

Strávil jsem pár hodin pročítáním podobných témat, kde řešení našel málokdo a investice a času promrháno..přitom těm motorum jinak nic není většinou:Mě normálně chodí,výkonu dost,olej nějak nebere..Tak sem se rozhodl pro řešení neřešení..Nezávislý topení.Nejen že nemusím měnit pulku motoru a přísl,čidla,diagnostiku a já nevím co ještě, ale mám i komfort k nezaplacení...

-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Nevím ale po tom co jsem tady pročetl tak to není zrovna spolehlivý řešení...nepotřebuju nic upraovat..mám Webasto..origoš píše:Už se o tom tady psalo. Protože to tak autor vymyslel. Nech si SW upravit startovací dávku a bude chytat na otočení.98% PD motoru ne rotaček...v čem je kua problém... Hm
Sniperfm:Proč nemají problém ostatní motory,auta...

Uplně to vidím..nechám zvednout dávku, ono to nepomuže..jinej řekne nech změřit tlaky,otestovat vstřiky..zjistím že tlaky nejsou uplně dle tabulek a vstřiky taky tak udělám GO motoru a třeba to pomuže...
