zima startovanie

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

chatter
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 10 říj 2007, 19:47
Odpovědi: 0

zima startovanie

Příspěvek od chatter »

v novembri som kupil novu baterku, myslel som ze ta co bola v aute ze uz dosluzila aj ked mala len 2 a 1/2 roka . ale!!! teraz prituhlo zase a ked uz je viac ako -2 auto po noci stania strasne tazko pretoci, motor chyti asi na druhu otacku to je v pohodi ale baterka nevladze pretocit. s tou novou vymwenou baterky som vyhodil z auta aj zosilovac a subwoofer teraz nemam ziadny zruut v aute okrem magic car 9000c nic vsetko standart + autoradio. auto oktavia 1998 tdi arg..neviete mi poradit ako postupovat??? co by to mohlo byt ......dakujem
okt2 combi 1.9tdi pd 77kw bxe,2006
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

odmeraj si prud baterky v klude, odmeraj ho takziez pri starte, sprav ukostrenie a daj repasnut starter
chatter
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 10 říj 2007, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od chatter »

este som zabudiol dodat ze starter uz robil problemi pistal po starte, vynechaval-pretocil naprazdno sem tam
okt2 combi 1.9tdi pd 77kw bxe,2006
janeksdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 02 lis 2010, 23:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od janeksdi »

Tak to by jsem se mrknul na startér...
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4986
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Startér bude slabší po elektrické stránce,nemá výkon a to nikdo neumí změřit,nikdo nemá brzdu.Nejlépe koupit jiný.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
chatter
Přispěvovatel
Příspěvky: 241
Registrován: 10 říj 2007, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od chatter »

http://www.autodielyskoda.sk/products/s ... EUR-s-dph/ skusim objednam tento a ho tam dam je to55€ na skusku)))
okt2 combi 1.9tdi pd 77kw bxe,2006
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5667
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

chatter píše:http://www.autodielyskoda.sk/products/s ... EUR-s-dph/ skusim objednam tento a ho tam dam je to55€ na skusku)))
.. tento štartér tam radšej nedávaj určite to bude podla ceny china videl sem jak takýto štarter zlomil v obale napul a zničil celý ozubený venec radšej ho zanes povodný na repas nech ti vymenia uhlíky a puzdra
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
geo
Aktivista
Příspěvky: 4730
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

ROMEK píše:
chatter píše:http://www.autodielyskoda.sk/products/s ... EUR-s-dph/ skusim objednam tento a ho tam dam je to55€ na skusku)))
.. tento štartér tam radšej nedávaj určite to bude podla ceny china videl sem jak takýto štarter zlomil v obale napul a zničil celý ozubený venec radšej ho zanes povodný na repas nech ti vymenia uhlíky a puzdra
přesně tak navíc do něj pak nic neseženeš nic nepasuje.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3637
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Podobnej problém řešim u svýho auta. Při teplotách pod nulou těžko točí. Udělal sem startér, vyměnil baterku, přešel sem z 10W na 5W olej a furt špatný. Poslední zlepšovák je proletování kabelů a svorek od baterky ke startéru a k bloku. Před úpravou byl při startování úbytek napětí cca volt na plusovym kabelu a volt na mínusovym. Po úpravě 140mV na mínusu a 60mV na plusu. Bohužel zatím mrzne málo na otestování reálného zlepšení :) , ale 1,8V k dobru se určitě hodí.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4986
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Vyzkoušíš,koncem týdne bude přes -20°C.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Niekoľkokrát sa to preberalo:
1, Zmeraj odber prúdu pri vypnutých spotrebičoch a zamknutom aute. Najbežnejší problémom sú dodatočné inštalácie spotrebičov, ktoré berú prúd a ničia baterku. Prúdový odber by nemal prekročiť 20-30 mA.
2, Ak je prúdový odber väčší , nájdi spotrebič ktorý to zapríčiňuje a odpoj ho.
3, Hľadaj chybu v ukostrení a prívode k štarteru
4, Nabi baterku , skús a napíš.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

To: Misope - mal by si mu ešte poradiť ako a čím má zmerať štartovací prúd a aká má byť jeho správna hodnota .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

Pája 19 píše:Podobnej problém řešim u svýho auta. Při teplotách pod nulou těžko točí. Udělal sem startér, vyměnil baterku, přešel sem z 10W na 5W olej a furt špatný. Poslední zlepšovák je proletování kabelů a svorek od baterky ke startéru a k bloku. Před úpravou byl při startování úbytek napětí cca volt na plusovym kabelu a volt na mínusovym. Po úpravě 140mV na mínusu a 60mV na plusu. Bohužel zatím mrzne málo na otestování reálného zlepšení :) , ale 1,8V k dobru se určitě hodí.
Ahoj, to je fakt dosť 1,8 V..... Aké si mal štartovacie napätie pri štarte ešte pred úpravou ? Ak by si mal čas mohol by si to prosím nafotiť ...
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3637
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

To jsem ani neměřil, napětí tam je asi takový jako když začneš startovat s plně nabitou 74Ah baterkou. Zajímala mě hlavně ta ztráta na kabelech. Co by si chtěl fotit? Proletovaný očka na kabelech? Stejně jsem je hned zatáhnul do smršťovačky.
Oct asv 2000, DieselPower
primul
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 05 led 2012, 09:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od primul »

senioring1 píše:Niekoľkokrát sa to preberalo:
1, Zmeraj odber prúdu pri vypnutých spotrebičoch a zamknutom aute. Najbežnejší problémom sú dodatočné inštalácie spotrebičov, ktoré berú prúd a ničia baterku. Prúdový odber by nemal prekročiť 20-30 mA.
2, Ak je prúdový odber väčší , nájdi spotrebič ktorý to zapríčiňuje a odpoj ho.
3, Hľadaj chybu v ukostrení a prívode k štarteru
4, Nabi baterku , skús a napíš.
Zdravím,

jen se přidám s dotazem. Pokud odpojím baterii, abych mohl prověřit kabely, nestane nic s nastavením (např. ŘJ ?). Vím, že musím znát kód rádia, ale co ŘJ motoru, imobilizér, centrální zam. s DO? Když jsem měnil baterii, připojili mi v prodejně na kabeláž náhradní baterii, pak tu starou vyndali a dali novou. Prý mohou zlobit dojezdy oken (pokud si to dobře vzpomínám). Díky a předem omluva laika za dotaz.

Octa I, 2001, 1.9TDi, ALH, výbava elegance
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“