Ducato 2,3 JTD nestartuje

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Ducato 2,3 JTD nestartuje

Příspěvek od johnyvine »

Ahojte mam problem s nastartovanim Fiat Ducato 2,3 JTD, r. 2006, 81kw,
auto bolo plne pojazdne, len tri roky stalo v garazi , bez baterie, momentalne nastartuje, na dve sekundy, a viac nejde. Skusali sme to aj na sprej, do sania a vtedy ide ale neda sa pridat plyn. Doteraz s tym motorom nikto nerobil, a je povodny. Diagnostika neukazala ziadnu zavadu. Dakujem za kazdy postreh
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

To ako na 2s chytne podbezi a potm skape?
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tohle dela DRV snimac vysokeho tlaku,ale chyby to zapisuje vzdy.
zkusit odpojit ten snimac vysokeho tlaku na liste jestli to pobezi v nouzaku normalne. Jinak to bude Ko cerpadlo.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Příspěvek od johnyvine »

vyskusame odpojit ten snimac a potom dam vediet DiKI moc :)
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A ikonka (piktogram) motora v budikoch ti zasvieti???
Uživatelský avatar
johnyvine
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 16 led 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: PRIEVIDZA

Příspěvek od johnyvine »

takze chalani.. piktogram motora svieti, a DRV snimac bol odpojeny no nic sa nezmenilo
VW POLO VARIANT 1,9 TDI 66KW, Motor AGR, r.v.2000, EGR OFF
okob
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 pro 2007, 09:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od okob »

Ja bych se podival diagnostikou zda je cca 400bar v liste,pokud ne je to cerpadlo nebo cerpadlo v nadrzi nejde,pokud cerpadlo v nadrzi jde podival bych se na filtr.Pokud tech 400bar bude pri startu v liste podivalbych se na prepady vstriku,pripadne je nechat vycistit.Take je dobre se podivat zda se odkoduje immo.Je to jednoduchy system.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ja nerekl at odpojis DRV,ale at odpojis snimac tlaku na liste!
DRv musi byt zapojeno jinak nenastartuje nikdy. DRv vyndat a zkontrolovat krouzek vysokeho tlaku
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“