Stránka 1 z 2
P307 rv2003 FAP
Napsal: 26 led 2012, 22:06
od waffen
zdar chlapi,, mam v dielni tento voz,RHS motor,,nadrzka aditiva prazdna,tak som dolial 1liter 176ky,RJ aditiva v meranych hodnotach mi hlasi ze hladina aditiva nedosazena,a nieco s magnetickym spinacom na hrdle nadrze:neprítomen.merane PP2000. zevraj by sa mala natankovat plna nadrz??teraz tam je skoro rezerva len..
nema niekto nejaky postup,help,na nakonfigurovanie tohoto?
pytam sa preto lebo nemam s tymiti vozmi skusemost,a urobit to treba

.
dik za nejake info
Napsal: 26 led 2012, 22:37
od pett
Jo častý problém ,odchází magnetický snímač na uzávěru nádže,je to poznat na měřenejch hodnotách v jednotce aditivování.
Odstranit závady,dolít aditiva,dělat celkový reset systému a je šance že se té hlášky zbavíš.
Osobně už tyhle staré káry řeším nejraději FAP Off ,nejjednoduší a leckdy i nejlevnější

Napsal: 26 led 2012, 22:38
od dav55
taky me to zajima, na jake diagnostice jsi to mel? nevim jestli je dobre doplnovat to aditivum jen trochu. jinac by to melo mit nejake pocitadlo plnych nadrzi a dotom to prida aditivum, pokud se tankuje malo, tak se to priblbne a potom se to musi nejak zozchodit, kdysi jsem to resil, ale nakonec jsem zjistil, ze je to vykuchany a predelany soft.
Napsal: 26 led 2012, 22:42
od waffen
pett píše:Jo častý problém ,odchází magnetický snímač na uzávěru nádže,je to poznat na měřenejch hodnotách v jednotce aditivování.
Odstranit závady,dolít aditiva,dělat celkový reset systému a je šance že se té hlášky zbavíš.
Osobně už tyhle staré káry řeším nejraději FAP Off ,nejjednoduší a leckdy i nejlevnější

ten snimac by mal fungovat tak ze ked je viko mimo dava 0ohm,,a ked je tam viko tak nekonacno??lebo v mojom pripade ked je zavrete na na konektore dole ked to meram tak to ma 50ohm...
Napsal: 26 led 2012, 22:43
od waffen
dav55 píše:taky me to zajima, na jake diagnostice jsi to mel? nevim jestli je dobre doplnovat to aditivum jen trochu. jinac by to melo mit nejake pocitadlo plnych nadrzi a dotom to prida aditivum, pokud se tankuje malo, tak se to priblbne a potom se to musi nejak zozchodit, kdysi jsem to resil, ale nakonec jsem zjistil, ze je to vykuchany a predelany soft.
PP2000
Napsal: 26 led 2012, 22:50
od waffen
Odstranit závady,dolít aditiva,dělat celkový reset systému a je šance že se té hlášky zbavíš.
ved ten reset,,nemam nijaky help k tej PP2000,nenajde sa nejaky polopate navod?
Napsal: 27 led 2012, 08:39
od pett
V měřenejch hodnátách jednotky aditivace je hodnota uzávěr přítomen nebo nepřítomen tak to zkontroluj jestli reaguje změnou stavu když ho vyndáš.
HELP na PPS je minimální něco je Peugeot Servise Boxu jestli máš offline a dost toho je online ale s placeným přístupem.Pak ještě něco co člověk nabyde vlastní zkušeností ale i tak se občas téhle hlášky zbavit je docela problém. Jak už jsem psal FAP off a je klid

Napsal: 27 led 2012, 18:00
od waffen
snimac na hrdle som vymenil,ten uz je ok,,ale ako to zresetovat,nato som nejak este neprisiel. prikladam screen..

vie niekto ja to nastavit? dik
Napsal: 27 led 2012, 18:37
od pavel9270
Čo ti teraz vlastne píše PP2000- minimálna hladina aditíva?
Napsal: 27 led 2012, 18:41
od waffen
pavel9270 píše:Čo ti teraz vlastne píše PP2000- minimálna hladina aditíva?
pise to co je na obrazku
Napsal: 27 led 2012, 18:54
od pavel9270
To je meranie parametrov v počítači adit. ale prečítaj závady v ECU.
Napsal: 27 led 2012, 18:56
od waffen
pavel9270 píše:To je meranie parametrov v počítači adit. ale prečítaj závady v ECU.
zavady v ecu ziadne nie sú
Napsal: 27 led 2012, 19:01
od roman
waffen píše:pavel9270 píše:Čo ti teraz vlastne píše PP2000- minimálna hladina aditíva?
pise to co je na obrazku
Už jsem to dlouho nedělal, ale tuším že se to resetuje hned na začátku pod "náhradní díly" nebo tak nějak. Je to v PP2000 hned ze začátku a taky tam máš přesně popsaný postup při dolití aditiva.
Roman
Napsal: 27 led 2012, 19:28
od pavel9270
Choď sa previezť, ak nebudú žiadne hlášky na displeji a ani v čítaní závad v motore a poč. aditivovana tak nemusíš nič riešiť. Ten reset sa robí pri naliatí celej dávky eolisu a výmene FAP. Ti tam máš iba 32g a dolial si iba liter takže v poho.
Napsal: 27 led 2012, 19:31
od vladosr
na tuto pracu ti treba 2 kluce od auta , co musim vzdy cakat......ford ma snimac na dvierkach , ale psa na zadke .....
ked sa minie aditivum , vyrobca auta predpoklada vymenu fapu.......
cize doliat aditivum , podla vin sa 2 druhy...
1.potvrdit vymenu fap u , alebo jednotku aditivacie ...co ti diag ukaze..../ nepamatam presne / je to pri rucnom spusteny aditivacie / nespustaj pokial nemas teply motor , toci to hned 4000ot a dost dlho / ....ulozit a odp0ojit diag....
2. zapnnut kluc cca minutu , potom vypnut....doliat nafty aspon 15l, zamknut nadrz...
3. zapnut klucik zas na minutu
4. vypnut kluc a cakat ....aj kus dlhsie treba trpezlivost ...spusti sa cerpadlo aditivacie..... kus to trva kym bude vrcat..., ak sa neozvalo ,,,, bolo bud zle zapnute zapalovanie , alebo este pred tym spustit v akcnych ci cerpadlo , kable a konektor je ok /
ak je to ok , tak sa chyba nizkej hladiny zmeni na prechodnu a az potom sa ti bude dat vymazat.......
inac ked s tym robis tak ti diag pise co a ako , tak to kus aj pocitaj....