Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Takový vliv to mít nebude, ale ta synchronizace 0 je na přípravky?
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Takže problém vyřešen!!!!
V zoufalství jsem začal z druhého auta,co jelo, měnit váhu, snímač tlaku, ovladač podtlaku i tandemovku. Nic nepomohlo. Auto jak v nouzáku, nástup turba mizerný , ale paměť závad bez chyb . Říkám si, to je mechanický problém. Po rozhovoru z opravnou hlav jsem vyloučil jejich chybu a po proměření vačky i chybu v ní.
V zoufalství jsem vytáhl vstřiky, hodil tam jedny, co mi ležely na dílně z auta co trochu hulilo a houpal se volnoběh a světe div se, auto jede jak z praku. A líp jak před tím, dle slov zákazníka. A teď je otázkou, co ty staré odrovnalo. Ležely týden v suchu a byly už sasrané šlamem, jak se vrtěly v komorách? V pátek je dám na zkušebnu a uvidí se, co se stalo. Evidentně nedávkovaly, jak chtěla jednotka. Repásnem je a bude to snad o.k.
A tu 0 na synchronizaci jsem nastavil mimo přípravky. Na přípravky to bylo -1. Prostě odbourával jsem jednu možnost po druhé.
V zoufalství jsem začal z druhého auta,co jelo, měnit váhu, snímač tlaku, ovladač podtlaku i tandemovku. Nic nepomohlo. Auto jak v nouzáku, nástup turba mizerný , ale paměť závad bez chyb . Říkám si, to je mechanický problém. Po rozhovoru z opravnou hlav jsem vyloučil jejich chybu a po proměření vačky i chybu v ní.
V zoufalství jsem vytáhl vstřiky, hodil tam jedny, co mi ležely na dílně z auta co trochu hulilo a houpal se volnoběh a světe div se, auto jede jak z praku. A líp jak před tím, dle slov zákazníka. A teď je otázkou, co ty staré odrovnalo. Ležely týden v suchu a byly už sasrané šlamem, jak se vrtěly v komorách? V pátek je dám na zkušebnu a uvidí se, co se stalo. Evidentně nedávkovaly, jak chtěla jednotka. Repásnem je a bude to snad o.k.
A tu 0 na synchronizaci jsem nastavil mimo přípravky. Na přípravky to bylo -1. Prostě odbourával jsem jednu možnost po druhé.
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Nečistil jsi je od karbonu?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Jo, jen špičky, lehce šábrem v místě podložek, a zbytek vstřiku omotaný ve strečovce. Jako vždycky.
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
na špičku s otvory kde stříká nafta nešahám. Jen očistím dřík, na který dáváš podložku a fixyční kroužek.
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
A to čistím růčo, né dráťákem v brusce
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Ale zají má mne co bych mohl čištěním špičky odrovnat ? Člověk se celý život učí. A netvrdím, že jsem pánbůh a vím všechno.
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Asi narážíš na možnost, že bych ten prach z karbonu nasypal to sací štěrbiny vstřiku. No proto je zabalím hned do strečovky od spodního ohroužku u špičky.
Spíš je ještě možnost, že v sacím kanálu i přes vyfoukání před instalací plastové trubky, co je vní , tak i po instalaci ,zůstalo nějaké smetí, což bych zase asi vyloučil. A nebo tam najelo něco z tandenu. Nebo jak se hýbalo s hadicemi od filtru až k tandemu , atd.....Ale přitom korekce vstřiků byly 0,18 +-0,02 mezi sebou. Takže jako by byly přicpané rovnoměrně. No rozborka vstřiků ukáže, co se stalo.
Tohle byl asi i případ autora vlákna. Pochybuji, že byla zmetková vačka. On ten zmetek se spíše projeví rychlejším opotřebením, než špatným tvarem a časováním.
Pokud něco měním za jiné, snažím se to co nejvíce přeměřit a porovnat mezi starým a novým dílem. Při pochybnosti to nemontuju. Stará vačka měla chycený jen jeden palec, takže nebyl problém obě vačky poměřit. Nenašel jsem rozdíl, proto jsem téměř vyloučil možnost, že problém by byl ve vačce, natož v hlavě. Svedlo mne na scestí až tohle vlákno. Takže znovu vačka ven a kontrola, jestli mi něco poprvé neuniklo. Vačky do soustruhu, hodinky ...... V mých podmínkách měření bez rozdílu.
Tak co bych měl reklamovat? Ty vstřiky byla bohužel poslední možnost.
Spíš je ještě možnost, že v sacím kanálu i přes vyfoukání před instalací plastové trubky, co je vní , tak i po instalaci ,zůstalo nějaké smetí, což bych zase asi vyloučil. A nebo tam najelo něco z tandenu. Nebo jak se hýbalo s hadicemi od filtru až k tandemu , atd.....Ale přitom korekce vstřiků byly 0,18 +-0,02 mezi sebou. Takže jako by byly přicpané rovnoměrně. No rozborka vstřiků ukáže, co se stalo.
Tohle byl asi i případ autora vlákna. Pochybuji, že byla zmetková vačka. On ten zmetek se spíše projeví rychlejším opotřebením, než špatným tvarem a časováním.
Pokud něco měním za jiné, snažím se to co nejvíce přeměřit a porovnat mezi starým a novým dílem. Při pochybnosti to nemontuju. Stará vačka měla chycený jen jeden palec, takže nebyl problém obě vačky poměřit. Nenašel jsem rozdíl, proto jsem téměř vyloučil možnost, že problém by byl ve vačce, natož v hlavě. Svedlo mne na scestí až tohle vlákno. Takže znovu vačka ven a kontrola, jestli mi něco poprvé neuniklo. Vačky do soustruhu, hodinky ...... V mých podmínkách měření bez rozdílu.
Tak co bych měl reklamovat? Ty vstřiky byla bohužel poslední možnost.
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Nie je to bežná vec, ale stáva sa. Vstreky sa poškodia odstavením. Zažil som to tiež.
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Příště je nechám ve vaničce s naftou. Pro sichr. Ale ty staré, mi leží ve strečovce víc jak půl roku. A jedou. No uvidím podle tryskařů, co najdou.
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ
Zistilo sa niečo? Celkom ma to zaujíma