Brzdy 232x9 vs 256x22

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
tomino
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2006, 21:11
Bydliště: Olomoucký kraj

Brzdy 232x9 vs 256x22

Příspěvek od tomino »

mam na zadni naprave 232x9 napredku 288x25 ma smysl menit zadni brzdy za 256x22 ? bude ten rozdil v brzdnem ucinku znatelny? auto na denni jezdeni 150koniku :) kotouce jsou ko tak resim jestli koupit nove 232 treba EBC nebo predelat na ty vetsi (noteeth) (noteeth) diky za postrehy :D
1.9 tdi ASV 81kw - sold
2.0 tdi AZV 100kw
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

ta investice se dle mě nevyplatí. ale líp to vypadá :D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

taky bych rek ze to nema smysl,sice lip to brzdi,to je pravda ale na ty ps co mas bych to asi nedelal....jinak drobet odbocim,vim o leonu 81kw, 280/232 a z nejakyho nevysvetlitelnyho duvodu ten leon brzdi jako prase,staci se dotknout pedalu a skoro hvizdaji gumy!! Mlada s tim jela a hnedle vybehla prednim oknem pred auto....nechapu cim to muze bejt??
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

občas si to prostě dobře sedne ;) taky dost záleží na použitých komponentech, hlavně na deskách.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

smysl to bude mít až budeš mít předek 312 a budeš naloženej jinak ani ne
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

souhlas s Ladasem... předek 312 a pak když nebudeš vědět co s penězma tak větší dozadu.. ale je to asi opravdu jen frajeřina. Zadek už z principu moc nebrzdí..
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1640
Odpovědi: 0
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Přesně... Jde to dobře vidět na Ibě Cupře, kde některé mají na P 312x25 se 4 pístky AP a vzadu normál 232mm...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Ja som menil 245x10 za 269x22 a jak si to sadlo tak je ten narast brzdneho ucinku citit dost podstatne.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to sniper--: dodnes vzpomínám na mého GIV 81kw 280/232 jak to brzdilo. Sice to brzy uvadalo, ale ten nástup byl nesrovnatelný s tím, co mám teď.
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

nogis píše:to sniper--: dodnes vzpomínám na mého GIV 81kw 280/232 jak to brzdilo. Sice to brzy uvadalo, ale ten nástup byl nesrovnatelný s tím, co mám teď.
Tak to spíš budeš mít něco špatně. Mám 312/256 a je to výrazně ostřejší než původní konfigurace. Používám tedy komplet ATE Powerdisc (disky/kotouče)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

nogis : to samé... sednu do něčeho s 280 a nástup je daleko lepší než moje 312
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Vici píše:nogis : to samé... sednu do něčeho s 280 a nástup je daleko lepší než moje 312
Nieje to nasledkom ucinejsieho posillovaca?
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7569
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

myslíš že třeba G4 99 s abs má účinnější posilovač než moje O1 2003 s ESP?
problém může být ještě v deskách, mám nachystné dspf
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Neviem ale vsetky koncernove auta s 280mm brzdami maju takyto sialeny nabeh a pochybujem zeby tam boli dosky zrovnatelne s dspf v serii. Tak ma napada len ten posilovac a este tak rovnako velkybrzdovy valec.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nemůžete srovnávat ibizu s golfem jiná váhová kategorie...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“