Stránka 1 z 2
Audi A4 1.8T Quattro? Sráč?
Napsal: 06 led 2012, 22:34
od Thopr
Aloha. Můžu mít za super prachy A4 , quattro, 1.8T 110KW , rv 1999- Je to sráč? Sere se na tom něco extra? Nápravu neřeším, tu seženu za babku, bylo by to spíš auto na zimu (bydlím v opičích horách) . Co dostupnost ND?
Napsal: 06 led 2012, 23:21
od marena tdi
jezdil jsem ve 132 kw verzi v zimne.uplna parada.nezdi se s tim uplne jinak jak s haldexem.
jedine co casem u tohoto auta odeslo bylo servorizeni.
jinak nesmis koukat na spotrebu.jak se nechas unest je to mazec 10+

Napsal: 07 led 2012, 08:25
od este
ři koupi bych změřil tlak mazání často je přicpaej sací koš jinak jen jezdit a tankovat

Napsal: 07 led 2012, 21:38
od L
Záleží na stavu. Ale jinak je tohle auto dobrá volba. Quattro bez problémů a vcelku bezůdržbový, motor ok, rozumnou jízdou i rozumná spotřeba. Quattro funguje perfektně, např. ve srovnání s haldexem v O1 je to nebe a dudy. Mám teď A6 1,8T a Passata 2,5 4motion- tam je taky stejný systém 4x4 jako u Audi, takže si docela dokážu představit, že Tebou zmiňovaná A4 bude fajn auto....
Napsal: 10 led 2012, 14:25
od Thopr
Kluci, tak z TDI 4x4 nic kloudnýho nevzešlo, takže zbývá ta 1.8T v A4 , rv 99, 132KW. Je to držák jako ta 110kw? Je rodíl v něčem oproti té 110kw? Teda kromě toho že to má o 22kw víc?

Snesl by ten motor LPG? Kromě toho tlaku mazání, ještě něco na zkouknutí?
Napsal: 10 led 2012, 15:24
od peeeetr
Thopr píše:Kluci, tak z TDI 4x4 nic kloudnýho nevzešlo, takže zbývá ta 1.8T v A4 , rv 99, 132KW. Je to držák jako ta 110kw? Je rodíl v něčem oproti té 110kw? Teda kromě toho že to má o 22kw víc?

Snesl by ten motor LPG? Kromě toho tlaku mazání, ještě něco na zkouknutí?
Taky mě to zajímná s tím LPG. Myslíš že při použití LPG , bude potom znát pokles výkonu? Někdo mi tvrdí že ano a někdo mi tvrdí že ne. Já osobně si myslim, že to nemůže jít znát. Díky
Napsal: 10 led 2012, 15:36
od mir77
Není to znát.
Napsal: 10 led 2012, 16:26
od peeeetr
mir77 píše:Není to znát.
Myslel jsem si to, díky. Počítám že spotřeba na LPG bude cca o 2litry vyšší než v případě jízdy na benzín. Je to tak?
Napsal: 10 led 2012, 16:37
od mir77
Dnes s moderními systémy by ten rozdíl neměl být tak dramatický. Teorie je, že spotřeba by měla být stejná. Rozumný pesimismus je však v tomto případě na místě. Počítej se dvěma litry a třeba pak budeš mile překvapen

Napsal: 10 led 2012, 17:32
od peeeetr
mir77 píše:Dnes s moderními systémy by ten rozdíl neměl být tak dramatický. Teorie je, že spotřeba by měla být stejná. Rozumný pesimismus je však v tomto případě na místě. Počítej se dvěma litry a třeba pak budeš mile překvapen

Díky

Napsal: 11 led 2012, 07:42
od wintrej
ešte pred kupou to daj na zdvihák a pozri stredove uloženie kardanu ta guma sa tam lúbi utrhnuť. Vyčisti saci koš a len sa voziť ide to slušne a spotreba okolo 9l pohoda.zdar
Napsal: 12 led 2012, 15:05
od superbecko
Pokud tam předchozí majitel pravidelně měnil olej, tak budeš jen jezdit.Tyhle motory jsou stejně jako TDI háklivé na olej, to ale samozřejmě poznáš podle zvuku motoru, pokud tam budou slyšet hydrostavy,tak má ten motor minimálně 500 a nebo někdo pozdě měnil olej, dál se na tomhle motoru sere akorát napínák rozvodů kterej je dost drahej.Turba se tam neserou,stačí občas udělat čistku,Rozdíl o proti 110kw je hlavně v Turbu, tohle má difusor jako O1 RS, Co se spotřeby týče, počítej minimálně 8 litrů a to se budeš hodně krotit, obzvláště když je to quatro,podle mě spíš 10l a když jí budeš šlapat na krk tak podstatně víc.Co se předělání na plyn týče, tak jsi si nemohl vybrat lepší motor.
Napsal: 12 led 2012, 15:08
od superbecko
A ještě k té nápravě, snad jsi tim "za babku" nemyslel ty nápravy pod 5 tis kč?

Napsal: 13 led 2012, 07:58
od peeeetr
superbecko píše:A ještě k té nápravě, snad jsi tim "za babku" nemyslel ty nápravy pod 5 tis kč?

Za babku podle mě bylo myšleno "ala aukro" za 2990,-
Ale zajímalo by mě, jestli to někdo používá nebo ne.

Napsal: 14 led 2012, 18:50
od jardas cuprak