zima startovanie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zima startovanie
v novembri som kupil novu baterku, myslel som ze ta co bola v aute ze uz dosluzila aj ked mala len 2 a 1/2 roka . ale!!! teraz prituhlo zase a ked uz je viac ako -2 auto po noci stania strasne tazko pretoci, motor chyti asi na druhu otacku to je v pohodi ale baterka nevladze pretocit. s tou novou vymwenou baterky som vyhodil z auta aj zosilovac a subwoofer teraz nemam ziadny zruut v aute okrem magic car 9000c nic vsetko standart + autoradio. auto oktavia 1998 tdi arg..neviete mi poradit ako postupovat??? co by to mohlo byt ......dakujem
okt2 combi 1.9tdi pd 77kw bxe,2006
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
http://www.autodielyskoda.sk/products/s ... EUR-s-dph/ skusim objednam tento a ho tam dam je to55€ na skusku)))
okt2 combi 1.9tdi pd 77kw bxe,2006
.. tento štartér tam radšej nedávaj určite to bude podla ceny china videl sem jak takýto štarter zlomil v obale napul a zničil celý ozubený venec radšej ho zanes povodný na repas nech ti vymenia uhlíky a puzdrachatter píše:http://www.autodielyskoda.sk/products/s ... EUR-s-dph/ skusim objednam tento a ho tam dam je to55€ na skusku)))
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
přesně tak navíc do něj pak nic neseženeš nic nepasuje.ROMEK píše:.. tento štartér tam radšej nedávaj určite to bude podla ceny china videl sem jak takýto štarter zlomil v obale napul a zničil celý ozubený venec radšej ho zanes povodný na repas nech ti vymenia uhlíky a puzdrachatter píše:http://www.autodielyskoda.sk/products/s ... EUR-s-dph/ skusim objednam tento a ho tam dam je to55€ na skusku)))
Podobnej problém řešim u svýho auta. Při teplotách pod nulou těžko točí. Udělal sem startér, vyměnil baterku, přešel sem z 10W na 5W olej a furt špatný. Poslední zlepšovák je proletování kabelů a svorek od baterky ke startéru a k bloku. Před úpravou byl při startování úbytek napětí cca volt na plusovym kabelu a volt na mínusovym. Po úpravě 140mV na mínusu a 60mV na plusu. Bohužel zatím mrzne málo na otestování reálného zlepšení
, ale 1,8V k dobru se určitě hodí.

Oct asv 2000, DieselPower
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4986
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Niekoľkokrát sa to preberalo:
1, Zmeraj odber prúdu pri vypnutých spotrebičoch a zamknutom aute. Najbežnejší problémom sú dodatočné inštalácie spotrebičov, ktoré berú prúd a ničia baterku. Prúdový odber by nemal prekročiť 20-30 mA.
2, Ak je prúdový odber väčší , nájdi spotrebič ktorý to zapríčiňuje a odpoj ho.
3, Hľadaj chybu v ukostrení a prívode k štarteru
4, Nabi baterku , skús a napíš.
1, Zmeraj odber prúdu pri vypnutých spotrebičoch a zamknutom aute. Najbežnejší problémom sú dodatočné inštalácie spotrebičov, ktoré berú prúd a ničia baterku. Prúdový odber by nemal prekročiť 20-30 mA.
2, Ak je prúdový odber väčší , nájdi spotrebič ktorý to zapríčiňuje a odpoj ho.
3, Hľadaj chybu v ukostrení a prívode k štarteru
4, Nabi baterku , skús a napíš.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
Ahoj, to je fakt dosť 1,8 V..... Aké si mal štartovacie napätie pri štarte ešte pred úpravou ? Ak by si mal čas mohol by si to prosím nafotiť ...Pája 19 píše:Podobnej problém řešim u svýho auta. Při teplotách pod nulou těžko točí. Udělal sem startér, vyměnil baterku, přešel sem z 10W na 5W olej a furt špatný. Poslední zlepšovák je proletování kabelů a svorek od baterky ke startéru a k bloku. Před úpravou byl při startování úbytek napětí cca volt na plusovym kabelu a volt na mínusovym. Po úpravě 140mV na mínusu a 60mV na plusu. Bohužel zatím mrzne málo na otestování reálného zlepšení, ale 1,8V k dobru se určitě hodí.
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Zdravím,senioring1 píše:Niekoľkokrát sa to preberalo:
1, Zmeraj odber prúdu pri vypnutých spotrebičoch a zamknutom aute. Najbežnejší problémom sú dodatočné inštalácie spotrebičov, ktoré berú prúd a ničia baterku. Prúdový odber by nemal prekročiť 20-30 mA.
2, Ak je prúdový odber väčší , nájdi spotrebič ktorý to zapríčiňuje a odpoj ho.
3, Hľadaj chybu v ukostrení a prívode k štarteru
4, Nabi baterku , skús a napíš.
jen se přidám s dotazem. Pokud odpojím baterii, abych mohl prověřit kabely, nestane nic s nastavením (např. ŘJ ?). Vím, že musím znát kód rádia, ale co ŘJ motoru, imobilizér, centrální zam. s DO? Když jsem měnil baterii, připojili mi v prodejně na kabeláž náhradní baterii, pak tu starou vyndali a dali novou. Prý mohou zlobit dojezdy oken (pokud si to dobře vzpomínám). Díky a předem omluva laika za dotaz.
Octa I, 2001, 1.9TDi, ALH, výbava elegance