Stránka 1 z 2

Peugeot 2.1td vs garrett GT1749VA

Napsal: 16 led 2012, 18:17
od K3nny
Zdravím odborníky,mám jeden dotaz,dělám zástavbu na peugeot 205,motor bude 2.1TD a turbo sem koupi GT1749VA,bude se převařovat na svody z peška,bude to turbo fungovat když tam dám přetlakovou banku nebo se musí ještě něco udělat?

Předem díky všem za názory a rady.

Napsal: 16 led 2012, 18:35
od turbo kamna power
podle mě zbytečná práce, to turbo je na ten motor moc malý... a jak převařovat? To jsi jako koupil turbo ve svodech? To chceš svařovat litinu a doufat že to vydrží? To si radši kup nějaký větší turbo a hlavně normálně šroubovací na svody ;)

Napsal: 16 led 2012, 18:48
od Smoke
tak nevím co peček motor vydrží a co od toho majitel očekává.
ale za další VNT a přetlak není zrovna vhodná kombinace

Napsal: 16 led 2012, 19:28
od K3nny
co by jste poradily jaký turbo na to hodit?to origo bylo už skoro před smrtí a chtěl bych trošku větší výkon z motoru dostat.Motor by měl vydržet víc než 1.9TD od pešků ten byl na tom s hlavou špatně,na tomto by snad největší problem měl být na chladiči oleje že praská,ale ten mám novej.

takže jaký turbo mám shánět?a co dál aby to spolu fungovalo

Napsal: 16 led 2012, 19:52
od Smoke
spojka to zvládne? a co ojnice atd?
né všechny motory jsou tak předimenzované jak tdi..

Napsal: 16 led 2012, 21:44
od K3nny
Spojka to zvládne,je nová,auto nestavím aby to lítalo,jen aby tam byl nějakej výkon navíc,přijde mě lepší dat větší turbo než origo nechat víc tlačit,nebo ne?nějak se v tom ještě nevyznám,četl jsem si tady topic o zvýšení td tak sem něco pochytil ale praxe je nula.


frantíci mají na tomto motoru bez nějakých úprav cca 160koníků,já bych chtěl tak 120-130 víc tomu nechci dávat.

Napsal: 16 led 2012, 21:48
od bjukemen
..150 ps to vydrží ako nič,ale na predkomorku treba velke turbo,ja osobne by som dal cca 2056V teda to je minimum

Napsal: 16 led 2012, 21:58
od turbo kamna power
Já bych na komůrce nechal obtokový turbo, není to taková laborace. Na těch 130 koní by ti mělo stačit i sériový, ani bys mu nemusel moc přidávat. V sérii to má nějakých 110 koní, nárust 20 koní je prd.

Jen tak pro porovnání. Na VW 1.6TD se (když už turbo s lopatkovou regulací) dává třeba VNT20, s plnícím tlakem kolem 1,6 baru to udělá 120+koní v závislosti na naladění a další úpravy.

Napsal: 17 led 2012, 07:48
od bjukemen
..to seriove turbo do 130 ps zvladne ale prečo nedať ine čo zvladne viac

Napsal: 17 led 2012, 08:20
od Smoke
pokud nechce moc tak bych nechal orig, ono má rezervu, navíc bude zachován spodek, s větším by to ztratilo tah od spodu

Napsal: 17 led 2012, 17:55
od K3nny
tak pokud dám turbo origo tak se na ten výkon dostanu ale zase když budu časem třeba chtít něco navíc tak by to možná šlo pokud to bude v možnostech turba,pokud dám větší tak do budoucna na větší výkon nebude problem ale nebude to mít tah od spodu,jakej tam bude rozdíl cca,origo zabralo cca 1800 a větší by zabíralo třeba 2300? není nějaká možnost aby i to větší zabralo v nižších točkách?

Napsal: 17 led 2012, 19:37
od pistabazar
zdar,já jsem dal do audi A6-R5,turbo VNT namísto obtoku a spodek je ůplně jinej a o sto procent lepší,ale je to tdi,nevím co to udělá u tebe.

Napsal: 17 led 2012, 20:03
od kosta103
Není ta 205 červená??? 1.9TD
měl jsem 205 1.8td a jelo to jak bejk ....octavia 81kw se absolutně nechytala ;)

Napsal: 17 led 2012, 20:08
od K3nny
byla červená,ted prošla komplet repasem a čeká na lak :D ale jo byla tam 1.9TD a jelo to jak pila,když jezdila nebyl problem ochcávku2 vyškolit

to je ona
http://forum.205gti.org/download/file.p ... &mode=view

Napsal: 17 led 2012, 20:30
od kosta103
tak to byla možna moje..našel sem v kompu fotku motoru,,,bylo tam tohle??
Ja s motorem nikdy problem neměl
Obrázek