Stránka 1 z 2
Chyba na válci !!!
Napsal: 27 led 2012, 10:57
od fery77
Čau kluci, prosím o radu : při nízkých otáčkách auto začne klepat - vibrovat a nemá výkon- jako když se dusí, je to ale jen mezi 1500-2100 ot. potom se chytí maže a tolik neklepe.Na diagnostice to pořád ukazuje chybu na třetím válci,vymenili jsme vstřik(origo) trochu se to zlepšilo ale stejně to není ono a navíc to pořád ukazuje chybu na třetím válci.Auto bylo v autorizovaným servisu, tak nevím??? Díky všem za pomoc.
Napsal: 27 led 2012, 11:00
od marena tdi
znacka auta,typ motoru ?
Napsal: 28 led 2012, 12:27
od fery77
Zdar chlape, včera už jsem to nestihnul musel jsem mazat na odpolední, jinak je to Octavia 1,9 tdi PD 77 kw - typ motoru BXE, nalítáno 150 000km.Po výměně rozvodů, nové náplně,filtry apřetěsnění hlavy. Je to včudu už to bylo třikrát na diagnostice a nevědí si s tím rady - pořád to ukazuje vyšší hodnoty na vstřiku na třetím válci i když tam je novej vstřik- prý je poštelovanej na těch 225 stupnů, budu rád za každou radu nebo postřech díky moc už jsem s toho zoufalej
Napsal: 28 led 2012, 12:30
od krejča
změř tlaky.bude tam podle mě problém na tom 3.válci

Napsal: 28 led 2012, 12:38
od marena tdi
tak .zmerit tlaky ve valci,co hydro a vacka?elektricka lista je v poradku?
Napsal: 29 led 2012, 21:09
od fery77
Tlaky na válci jsou slabší,než u ostatních,to naměřil.Takže jak bych měl postupovat dál, co by mělo následovat ??? Jinak na hydro,vačku a el. lištu se budu muset zeptat mechanika jestli to taky zkontroloval,ale myslím si že ne. Jakým způsobem by se mohly upravit ty tlaky??? Pomalu začínám věřit, že by se to mohlo konečně vyřešit - moc Vám všem děkuji za užitečný rady

Napsal: 29 led 2012, 21:13
od sharik4x4
Celý problém bude v tlaku na 3.válci.Takže hlava dolů,3.píst ven a bude jasno.

Napsal: 29 led 2012, 21:14
od krejča
co sou slabší tlaky?já mám teď taky rozhozenej motor kvůli tlakům...změř to na úpně studeném motoru.já to rozhodil,zejtra budu měřit ovalitu na válci.jinak válec vypadá jak novej a v kroužkách vůle 0,50 mm tak koupim nové a udělám hlavu...
Napsal: 29 led 2012, 21:18
od fery77
Takže ten píst se bude muset vyměnit? Na kolik to zhruba může vyjít. Zrovna nedávno jsem musel přetěsnit hlavu, kvůli úniku chladící kapaliny, bude to mít na to těsnění nějakej vliv?
Napsal: 29 led 2012, 21:20
od krejča
pístem to nebude.doufám,že jsi tu hlavu kkyž jsi jí vyndal nelchal srovnat,natlakovat,udělal sedla atd.....kolik si měl ty tlaky?
Napsal: 29 led 2012, 21:20
od sharik4x4
Většinou je problém na kroužkách pístu.Pokud se tam něco nedřelo,tak válce jsou u VW i po 300tkm OK.Ovalita minimální.
Napsal: 29 led 2012, 21:21
od Tomas.cz
fery77 píše:Zdar chlape, včera už jsem to nestihnul musel jsem mazat na odpolední, jinak je to Octavia 1,9 tdi PD 77 kw - typ motoru BXE, nalítáno 150 000km.Po výměně rozvodů, nové náplně,filtry apřetěsnění hlavy. Je to včudu už to bylo třikrát na diagnostice a nevědí si s tím rady - pořád to ukazuje vyšší hodnoty na vstřiku na třetím válci i když tam je novej vstřik- prý je poštelovanej na těch 225 stupnů, budu rád za každou radu nebo postřech díky moc už jsem s toho zoufalej
Podíval bych se, jestli ostatní vstřikovače nejsou seřízený na 180st.
Napsal: 29 led 2012, 21:22
od fery77
krejča píše:co sou slabší tlaky?já mám teď taky rozhozenej motor kvůli tlakům...změř to na úpně studeném motoru.já to rozhodil,zejtra budu měřit ovalitu na válci.jinak válec vypadá jak novej a v kroužkách vůle 0,50 mm tak koupim nové a udělám hlavu...
Když měl auto mechanik, tak zjistil že tlaky na třetím válci jsou slabší,ale prý by to nemělo mít zase takovej vliv, já tomu moc nerozumím, tak mi nezbejvá nic jinýho než mu věřit
Napsal: 29 led 2012, 21:24
od krejča
pokud je ten tlak o dost jinde než ty ostatní tak je to ten problém.....hlavní je aby včechny tlaky byli srovnatelné....
Napsal: 29 led 2012, 21:25
od geo
a co vačka?