Stránka 1 z 1
Dotaz! Napnutí rozvod.řemenu GolfIV, 1.6 74kw
Napsal: 12 led 2012, 23:25
od Mamlas
Prosím o radu ohledně napnutí rovodového řemenu na VW Golf IV, 1,6, 74kw. Jedná se mi o to, že při napínání řemenu se jemně pohne i kolo vačky a tím pádem už to není přesně nastavené. ( u tdi se povolí kolo vačky a při napínání se posune pouze kolo bez vačky).Mohl by mi někdo prozradit správnej postup? Díky
Napsal: 12 led 2012, 23:29
od picus16
Ty si mamlas viď

Napsal: 12 led 2012, 23:32
od Mamlas
JO

, ale rád bych to postupem času změnil. Můžeš říct v čem mamlasím, já ten dotaz myslel vážně

Napsal: 12 led 2012, 23:49
od picus16
Napsal: 13 led 2012, 00:03
od Jirka186
picus16 píše:
Ale jesetly se nepletu tohle je tdipd a ne benzin tohle rozvodový kolo
Napsal: 13 led 2012, 00:45
od picus16
jj tak vidíš mamlas sem nakonec já
sem si nevsiml 16
sorry

Napsal: 13 led 2012, 17:55
od Mamlas
Děkuji všem za snahu, a jak je to teda s tím benzíňákem. Mám to mírný posunutí během napínání neřešit? Nebo jak to děláte vy?
Napsal: 13 led 2012, 18:01
od geo
nasadit remen napnout otoč dvě otáčky musí sedet na značky jinak znovu.vačka je na klínek klika taky pokud nesedí je neco střihlého.
Napsal: 13 led 2012, 21:12
od Marek77
Pokud se při napínání motor rozčasuje, je třeba kolo vačky před napínáním o zub přesadit - tak, aby po správném napnutí časování sedělo na značky. Pak je třeba o 2 nebo 4 otáčky otočit motorem, aby si sedl řemen do osy s koly a znovu zkontrolovat nastavení značek a kladku napnutí (značka proti zářezu).
Napsal: 13 led 2012, 22:56
od Mamlas
Marku děkuju ti moc za odpovědˇ. To jsem potřeboval vědět. Dělám to poprvé takže to chci mít přesně. Díky
Napsal: 13 led 2012, 23:05
od sniper--
Nekdy nepomuze ani to presazeni o zub a stejne je to treba o pul zubu jinak,pak uz to nejde resit jinak....ale jinak ma Marek samozdrejme pravdu.
Napsal: 14 led 2012, 07:57
od Marek77
Správně, tedy pokud není problém, by časování mělo sedět přesně. Může se malinko posunout v případě, že je snížená palice, hodně vytahaný řemen (u nového se to vylučuje), případně třeba problém se střiženým klínkem resp. perem na některém hřídeli. Pokud však nic z toho neplatí, značky musejí sedět.
Napsal: 14 led 2012, 08:55
od slovacek.milos
první kontrola rozvodů u APF se dělá po 90.000 km a pak každých 30.000 km,
pokud něco nesedí, znova se nastaví, pokud to nejde řemen se musí vyměnit
