
ARL 270 - 300 ps
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ARL 270 - 300 ps
Ahoj kluci...co si myslite o ARL s hybridem od RR300 a Firadama+80% da to + - takovej vykon jakej je v nadpise? Jeste bych potreboval takovejch par malejch rad: jakej tam dat IC,nikde jsem u nikoho nenasel velikost kdo ma podobnou konfiguraci,seriovej ARL asi uz nezvladne i kdybych udelal k nemu nerez vedeni??? kolik to cca na ty ps tlaci bar?? a posledni,C snimac tlaku to jeste zvladne nebo uz je potreba sehnat snimac 0281002316. Dik moc 

autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
a co chladenie oleja motora? To urcite uz nebude stihat chladit....
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
C snímač určo nestačí, tlak bude kolem 2.5b, ARL IC je dost velkej, spíš slabší článek je plastové vedení a bajonety.
trysky nevim, turbo by asi mělo když to píše, pak celej výfuk
a toho chlazení oleje bych se nebál (pokud nebude jezdit na okruhu), při takovím výkonu se prostě nedá uhnat v běžným provozu
trysky nevim, turbo by asi mělo když to píše, pak celej výfuk
a toho chlazení oleje bych se nebál (pokud nebude jezdit na okruhu), při takovím výkonu se prostě nedá uhnat v běžným provozu
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ja by som sa naopak bal.... ked chce niekto na 1.9tdi vykon 270-300ps, asi sa s tym nebude trmacat len v beznej premavkeSmoke píše:a toho chlazení oleje bych se nebál (pokud nebude jezdit na okruhu), při takovím výkonu se prostě nedá uhnat v běžným provozu


Minimalne treba zauvazovat o samostatnym okruhom chladenej turbine.... (ak to ma teda cosi v zatazi vydrzat)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A ja bych tam nainstaloval ukazatel teploty oleje, sledoval to a na zaklade toho, co mu to ukaze bych reagoval.
(pravdou je, ze pokud to nechce postavit jen na to, aby obcas ohromil vykonem, tak tam externi chladic oleje poputuje hodne rychle)
Jinak nebyl bych to ja, kdybych na to neupozornil: to, ze je to RR300 neznamena automaticky, ze na tech 300 koni dosahnes.
Doporucil bych se s prodejcem hybridu konkretne dohodnout na tom, za jakych podminek je mozne jakeho vykonu na pripadnem hybridu dosahnout a jak budete postupovat v pripade, ze budou podminky splneny a nedosahne se toho vykonu.
Soucasti tech podminek bych videl napriklad:
- typ/tlak/teplota oleje
- maximalni povoleny tlak v sani (na druhou stranu, muze byt stanovej i minimalni, protoze pokud se nekdo domniva, ze toho dosahne pri 1,5 baru, ocekavam, ze bude compressor alespon 70mm
)
- maximalni teplota v sani muze byt imho take podminkou - vypovida o urovni chlazeni a ma vliv na dosazeny vykon
Nekomu se to muze zdat prehnane, ale proste prevence predchazi neshodam.
(pravdou je, ze pokud to nechce postavit jen na to, aby obcas ohromil vykonem, tak tam externi chladic oleje poputuje hodne rychle)
Jinak nebyl bych to ja, kdybych na to neupozornil: to, ze je to RR300 neznamena automaticky, ze na tech 300 koni dosahnes.
Doporucil bych se s prodejcem hybridu konkretne dohodnout na tom, za jakych podminek je mozne jakeho vykonu na pripadnem hybridu dosahnout a jak budete postupovat v pripade, ze budou podminky splneny a nedosahne se toho vykonu.
Soucasti tech podminek bych videl napriklad:
- typ/tlak/teplota oleje
- maximalni povoleny tlak v sani (na druhou stranu, muze byt stanovej i minimalni, protoze pokud se nekdo domniva, ze toho dosahne pri 1,5 baru, ocekavam, ze bude compressor alespon 70mm

- maximalni teplota v sani muze byt imho take podminkou - vypovida o urovni chlazeni a ma vliv na dosazeny vykon
Nekomu se to muze zdat prehnane, ale proste prevence predchazi neshodam.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
ukazatel teploty prave chci dat a podle toho se uvidi,mam prepinani programu,tak tenhle brutal tam nebude porad,jen na nejakej ten sprint a obcas strestat namysleny 18 lety chlapce v silnym aute od tatinka
Nerikam ze 300dosahnu ale 250+ a kdyby se povedlo vic,budu spokojenej. Jinak s plast. vedenim uz radsi nepocitam,spis vedeni nerez+kolena+spony,ale jestli napojit na origo IC nebo Fmic. Vyfuk mam z nerezu prumer 60 s koncovym tlumicem

autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@sniper-- : pokud Ti jde o 250+ koni, tak kasli na hybrida a dej tam osvedcenou 2260tku, to Ti rikam narovinu. Penize, co usetris zainvestuj do poradnejch sacich a vyfukovych svodu. Jinak nejsem si jist, zda by na 300 koni stacil vyfuk 60mm 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Pokud Ti jde o chladic, tak kup z O2, predelej mu boky a dej ho tam. A ten ARLkovej prodej, toho je skoda ho poskozovat kdyz je dobrej.
Ja jsem to tak udelal (resp. neprodal jsem ARLkovej), koupeno od titana306, zeptej se ho, mozna jeste bude mit. A dobry boky za rozumnej peniz dela jeden clovek odsud z Pardubic, ted nemohu najit jeho nick ale 1pavel bude vedet kdo to je.
Ja jsem to tak udelal (resp. neprodal jsem ARLkovej), koupeno od titana306, zeptej se ho, mozna jeste bude mit. A dobry boky za rozumnej peniz dela jeden clovek odsud z Pardubic, ted nemohu najit jeho nick ale 1pavel bude vedet kdo to je.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
jenze za 0II chladic dam taky cca 1500 + prevareni taky bude stat 2t ?? - prodani z ARL.... to uz mozna vyjde lip prodat ARL a koupit tohle http://www.nuclear-racing.cz/zbozi/6435 ... 300-x-76mm
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Tel.774 225538
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
A kde beres jistotu, ze se tam vejde bez vyraznych HW uprav? 76mm je kua radnej tlustokozec (a z hlavy ted opravdu vysku a sirku ARL k porovnani nevim) a kdyz si vemu, jak je to tam nahnacany tak clovece, nevim nevim 

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)