Typy vstrekovacov

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Typy vstrekovacov

Příspěvek od Torgan »

Sem pozera asi najviac znalcov tak to dam sem.
Moja otazka znie ci pri type trysky u CR vstrekovacov znamena cim vysiie cislo tym vysia priepustnost nafty alebo nie a aka je pripadna priepustnost pri tychto troch druhoch trysiek alebo maximalna davka v mg?
Ja by som tam mal mat DSLA 145 P 763
A keby som tam dal napr DSLA 144 P 1295 ci by to pomohlo k zvyseniu vykonu alebo nie.
A dalsia otazka keby som tam dal cele vstrekovace 0 445 110 119
ci by to fungovalo?Lebo moje netreba kodovat ale na Stile zevraj ano a tieto by sa mali davat aj do stila.
Za odpovede Dakujem
Obrázek
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

nikto nic?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Venca
uživatel
Příspěvky: 407
Registrován: 01 čer 2006, 23:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Venca »

Toto číslo je pouze číslo pořadové ve sledu tak, jak výrobce ( v tomto pčípadě Bosch) přistoupí k výrobě nového vzoru trysky stejného typu. Nic ti to neřekne a průtok trysky výrobce většinou neuvádí. Pouze střední číslo ti řekne úhel rozstřiku. Pro tebe je ale také důležitý počet vstřikovacích otvorů, v jakém úhlu jsou tyto otvory natočeny vzhledem k vstřikovači a také motoru. Také je důležité v jakém úhlu jsou vstřikovače montovány na motoru vzhledem k válcům jak hluboko atd. Tato otázka je daleko složitější a laborování příliš nedoporučuji. ;)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Velkostne su vstrekovace uplne identicke tak isto aj motor aj hlava motora aj piesty je len ine vstrekovanie a turbo, preto sa na to pytam
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Re: Typy vstrekovacov

Příspěvek od Majkl.fiat »

Torgan píše:Sem pozera asi najviac znalcov tak to dam sem.
Moja otazka znie ci pri type trysky u CR vstrekovacov znamena cim vysiie cislo tym vysia priepustnost nafty alebo nie a aka je pripadna priepustnost pri tychto troch druhoch trysiek alebo maximalna davka v mg?
Ja by som tam mal mat DSLA 145 P 763
A keby som tam dal napr DSLA 144 P 1295 ci by to pomohlo k zvyseniu vykonu alebo nie.
A dalsia otazka keby som tam dal cele vstrekovace 0 445 110 119
ci by to fungovalo?Lebo moje netreba kodovat ale na Stile zevraj ano a tieto by sa mali davat aj do stila.
Za odpovede Dakujem
Obrázek
Čao, snad ti to pomůže:-)

DSLA145P763 - díra 5 x 0,185 mm, 145°uhel rozstřiku

DSLA144P1295 - díra 6 x 0,165 mm, 144°uhel rozstřiku

DSLA144P1021 - díra 6 x 0,165 mm, 144° úhel rozstřiku

Pokud je hlava i písty stejný, není proč se bát záměny, ale asi i s odpovídajícím vstřikovčem, tryska může být v každém z nich jinak natočená. Hlava motoru, tím pádem asi i náklon vstřikovače bude u všech motorů stejný. Osobně bych se bál spíš tvaru spalováku v pístu 5 vs. 6 dir na trysce + jiný uhel (ikdyž minimální)
Pro zajimavost - Fiat Croma TDID měla taky dva "stejné" 1,9l motory, ale každý měl jinou hlavu a jiné písty, vzájemně hlava, písty, vstřiky, čerpadlo nazáměnné s druhým typem, jedině jako celek.

A ještě - pro další zajímavost:
tryska DSLA145P1091 - díra 5x 0,200 mm, uhel 145° - ale nevím z jakého motoru to je a jaký je náklon trysky ku pístu.
a DSLA143P1058 - díra 8x 0,160, uhel 143° - ale viz výše, neznámý motor a neznámé umístění.
Vše to jsou trysky pro CR systém. Je možné že ani nebudou pasovat, jen tipuji po zkušenosti s tryskama DSLA na rotačkách, ale za pokus by to stálo ;-)
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Velmi ti dakujem za odpoved aj ked neviem kde si to vysprtal :)
Ja somtrochu pohladal a DSLA145P1091 je s reanulta, opla, nisana 2,5 DTI,DCI 115-120k
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“