Padla mi nafta V6 tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Padla mi nafta V6 tdi
Ahojte tak som sa potrápil včera .. v lyžiarskom stredisku zaparkujem mierne hore čumákom a ráno naštartujem a za chvilu mi zhasol motor.
Závada jasná naftový filter prazdny všetko stieklo do nadrže. Tak som zohnal naftu a zalial ho motor naskočil ale po spotrebovani nafty vo filtry zase kaput.Takto som to skušal viac krát na tom mraze a nakoniec som to vzdal zapol lano a octávia ma tahala až domov.Teda až do prveho kopca kde ma nemohol utiahnuť po ujazdenom snehu tak sme museli zapriahnuť aj miestneho kapra so štvorkolkou na ktorú si sadli traja najťažší chlapi a nakoniec sme to horkoťažko vyšli...
Mám to na dielni a určite je niekde netesnosť, alebo zasraný saci koš. Rožmýšľam že tam dám natrvalo ten stláčaci balonik ak ste ho tam už niekto dával nerobí to potom problémy pri plnom zaťažení? Určite ma nižší prietok ako origo hadica.
Závada jasná naftový filter prazdny všetko stieklo do nadrže. Tak som zohnal naftu a zalial ho motor naskočil ale po spotrebovani nafty vo filtry zase kaput.Takto som to skušal viac krát na tom mraze a nakoniec som to vzdal zapol lano a octávia ma tahala až domov.Teda až do prveho kopca kde ma nemohol utiahnuť po ujazdenom snehu tak sme museli zapriahnuť aj miestneho kapra so štvorkolkou na ktorú si sadli traja najťažší chlapi a nakoniec sme to horkoťažko vyšli...
Mám to na dielni a určite je niekde netesnosť, alebo zasraný saci koš. Rožmýšľam že tam dám natrvalo ten stláčaci balonik ak ste ho tam už niekto dával nerobí to potom problémy pri plnom zaťažení? Určite ma nižší prietok ako origo hadica.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
problém bude v termoventilu na filtru, má se měnit a nikdo ho nemění, přisává padá nafta z filtru vyteče,
a co čerpadlo nádrži máš tam?
balonik nic moc stojí pětikilo nedrží, jedině origo z vrakecu,
kdyby ti padala nafta už zepředu a pak nebyla ani ve filtru tak nemáš šanci natočit, proto ten termoventil

a co čerpadlo nádrži máš tam?
balonik nic moc stojí pětikilo nedrží, jedině origo z vrakecu,
kdyby ti padala nafta už zepředu a pak nebyla ani ve filtru tak nemáš šanci natočit, proto ten termoventil

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ahoj,
omlouvam se za vstup do diskuze: Ale o jakem termoventilu mluvite ? Myslite ten na palivovem filtru (zpetny ventil - plastovy se sipkou) pred cerpadlem Vp44? To co je zde popsano se mi deje docela casto a presne staci mirne cumak nahoru a je to. Nestesti je, ze se to stane vzdy v zime, takze pak v tom mrazu menim palivak (protoze si vzdy myslim, ze se mi v nem vysrazela|parafin nafta) a ovzdusnuji. Tohle vse vrha uplne do jineho svetla. Muzete mi vysvetlit kde najdu ten termoventil? Taky mam A6 4B 110Kw AKN.
diky Tomas
omlouvam se za vstup do diskuze: Ale o jakem termoventilu mluvite ? Myslite ten na palivovem filtru (zpetny ventil - plastovy se sipkou) pred cerpadlem Vp44? To co je zde popsano se mi deje docela casto a presne staci mirne cumak nahoru a je to. Nestesti je, ze se to stane vzdy v zime, takze pak v tom mrazu menim palivak (protoze si vzdy myslim, ze se mi v nem vysrazela|parafin nafta) a ovzdusnuji. Tohle vse vrha uplne do jineho svetla. Muzete mi vysvetlit kde najdu ten termoventil? Taky mam A6 4B 110Kw AKN.
diky Tomas
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33857
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
termoventil to je jakože ten zpětný ventil na filtru co píšeš, ale je to termoventil udržuje palivo na teplotu 3O stupnůTomasHav píše:Ahoj,
omlouvam se za vstup do diskuze: Ale o jakem termoventilu mluvite ? Myslite ten na palivovem filtru (zpetny ventil - plastovy se sipkou) pred cerpadlem Vp44? To co je zde popsano se mi deje docela casto a presne staci mirne cumak nahoru a je to. Nestesti je, ze se to stane vzdy v zime, takze pak v tom mrazu menim palivak (protoze si vzdy myslim, ze se mi v nem vysrazela|parafin nafta) a ovzdusnuji. Tohle vse vrha uplne do jineho svetla. Muzete mi vysvetlit kde najdu ten termoventil? Taky mam A6 4B 110Kw AKN.
diky Tomas
stačí sním hýbat za chodu motoru a když jdou k čerpadlu bubliny je to špatně netěstní,

Jeste se zeptam blbeslovacek.milos píše:termoventil to je jakože ten zpětný ventil na filtru co píšeš, ale je to termoventil udržuje palivo na teplotu 3O stupnůTomasHav píše:Ahoj,
omlouvam se za vstup do diskuze: Ale o jakem termoventilu mluvite ? Myslite ten na palivovem filtru (zpetny ventil - plastovy se sipkou) pred cerpadlem Vp44? To co je zde popsano se mi deje docela casto a presne staci mirne cumak nahoru a je to. Nestesti je, ze se to stane vzdy v zime, takze pak v tom mrazu menim palivak (protoze si vzdy myslim, ze se mi v nem vysrazela|parafin nafta) a ovzdusnuji. Tohle vse vrha uplne do jineho svetla. Muzete mi vysvetlit kde najdu ten termoventil? Taky mam A6 4B 110Kw AKN.
diky Tomas
stačí sním hýbat za chodu motoru a když jdou k čerpadlu bubliny je to špatně netěstní,

A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

Prepady zatim dobry, bublinky nikde nejsou - jak rikam dela mi to v zime. Posledni tankovani, kdyz se mi to stalo byla minula zima, tankovano OMV Alpine diesel - Bohdalecka Praha10 (Plna nadrz 60L max. i s rezervou je cca 67L) . A stacil jeden den a jedna noc a byl jsem hotovej (ze So na NE) (druhej den jsem natocil na brnk... a po cca par vterinach co jsem si sel cistit auto to chciplo a uz jsem nenatocil a v hadici (pruhledna) byla normalne videt hranice nafty (asi v pulce pruhledne hadicky od filtru k VP44)cooler píše:Z prepadov ti nesrrka nafta? Bublinky mas v hadicke z filtra do cerpadla?
Btw, kde tankujes? Pumpa alebo "kamarati" s kanystrami?
Ale je fakt, ze v lete to byvaji i kanystry pres syto v trychtyri:-)
A6 4B 110kW AKN
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci
Q7 4M 200kW CRTC
Clovek se porad uci

Ako to citam, tak moja situacia bola uplne rovnaka. Casom to zavzdusnovanie bolo stale castejsie, len aby si vedel, na co sa mas pripravit
No za jazdy to nechciplo nikdy!
Skoncilo to u mna repasom cerpadla, kedze som vymenil a pretesnil celu palivovu sustavu. Tak som zvedavy na tvoj pribeh...
Jo, a bacha na kanystry! Do tychto precitlivelych motorov NIKDY!
Jedine pumpa + aditiva podla moznosti, tot moja skromna rada, ostatni mozu mat iny nazor...

Skoncilo to u mna repasom cerpadla, kedze som vymenil a pretesnil celu palivovu sustavu. Tak som zvedavy na tvoj pribeh...
Jo, a bacha na kanystry! Do tychto precitlivelych motorov NIKDY!
Jedine pumpa + aditiva podla moznosti, tot moja skromna rada, ostatni mozu mat iny nazor...
A6 2.5 (BAU) r2003 quattro, tiptronic