Biturbo TDI - úpravy na základě T5 (CFCA)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

zorg
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:04

Biturbo TDI - úpravy na základě T5 (CFCA)

Příspěvek od zorg »

Řešil už tady někdo biturbo? Co vím, tak se do T5 dává nějakej 180k dvouturbák kód motoru myslím CFCA, tak třeba by to šlo vzít jako základ pro další úpravy a snad třeba i transplantace na PDčka by se povedla? (hm)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

.......a už to zase začíná :D :D
:-@
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Odpovědi: 0
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

napis Forestovy ten ti k tomu rekne vsechno :D
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

:D kua, pouzivejte lidi magicke tlacitko Hledat prosim ... a mimochodem, castym synonymem pro biturbo je twinturbo :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Příspěvek od mvolesko2 »

ty turba jsou dost maly, je to spis na spektrum rozsahu otacek nez na nakej velkej vykon
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Plnici tlak BIturba u T5 je 1,75 bar
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@TDIfun: na ten vykon az moc... a v akom asi rozsahu otacok, nevies? :)
Ten priebeh ani po uprave od ABT nic moc, podobny sa da dosiahnut s jednym turbom... clovek by od toho cakal daleko viac... zrejme kvoli EU5 :(
http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx ... A_HS_E.pdf


Inak ak by niekoho zaujimalo o ake turba sa jedna, tak......

Obrázek
Obrázek
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Odpovědi: 0
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Tento motor sa robi len do T5 allebo aj seriovo do sportovyvh verzii ako je RS ci GT a pod... ?
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Ještě je v Amaroku
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Kluci odladili 205koni a 451Nm
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
mvolesko2
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:15

Příspěvek od mvolesko2 »

uz sem jich delal asi 5 kousku a vecinou nemaj na brzde ani to co udava vyrobce, bezne 170-175k a 360-370. Po chipu 200-205 a 440-460. Vsechno byli T5
MAHA LPS3000 4X4 DYNO
Nejlepsi palivo je CH4 !
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

subz3ro_tdi píše:@TDIfun: na ten vykon az moc... a v akom asi rozsahu otacok, nevies? :)
Ten priebeh ani po uprave od ABT nic moc, podobny sa da dosiahnut s jednym turbom... clovek by od toho cakal daleko viac... zrejme kvoli EU5 :(
http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx ... A_HS_E.pdf
Vršek opravdu nic moc, ale spodek takovej s jedním turbem neuděláš.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
zorg
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2010, 10:04

Příspěvek od zorg »

Ten průběh je krásnej.
A použít jiná turba nebo aspoň jedno, aby to tlačilo i na vrchu? (hm)
Forest píše:k :D ua, pouzivejte lidi magicke tlacitko Hledat prosim ... a mimochodem, castym synonymem pro biturbo je twinturbo :D
ok, sorry za spam, hledal jsem "biturbo" a nic kloudnýho, kde bych moh navázat jsem nenašel.
Ty užs to prodal a nebo je furt k mání? Předpokládám, že to není na základě tohohle řešení...
LibangVW píše:napis Forestovy ten ti k tomu rekne vsechno :D
Přesně takový reakce jsem čekal,ale že to bude hned 2. post
(LOL)
Spectre868
Přispěvovatel
Příspěvky: 115
Odpovědi: 0
Registrován: 01 bře 2010, 13:46

Příspěvek od Spectre868 »

Spodok na skur....e dvojhmoty ako vyrobený...
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Kornout píše:Vršek opravdu nic moc, ale spodek takovej s jedním turbem neuděláš.
V 1500 ot. mozno nie, ale v 1700 ano.... preto som pisal podobny ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“