Stránka 1 z 2
zarachtání při doběhu- 6q
Napsal: 20 led 2012, 16:12
od petya
Ahoj všem co čtou tento příspěvek. Při zhasnutí motoru u mého PD 110kw se ozývá zarachtání při doběhu. Při vyšláplé spojce vše v klidu. Vyměnil sem setrvačník včetně ložiska za nové a po chvíli to začalo rachtat zase. Už sem si zvyknul chcípat motor se zamáčklou spojkou, radši bych věděl co to je, zda to jde odstranit. Samozřejmě s nějakou repasí převodovky hned nepočítám, spíš pokud by šlo o nějakou banalitu, která by šla hned odstranit. Poradí si s tím někdo? Díky
Napsal: 20 led 2012, 16:30
od codll
to same zacnes znovu alespon co popisujes
Napsal: 20 led 2012, 17:05
od petya
dvouhmota je nová...
Napsal: 20 led 2012, 17:11
od codll
to neznamena ze materiale je ok vyckej jeste na dalsi rady a pak si udelej obrazek
chcipani
Napsal: 20 led 2012, 17:45
od Dejv212
Zkontroluj ten cernej ventil co je na EGRU jestli se pri vypnuti motoru uzavre.Popripade vem zarovkovou zkousecku odpoj konektor na tomto ventilu zapni a vypni zapalovani ,pri vypnuti se musi zarovka rozsvitit pak vys ze el.instalace je ok a bud hledat chybu v podltakovych hadickach nebo v samotnym ventilu.
Napsal: 20 led 2012, 21:35
od petya
moc děkuju za tip, jen se mi moc nezdá, že by na to mohl mít ventil vliv- jak sem psal, při vymáčknutí spojky je doběh úplně v klidu...
Napsal: 20 led 2012, 21:45
od jericho-3
Zkusil bych axiální vůli kliky..Jestli codll nemá pravdu a dvouhmoták není šmejd..
Napsal: 20 led 2012, 21:53
od sniper--
mam uplne ten samej problem a to mam najeto 85t ,klapka OF ....dela to zcela urcite ta dvouhmota, pri volnobehu nerachoti,tak to neresim
Napsal: 21 led 2012, 16:13
od petya
chlapi to mě radši ani nestrašte. Radši bych slyšel, že mám vůli v převodovce, obalu nebo tak, ale abych se nemusel vracet k tomu z***** setrváku.
To by přece mělo být poznat z vůlí před motnáží. Ten původní byl zaseklý, vůbec se s ním nedalo pohnout a zvuk stejný, nemůže být na vině nějaké vymezení přímo ve skříni?
Napsal: 21 led 2012, 20:11
od sparco gti
hmm asi neake vola v prevodovke ked je dvojhmota nova

a za jazdy ti to nic neroby?v zatahu atd....neake pazvuky alebo vybracie?
Napsal: 21 led 2012, 20:19
od sparco gti
vlastne na jednom passate sme menili komplet spojku a to rachtanie bolo pocut aj po vymene!tak si myslim ze prevodovka uz bude asi ko!a davala sa tam sada LUK!
Napsal: 21 led 2012, 23:59
od petya
já sem právě nebral luk, páč co sem slyšel měl hodně reklamací

Sachs tam byl v prvovýrobě, sloužil věrně 180 tis.km. Ale když se vytáh, byl už zavařenej v jedný poloze, přitom auto normálně táhlo, mohl se i podtáčet, žádný typický projev... skoro sem nevěřil že setrvačník KO... až mě teď mrzí že sem si tam tu zaaretovanou dvouhmotu nenechal. Mohl být od jednoho nadomsrti pokoj.
to Sparco: podezřívám převodovku, akorát nevím kterou část, doufám, že mi někdo poradí zda to stojí za repas (převodovky), nebo reklamaci (dvouhmoty), nebo existuje nejaká jiná možnost příp. to neřešit a dál jezdit...
To Jericho: myslíš že klika by byla až tak slyšet- to bych musel poznat i za jízdy?
Napsal: 22 led 2012, 09:39
od sparco gti
urco dvojhmota to nebude

nech poradia skusenejsi

Napsal: 22 led 2012, 10:21
od jericho-3
Nevím, je mi divné, že při sešlápnutí spojky je klid..Protože při sešlápnutí zatlačíš na setrvák a když je dvouhmota "nová" , co se tam uklidní, že to nemlátí.?..Viděl jsem u motoru cestovat kliku při běhu motoru sem a tam /nebylo to TDI/, a hlučné to bylo jen při deceleraci..Byla to jen úvaha, zda se to někomu již nestalo..A převodovku bych neopravoval,/vyjde to jistě dráž/ teď jsem montoval skříň /EEN/ koupenou ve Slušticích za 7000 kč s tím, že při špatné funkci bude vyměněna..Je to riziko, ale vše je O.K.
Je možné, že Tvoje podezření na skříň , je správné a je v háji..Při sešlápnutí ji zastaviš...
Napsal: 22 led 2012, 10:44
od sparco gti
jj radsej zohnat druhu prevodovku ako opravovat
