Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ

Příspěvek od tomwrc »

ahoj prosím všechny o radu. Vyměnil jsem vačku, zdvihátka, lágry, i gufero u mého golfa iv 96 kw asz 4 motion, protože bylo prodřené zdvihátko a tím pádem i poškozena vačka. Vše postaveno do přípravku a po výměně vše zkontrolováno vagem. Předvstřik -0.5, vstřiky nastaveny, prostě vše je ok. Před výměnou výkon na brzdě 172 koní a 445 krouťák, teď je to tupé a vůbec to nekouří dost se ztratil spodek a horší jsou i studené starty. Vůbec nevím co se mohlo přihodit vačka od febi stejná na všechny pd i dvojkové octavie 77 kw. Ještě mám jeden problém od samého začátku co golfa mám 6let jsou otáčky motorů jen 770 za minutu a to i po čipování před 4 lety. Díky za jakou koliv radu.
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Zkus zatocit tou vackou na jednu ci druhou stranu, nekdy mas i -2 st a je to dobre. Pokud to i blbe startuje je to blbe nacasovane. Ty otacky jsou bude predelane prez Login nebo se nekdo povrtal omylem v mape otacky vs. teplota...
Otazka je zda ta vacka z druhovyroby je ok casovani atd... :roll: :roll:
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 541
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Nepíšeš nic o nastavení vstřikovačů, proč?
:-@
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

vstřiky 225 stupňů jestli myslíš nastavení jinak dávají všechny skoro stejně
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

Vačkou jsem zkoušel otočit na obě strany. Když to dám do mínusu je to trošku lepší, ale až od minus 7 a potom už to nechytá když ještě otočím víc. Do plusu je to ještě daleko horší. Už s tím laboruju 4 dny a nemůžu na nic přijít. Vačka není orig, ale myslím že od febi to snad bude dobrý výrobek a byla úplně nová.
Naposledy upravil(a) tomwrc dne 07 led 2012, 12:30, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Motorpower
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 15 říj 2006, 23:39
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Motorpower »

Nová vačka takhle umrtvila Caddy. A mechanik pořád nechce pochopit, že pouze orig funguje. Stejně tak čidla od Kelly, váhy vzduchu Pierburg/už nové jsou v pr... :(
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

tak že nezbyde než vyrazit pro novou origo, nebo sehnat starší origo? Kde sehnat starší dobrou vačku a hlavně orig.?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tak to by me zajimalo, jak se k tomu hodla postavit vyrobce, kdyztak dej vedet. Predem dik a drzim palce.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

Já to snad ani nemůžu jít reklamovat, vždyť auto jede. To bych musel do autor. servisu na prohlídku, na brzdu, vyžádat si posudek, za vše zaplatit a doufat, že prodejce vše uzná a vrátí mi peníze. A vzhledem k tomu, že je to čipovaný a dost, tak si myslím, že mne autor. servis pošle k šípku.
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

Teda do pr....!
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Promin, ale kdybys mel graf se seriovou vackou a touto vackou, tak bys mohl argumentovat. A kdyby Ti tvrdili, ze je to jen pro pouziti v serii, tak jim muzes smele rict, ze vykon na funkci vacky nema vliv.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

V tom máš pravdu výkon auta na vačku nemá vliv, ale vačka na výkon, tak to je už něco jiného. Zkusím si vytisknout graf teď a až tam dám orig a uvidíme co mi řeknou v obchodě.
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

Ještě bych potřeboval vyřešit ty otáčky motoru, od začátku má motor jen 770 otáček za min. Ani po čipu se to neupravilo. Jak se dají zvednout? Tedy jestli to vůbec je možné? Díky
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

To Ti mel zvednout chiptuner, predpokladam, ze myslis volnobezne otacky. Kdo Ti to chipoval?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

A kodovani ECU mas ok?? Je tady jeden expert co to tam pere jak se vleze automat manual ani nevi co ma nakodovano..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“