1,9 JTD TEsnenie pod hlavou

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

1,9 JTD TEsnenie pod hlavou

Příspěvek od Torgan »

Chcem sa spytat na typy a rady NAco si dat pozor co spravit pri vymene tenenia pod hlavou pri tomto motore.Cim sa cistia dosadacie plochy, ako zistim ci je treba spravit vybrus hlavy, co vymenit spolu s tesnenim,aku znacku tesnenia pouzit a pod.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Tak ocistis to nahrubo spachtlou, alebo subrom ale opatrne (ako gynekolog nie ako mäsiar) aby si nenarobil ryhy. Potom to omacaj drotenou kefou a nakoniec tie najviac zazrate miesta prejdi 300kou smirglom. Na finale to umyj technickym benzinom a osus cistou papierovou utierkou. Z bloku nakoniec vysaj striekackou zo vsetkych dier (zavitov) vodu.

Zober granitovu dosku, ked nemas tak nejaky dlhsi radeko noz a proti neonovemu svetlu skontroluj zakrivenie. Aj ked nieje naskodu to liznut na axialnej magnetke.
Po zrovnani este predtym ako hlavu namontujes na motor, osad do nej vacku a dotiahni ju len tak s citom od oka naprazdno bez salok, a skus nou popretacat rukou ci pojde lahko. Ak ano je to OK mozes ju odmontovat dat salky a naspat sposkladat a podotahovat na momenty. Ak vsak budes citit ze to nieje ono, ide to s odporom alebo sa zadrhava tak musis nechat opravit ulozenie vacky aby bolo znova presne v osi.

Najlepsie skusenosti mam s tesneniami znacky Goetze, alebo origos. Znacky ako Glasser a podobne sracky ti tam skoda davat. Elring na mna tiez dojem nespravil aj ked to nieje ze celkom hnoj, ale uz ma parkrat sklamal, takze sa mu vyhybam.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Vacku neplanujem davat dole. Neviem ci by som to potom poskladal keby som ju dal dole. A tesnenie goetze akosi neviem nikde najst skladom. Mozes mi ked tak do SS poslat dodavatela ktory by to mal skladom? Budem menit aj sroby hlavy . tiez mam pozerat na vyrobcu? chcem elring
Aspon radeco noze by som mal mat.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Ked ju liznes daj vacku dole a preistotu ju skontroluj naprazdno bez salok. Aby si potom neplakal ze ti ju rozlomilo :kol1:
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Ok tak ju dam dole tiez ako hovoris :D
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Ked vacku dole, rovno aj ventily von, gufera druhe - 5e sada a ventily zabrus.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

hledal sem ve fakturach znacku tesneni co sem prodaval na GO hlavy JTD,ale nemuzu to najit myslim,ze to bylo ale GOETZE
borec tehda bral tesneni pod hlavu,tesneni sani,vyfuk, srouby hlavy, gufera ventilu, a 4X zhavicky hlava se jen lizla aby se nemuselo sachovat s tloustkou tesneni.
cena za ty dily byla 2850 pro me
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

autickar21 píše:Ked vacku dole, rovno aj ventily von, gufera druhe - 5e sada a ventily zabrus.
Generalka sa robila asi 30000km do zadu. Vsetky okrem vstrekovacou a vycky je na hlave nove+ nove kruzky. Voda sa mi nestraca len niekedy tlak s valcou fukne do vodnej sustavy.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

Predpokladam ze pri plnom kotli... Bolo by dobre vediet teplotu vyfukovych plynov, mozno mas privysoku teplotu v spalovacom priestore, tym padom ti mozno kruti hlavu - ak je to mozne a postupne prepaluje tesnenie.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

To si nemyslim Teplota Nasavaneho vzduchu je nizsia Ako u serioveho auta. A auto sa mi velmi pomaly zohrieva na prevadzkovu teplotu.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
autickar21
Přispěvovatel
Příspěvky: 466
Odpovědi: 0
Registrován: 06 srp 2009, 13:09
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od autickar21 »

nemyslim nasavaneho vzduchu, ale vyfukovych plynov. je to priama umera, viac vzduchu ako v serii, viac paliva... Zalezi ale od chipu. 850stupnou nieje problem dosiahnut, co je ak si dobre pametam pomaly teplota tavenia piestov. Pri seriovom vyfuku je tato teplota este vyssia. na squadre je toho popisaneho viac.
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Ale cim nizsia teplota nasavaneho vzduchu tym nizsia teplota vyfukovych plynov. A ja nemam s toho dymovnicu. Mne to nedymi vobec
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Torgan píše:Ale cim nizsia teplota nasavaneho vzduchu tym nizsia teplota vyfukovych plynov.
Si si tym naozaj isty??? (LOL)
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Som kedysi sme to merali na jednom aute. Uz len s IC a bez IC tam bol dost podstatny rozdiel
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

ee, nemas pravdu je to presne naopak ;)

Co sa tyka dymyvosti tak to je pravda, ale EGT nie.
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 26 led 2012, 09:15, celkem upraveno 1 x.
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“