Blikající žhavení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
scrufy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 03 dub 2008, 17:51
Odpovědi: 0

Blikající žhavení

Příspěvek od scrufy »

Ahoj kluci mam problem auto jsem již sice sprovoznil ale po ujetí 5 km mi zase začlo blikat žhavení auto jsem sice vzal ze servisu ale asi neco posrali. Měnily mi čerpadlo a rozvody.. auto jelo normálně motor běžel krásně ale jakmile sem přesáhl 2000 otáček tak to chcíplo... muže to být předvstřikem nebo řídícím vstřikem ?
scrufy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 03 dub 2008, 17:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od scrufy »

je to O1 agr
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14474
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Chce to vyčíst paměť závad, může to být rozhozeným počátkem vstřiku, nastavovač množstí, ventil počátku vstřiku...

Diag!
mirda15
Přispěvovatel
Příspěvky: 299
Registrován: 18 říj 2009, 17:11
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od mirda15 »

Dnes snad i úplný motoristický analfabet ví, že blikající žhavení znamená závadu. V první řadě napíchnout na diagnostiku a řídit se tím, co je tam za závadu. A hlavně někam do normálního servisu.
scrufy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 03 dub 2008, 17:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od scrufy »

16705
17656

to jsou 2 chyby co jsem tam nasel
scrufy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 03 dub 2008, 17:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od scrufy »

dotoho všeho se mi vybila baterka .:(
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

koukni na cidlo otacek motoru,to je ta prvni chyba a projevuje se presne tak jak jsi napsal a ta druha je rizeni pocatku vstriku
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
scrufy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 03 dub 2008, 17:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od scrufy »

sniper-- píše:koukni na cidlo otacek motoru,to je ta prvni chyba a projevuje se presne tak jak jsi napsal a ta druha je rizeni pocatku vstriku
to je to čidlo co je na bloku jakoby před saharama ?
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

no jestli myslim to same co ty tak ano :D koukni na stekr jestli je ok a neni tam vlhkost,pripadne to cidlo vyndat a ocistit...pro jeho spravnou funkci ho promer ,melo by mit odpor 730-1000 Ohm
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
scrufy
Přispěvovatel
Příspěvky: 133
Registrován: 03 dub 2008, 17:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od scrufy »

sniper-- píše:no jestli myslim to same co ty tak ano :D koukni na stekr jestli je ok a neni tam vlhkost,pripadne to cidlo vyndat a ocistit...pro jeho spravnou funkci ho promer ,melo by mit odpor 730-1000 Ohm
myslím to co je cca někde pod olejovým filtrem
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

Je to spis u setrvaku no asi myslime to stejne...
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

sniper-- píše:Je to spis u setrvaku no asi myslime to stejne...
první co jsi měl udělat,tak šlápnout na pedál brzdy ,jestli ti svítěj žárovky,jedna když prdne,bliká to asi 1 vteřinovým intervalem,pak se vrtej dál,začínej u toho nejjednoduššího,proto že každej hned honí Wag,a potom blbost s žárovkou ;)
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

miraspetrowski píše:
sniper-- píše:Je to spis u setrvaku no asi myslime to stejne...
první co jsi měl udělat,tak šlápnout na pedál brzdy ,jestli ti svítěj žárovky,jedna když prdne,bliká to asi 1 vteřinovým intervalem,pak se vrtej dál,začínej u toho nejjednoduššího,proto že každej hned honí Wag,a potom blbost s žárovkou ;)
Porucha spínače brzdových světel a spínače brzdového pedálu může sice rozblikat signálku předžhavení, ale nemůže mít za následek vysazení motoru/případná závada by se navíc objevila v paměti ŘJ/.
K zastavení chodu motoru může dojít pouze z důvodu:
1. Přerušení napětí na ventil N 109 /stop ventil/.
2. Poruchy nastavovače množství paliva N146 nebo jeho součásti/snímač polohy regulačního šoupátka G 149/.
3.Poruchy snímače ot. motoru G 28 a zároveň nevěrohodného signálu od snímače zdvihu jehly G 80.

Pro SCRUFY: Musíš se trochu více rozepsat, aby bylo zřejmé kdy a jaké potíže byly a jak a kdy jsi ho zprovozňoval.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“