Padla mi nafta V6 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Padla mi nafta V6 tdi

Příspěvek od wintrej »

Ahojte tak som sa potrápil včera .. v lyžiarskom stredisku zaparkujem mierne hore čumákom a ráno naštartujem a za chvilu mi zhasol motor.
Závada jasná naftový filter prazdny všetko stieklo do nadrže. Tak som zohnal naftu a zalial ho motor naskočil ale po spotrebovani nafty vo filtry zase kaput.Takto som to skušal viac krát na tom mraze a nakoniec som to vzdal zapol lano a octávia ma tahala až domov.Teda až do prveho kopca kde ma nemohol utiahnuť po ujazdenom snehu tak sme museli zapriahnuť aj miestneho kapra so štvorkolkou na ktorú si sadli traja najťažší chlapi a nakoniec sme to horkoťažko vyšli...

Mám to na dielni a určite je niekde netesnosť, alebo zasraný saci koš. Rožmýšľam že tam dám natrvalo ten stláčaci balonik ak ste ho tam už niekto dával nerobí to potom problémy pri plnom zaťažení? Určite ma nižší prietok ako origo hadica.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

problém bude v termoventilu na filtru, má se měnit a nikdo ho nemění, přisává padá nafta z filtru vyteče,

a co čerpadlo nádrži máš tam?

balonik nic moc stojí pětikilo nedrží, jedině origo z vrakecu,

kdyby ti padala nafta už zepředu a pak nebyla ani ve filtru tak nemáš šanci natočit, proto ten termoventil

;)
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

Miloš : čerpadlo je tam to prečerpavacie vyskušam ho ako prve či ide. Objednal som filter aj s tým ventylom čo spomínaš- KNECHT je to komplet, snad to pomože.
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 14 čer 2010, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od cooler »

Aky to je rocnik/kod motora?
A6 2.5 (BAU) r2003 quattro, tiptronic
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

rok 2000 110 Kw, kod AKN
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jen si dávej pozor když ten ventil zasunuješ do filtru a zajede tam skoro sám tak to dobré nebude musí tam jít s odporem, a vždy kontroluj dole odkalovák zda je dotažený pak to dělá stejný problém

mi taky pdá nafta vadný ventil na nádrži, ale mohu si za to sám knystruji ;)
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

Sedi vec, dakujem ten ventil ide lahučko práveže plus sa otáča aj hadička na ňom takže tam treba novú S pásku večer ti napíšem ako som dopadol.
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Příspěvek od TomasHav »

Ahoj,
omlouvam se za vstup do diskuze: Ale o jakem termoventilu mluvite ? Myslite ten na palivovem filtru (zpetny ventil - plastovy se sipkou) pred cerpadlem Vp44? To co je zde popsano se mi deje docela casto a presne staci mirne cumak nahoru a je to. Nestesti je, ze se to stane vzdy v zime, takze pak v tom mrazu menim palivak (protoze si vzdy myslim, ze se mi v nem vysrazela|parafin nafta) a ovzdusnuji. Tohle vse vrha uplne do jineho svetla. Muzete mi vysvetlit kde najdu ten termoventil? Taky mam A6 4B 110Kw AKN.

diky Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 14 čer 2010, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od cooler »

Z prepadov ti nesrrka nafta? Bublinky mas v hadicke z filtra do cerpadla?

Btw, kde tankujes? Pumpa alebo "kamarati" s kanystrami?
A6 2.5 (BAU) r2003 quattro, tiptronic
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33857
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TomasHav píše:Ahoj,
omlouvam se za vstup do diskuze: Ale o jakem termoventilu mluvite ? Myslite ten na palivovem filtru (zpetny ventil - plastovy se sipkou) pred cerpadlem Vp44? To co je zde popsano se mi deje docela casto a presne staci mirne cumak nahoru a je to. Nestesti je, ze se to stane vzdy v zime, takze pak v tom mrazu menim palivak (protoze si vzdy myslim, ze se mi v nem vysrazela|parafin nafta) a ovzdusnuji. Tohle vse vrha uplne do jineho svetla. Muzete mi vysvetlit kde najdu ten termoventil? Taky mam A6 4B 110Kw AKN.

diky Tomas
termoventil to je jakože ten zpětný ventil na filtru co píšeš, ale je to termoventil udržuje palivo na teplotu 3O stupnů

stačí sním hýbat za chodu motoru a když jdou k čerpadlu bubliny je to špatně netěstní, ;)
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Příspěvek od TomasHav »

Ahoj,
diky zkusim - normalne je to bez bublin. ale zkusim zahybat za chodu :-)
Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Příspěvek od TomasHav »

slovacek.milos píše:
TomasHav píše:Ahoj,
omlouvam se za vstup do diskuze: Ale o jakem termoventilu mluvite ? Myslite ten na palivovem filtru (zpetny ventil - plastovy se sipkou) pred cerpadlem Vp44? To co je zde popsano se mi deje docela casto a presne staci mirne cumak nahoru a je to. Nestesti je, ze se to stane vzdy v zime, takze pak v tom mrazu menim palivak (protoze si vzdy myslim, ze se mi v nem vysrazela|parafin nafta) a ovzdusnuji. Tohle vse vrha uplne do jineho svetla. Muzete mi vysvetlit kde najdu ten termoventil? Taky mam A6 4B 110Kw AKN.

diky Tomas
termoventil to je jakože ten zpětný ventil na filtru co píšeš, ale je to termoventil udržuje palivo na teplotu 3O stupnů

stačí sním hýbat za chodu motoru a když jdou k čerpadlu bubliny je to špatně netěstní, ;)
Jeste se zeptam blbe :-) Jak ji udrzuje kdyz to neni elektricky napajene? Aspon nikde jsem nic takoveho nenasel jako je napr: u Opel Astra F.
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
TomasHav
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 04 čer 2008, 16:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Příspěvek od TomasHav »

cooler píše:Z prepadov ti nesrrka nafta? Bublinky mas v hadicke z filtra do cerpadla?

Btw, kde tankujes? Pumpa alebo "kamarati" s kanystrami?
Prepady zatim dobry, bublinky nikde nejsou - jak rikam dela mi to v zime. Posledni tankovani, kdyz se mi to stalo byla minula zima, tankovano OMV Alpine diesel - Bohdalecka Praha10 (Plna nadrz 60L max. i s rezervou je cca 67L) . A stacil jeden den a jedna noc a byl jsem hotovej (ze So na NE) (druhej den jsem natocil na brnk... a po cca par vterinach co jsem si sel cistit auto to chciplo a uz jsem nenatocil a v hadici (pruhledna) byla normalne videt hranice nafty (asi v pulce pruhledne hadicky od filtru k VP44)

Ale je fakt, ze v lete to byvaji i kanystry pres syto v trychtyri:-)
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci :baby:
Uživatelský avatar
cooler
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 14 čer 2010, 18:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od cooler »

Ako to citam, tak moja situacia bola uplne rovnaka. Casom to zavzdusnovanie bolo stale castejsie, len aby si vedel, na co sa mas pripravit 8) No za jazdy to nechciplo nikdy!
Skoncilo to u mna repasom cerpadla, kedze som vymenil a pretesnil celu palivovu sustavu. Tak som zvedavy na tvoj pribeh...

Jo, a bacha na kanystry! Do tychto precitlivelych motorov NIKDY!
Jedine pumpa + aditiva podla moznosti, tot moja skromna rada, ostatni mozu mat iny nazor...
A6 2.5 (BAU) r2003 quattro, tiptronic
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

inak ak by si chcel este pre istotu este jeden spatny ventil mam nejake na predaj, mne na O1 to tiez pomohlo lebo mi padal nafta... ventil vyzerata takto Obrázek
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“