Problémy studeného startu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Mirin4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Odpovědi: 0

Problémy studeného startu

Příspěvek od Mirin4motion »

Zdravím mám 1,9PD 85KW AJM mám problémy pokud auto schládne dlouho točí než chytne,gumičky mám vyměněny jak na vstřicích tak na čerpadle,starter zrepasovaný a nová baterka....
Nemáte někdo zkušenost stímto problémem?Díky
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Re: Problémy studeného startu

Příspěvek od Power156 »

Mirin4motion píše:Zdravím mám 1,9PD 85KW AJM mám problémy pokud auto schládne dlouho točí než chytne,gumičky mám vyměněny jak na vstřicích tak na čerpadle,starter zrepasovaný a nová baterka....
Nemáte někdo zkušenost stímto problémem?Díky
asi ti padá nafta
Uživatelský avatar
JOKINO1982
Přispěvovatel
Příspěvky: 253
Registrován: 15 úno 2009, 20:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SOBRANCE

Příspěvek od JOKINO1982 »

mam ten isty problem s jednym zakaznikom. Vymenene gumicky,podavace cerpadlo v nadrzi a stale nic.Este som neskusal spetny ventil.
AUTOBOSS V30,LEXIA PP2000,RENAULT CLIP,VAG,OPEL COM,OSCILOSKOP,327 ELM,BDM 100,MPPS,DECODER TMS 374,WILLEM 7,1, DIAGNOSTIKA, SERVIS, PREDAJ NAHRADNYCH DIELOV, AUTOFOLIE,GEOMETRIA PODVOZKOV
Mirin4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirin4motion »

no já měnil i vstřiky kruhy,vačku nazvedáky prostě všecko nové a nevím jestli by se neměli nějak nastavit přes diagnostiku start.dávka nebo něco vstřiky byli starší ale jezdili na aute normálně je pravda že i teplé to nestartuje uplně 100% musím točit delej aby to chytlo za studena a zatepla je to lepší ale ne tak jak by to mělo být,začalo mi to dělat až ted po go motoru....
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

:o Kolik jsi za to vypláznul...?Jak začíná zima těchhle témat přibívá a pořád dokola..měnil jsem "pul auta" a nic... (LOL) V bazaru mám 100% řešení tohodle problému... :D Taky mě to při mrazech škitá a kucká a při -20C to nechtělo chytnout...Ted mám klid..startuju jako v létě a mám teplo uvnitř. :)
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

svatá pravda, taky bych chtěl mít pod nohama ještě jeden vejfuck a soukromý kamínka (noteeth) ....webasto je zlatá věc, mít peníz navíc a čas na zabastlení, tak už ho v bazaru nemáš (rofl)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Mirin4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirin4motion »

stalo to docela dost,dělal jsem si to sám to právě neškytá ani se nehádá kdyby padala nafta tak to po startu aspon trošku tarokuje než se to rozběhne to proste jen musím točit a pak to chytne a jede krásne na 4
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Pokud zvládněš tohle vše sám tak jedině velký + (neplatíš nikomu práci což by pár hodin v tvém případě bylo) a řekněme klidně 15-20 jen za práci.. :D Já dával v létě motor ASZ a když přišla zima začal být problém...odešlo i čidlo teploty chl. kapaliny takže to jsem následně vyloučil,baterka zánovní,startér bez problému...Když je kolem 0 až -5C tak to chytá hned na 4 ale jeden jakoby vynechává--jsou cítit otřesy...Čím je větší mráz tím se nepravidelnost stupnuje až začne(kolem -17) chytat na 3 vyloženě a když bylo -22C tak nemít Vartu 680 tak bych asi nenatočil.
Strávil jsem pár hodin pročítáním podobných témat, kde řešení našel málokdo a investice a času promrháno..přitom těm motorum jinak nic není většinou:Mě normálně chodí,výkonu dost,olej nějak nebere..Tak sem se rozhodl pro řešení neřešení..Nezávislý topení.Nejen že nemusím měnit pulku motoru a přísl,čidla,diagnostiku a já nevím co ještě, ale mám i komfort k nezaplacení... :)
Mirin4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirin4motion »

No joo to bych pochopil když bude mínus ale ted když bylo +3stupně a takový start tak nevím potom jsem jel do práce od 8 a ve 14hod jsem to zkoušel a start jako by bylo -20 a to prěs den bylo kolem 5+
no je to záhada nejde mi to do hlavy (LOL)
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sniperfm »

Mirin4motion: Taky jsem loni neměl takové problémy, jen jestli to není těma sračkama, co dávají do nafty (hm)
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Martin4motion:Nj tak to je už špatný...:( fakt netuším v čem je problé se starty v zimě a je to problém troufám si odhadnout z 98% PD motoru ne rotaček...v čem je kua problém... (hm)
Sniperfm:Proč nemají problém ostatní motory,auta...
Uživatelský avatar
Sniperfm
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 12 srp 2010, 13:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sniperfm »

najmis píše: Sniperfm:Proč nemají problém ostatní motory,auta...
To přijde (hm)
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

98% PD motoru ne rotaček...v čem je kua problém... Hm
Sniperfm:Proč nemají problém ostatní motory,auta...
Už se o tom tady psalo. Protože to tak autor vymyslel. Nech si SW upravit startovací dávku a bude chytat na otočení.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Mirin4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirin4motion »

To jsem dneska udělal tak uvidím co bude :?
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

origoš píše:
98% PD motoru ne rotaček...v čem je kua problém... Hm
Sniperfm:Proč nemají problém ostatní motory,auta...
Už se o tom tady psalo. Protože to tak autor vymyslel. Nech si SW upravit startovací dávku a bude chytat na otočení.
Nevím ale po tom co jsem tady pročetl tak to není zrovna spolehlivý řešení...nepotřebuju nic upraovat..mám Webasto.. :)
Uplně to vidím..nechám zvednout dávku, ono to nepomuže..jinej řekne nech změřit tlaky,otestovat vstřiky..zjistím že tlaky nejsou uplně dle tabulek a vstřiky taky tak udělám GO motoru a třeba to pomuže...:))a co když to všechno podstoupím zbytečně jako spousta lidí a řešní je kde...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“