Torgan píše:Sem pozera asi najviac znalcov tak to dam sem.
Moja otazka znie ci pri type trysky u CR vstrekovacov znamena cim vysiie cislo tym vysia priepustnost nafty alebo nie a aka je pripadna priepustnost pri tychto troch druhoch trysiek alebo maximalna davka v mg?
Ja by som tam mal mat DSLA 145 P 763
A keby som tam dal napr DSLA 144 P 1295 ci by to pomohlo k zvyseniu vykonu alebo nie.
A dalsia otazka keby som tam dal cele vstrekovace 0 445 110 119
ci by to fungovalo?Lebo moje netreba kodovat ale na Stile zevraj ano a tieto by sa mali davat aj do stila.
Za odpovede Dakujem

Čao, snad ti to pomůže:-)
DSLA145P763 - díra 5 x 0,185 mm, 145°uhel rozstřiku
DSLA144P1295 - díra 6 x 0,165 mm, 144°uhel rozstřiku
DSLA144P1021 - díra 6 x 0,165 mm, 144° úhel rozstřiku
Pokud je hlava i písty stejný, není proč se bát záměny, ale asi i s odpovídajícím vstřikovčem, tryska může být v každém z nich jinak natočená. Hlava motoru, tím pádem asi i náklon vstřikovače bude u všech motorů stejný. Osobně bych se bál spíš tvaru spalováku v pístu 5 vs. 6 dir na trysce + jiný uhel (ikdyž minimální)
Pro zajimavost - Fiat Croma TDID měla taky dva "stejné" 1,9l motory, ale každý měl jinou hlavu a jiné písty, vzájemně hlava, písty, vstřiky, čerpadlo nazáměnné s druhým typem, jedině jako celek.
A ještě - pro další zajímavost:
tryska DSLA145P1091 - díra 5x 0,200 mm, uhel 145° - ale nevím z jakého motoru to je a jaký je náklon trysky ku pístu.
a DSLA143P1058 - díra 8x 0,160, uhel 143° - ale viz výše, neznámý motor a neznámé umístění.
Vše to jsou trysky pro CR systém. Je možné že ani nebudou pasovat, jen tipuji po zkušenosti s tryskama DSLA na rotačkách, ale za pokus by to stálo

Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD
