Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

čipoval mi to Aleš z Meziříčí, já myslím, že to udělal hodně povedeně. Dělá nám čipy všem co ho známe z Prahy a všichni jsou spokojeni. Snad ho bude tady někdo znát. Můj názor a nikomu ho nevnucuju dělá to poctivě a každé auto individuelně, žádný univerzální soft, ale piplačka s každým kusem. Ty otáčky už byly nízký než sem mu dal auto načipovat a zapoměl jsem mu říct aby je zvedl. Já nemám ani ponětí co je kodování ECU. Porádíš mi?
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

Aleš z jakého Meziříčí ?
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

valašské meziříčí a jmenuje se Aleš občas jezdí do Prahy, ale já sem byl u něj na moje čipování
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

Velké né Valašské popletl jsem to
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

Tak a je to včera jsem koupil sice starší, ale orig vačku. Hned jsem ji namontoval a výkon je zpět. Ještě? že mám operky hlavy :D
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

tomwrc píše:Tak a je to včera jsem koupil sice starší, ale orig vačku. Hned jsem ji namontoval a výkon je zpět. Ještě? že mám operky hlavy :D
To je mazec , vačka ohleduplná k motoru (LOL)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

No já už čekal trošku víc ohleduplnosti od Febi vačky a né že mi umrtví výkon.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A jak to teda budes resit? Reklamace? Dej vedet.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
whitefabiaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 22 dub 2011, 09:49
Bydliště: NZ

ahoj

Příspěvek od whitefabiaRS »

Daj to reklamovat Chlape a pokial viem tak unas aspon je tak ze do 7 pracovnych dni mozes vratit tovar bez udania dovodu ... a oni tu musia vratit peniaze :) ale asi uvas ten zakon nieje co?? :(
Škoda Fabia 1.9 TDI PD
Škoda Fabia RS
whitefabiaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 22 dub 2011, 09:49
Bydliště: NZ

Příspěvek od whitefabiaRS »

aha ty si to tu uz pisal davnejsie sorry :)
Škoda Fabia 1.9 TDI PD
Škoda Fabia RS
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

Poslal jsem email do prodejny, že už mám vačku vyměněnou za orig. a ještě mi neodepsali, tak se uvidí. Když jsem říkal majiteli prodejny co se stalo po montáži jeho vačky, tak mi řekl, že ji pošle do německa na přeměření a pokud bude pravda na moji straně, zaplatí měření on-asi 40 uero a pokud ne tak to budu platit já. Tak počkám co mi odepíše a hodím to sem.
ttommirs
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 kvě 2011, 16:55

Příspěvek od ttommirs »

Katalogové číslo vačky je 29852? S tím poplatkem se mi to nezdá, měly by s tebou sepsat reklamační protokol a odeslat (přes svého dodavatele) na posouzení, ale platit by se nic nemělo a trvej na písemném vyjádření od výrobce. Jinak jen pro zajímavost, kolik máš najeto km a jezdil si na krátké či prodloužené intervaly?
tomwrc
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 05 led 2012, 20:37

Příspěvek od tomwrc »

když jsem ho kupoval mělo najeto necelých 40 tis a teď mám skoro 180 tis. Jezdím krátký interval, je to PD ani bych se neodvážil jezdit 30 tisíc na jeden olej.
ren.e
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 28 kvě 2012, 21:25
Bydliště: ostrava

Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ

Příspěvek od ren.e »

Už dva dny řeším taky naprosto stejný problém, akorát s vačkou Kolbenschmidt 50006304 na motoru BXE. Komplet udělaná hlava s ventily, vodítky, sedly ,guffery ,tlakovkou, a s pouzdry pro vstřiky. Opravené záslepky na vahadlech. Nastavené na přípravky. Všechny hodnoty v pořádku. Turbo i váha jede podle požadavků. Nový paliv. filtr. Komprese 29bar. Tlak oleje 4-5bar. Synchronizace 0°. Nafta nepadá. Paměť závad - nic.
Auto ke mně přijelo jen s lehkou emulzí pod víkem ventilů a nepatrnou ztrátou vody i po výměně výměníku voda- olej pod filtrem oleje. Ale jelo jak má.
Po sundání hlavy - 3 záslepky vahadel venku, 1 palec vačky lehce chycen a jedno hydro už načaté, ale ne proražené, a vymlácené uložení vstřiků.
Otestoval jsem už všechno,Sundal jsem i výfuk , ale furt to nejede jak má, přitom jsem nenašel nikde problém.
Ale výkon je jako SDI. Nekouří to. Chytá studené hned, teplé jako rotačka s teplým startem. Ale to dělalo i před opravou.
Nechce se mi věřit, že vačka od kolbena je takový Shitt . Ale je to poslední možnost. (wallbash)
A pokud ano, tak to bude zajímavé s reklamací. :lol2:
2000 " Ford Galaxy 1,9 tdi 81 kW AVG Ghia
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Ztráta výkonu po výměně vačky PD 96 KW ASZ

Příspěvek od roman1648 »

Čoveče to se mi nezdá, vačku od Kolbenschmidtu jsem dával několikrát a pokaždé v pohodě... :?
Taková blbost - neotočil jsi těsnění pod sáním? Jde tam dát blbě, taky už jsem to viděl..
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“