Audi A6 3.0tdi 165kw quattro automat,kombi,rok 2006
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Audi A6 3.0tdi 165kw quattro automat,kombi,rok 2006
Dobrý den. Kamarád si chce pořizovat automobil Audi A6 3.0tdi s motorem quattro. Zatím se koukal v bazaru a mají tam tento vůz rok 2006 a stojí 245tis.
Chtěl bych se zeptat,jak se na to díváte vy ,kteří tohle auto znáte třeba ze servisování,nebo ho vlastníte atd.
Zajímalo by mě,jak jsou na tom ty motory,co se spolehlivosti,nedostatků,porochovosti atd týče......další věc je převodovka,taktéž spolehlivost atd.....
Co jsem se jen dočetl,tak že motory by měli být vynikající,bezporuchový,spotřeba s automatem 7.5litru a jen co trpí tak jsou prý podvozky. že je to tak 1x za rok vyměnit všechny kosti a na motoru silembloky. Co mi k tomuhle autu řeknete,poradíte atd? Předem děkuji za vše
Chtěl bych se zeptat,jak se na to díváte vy ,kteří tohle auto znáte třeba ze servisování,nebo ho vlastníte atd.
Zajímalo by mě,jak jsou na tom ty motory,co se spolehlivosti,nedostatků,porochovosti atd týče......další věc je převodovka,taktéž spolehlivost atd.....
Co jsem se jen dočetl,tak že motory by měli být vynikající,bezporuchový,spotřeba s automatem 7.5litru a jen co trpí tak jsou prý podvozky. že je to tak 1x za rok vyměnit všechny kosti a na motoru silembloky. Co mi k tomuhle autu řeknete,poradíte atd? Předem děkuji za vše
Re: Audi A6 3.0tdi 165kw quattro automat,kombi,rok 2006
jen co trpí tak jsou prý podvozky. že je to tak 1x za rok vyměnit všechny kosti a na motoru silembloky - TAK TOTO JE RIADNA BLBOST.Milik607 píše:Dobrý den. Kamarád si chce pořizovat automobil Audi A6 3.0tdi s motorem quattro. Zatím se koukal v bazaru a mají tam tento vůz rok 2006 a stojí 245tis.
Chtěl bych se zeptat,jak se na to díváte vy ,kteří tohle auto znáte třeba ze servisování,nebo ho vlastníte atd.
Zajímalo by mě,jak jsou na tom ty motory,co se spolehlivosti,nedostatků,porochovosti atd týče......další věc je převodovka,taktéž spolehlivost atd.....
Co jsem se jen dočetl,tak že motory by měli být vynikající,bezporuchový,spotřeba s automatem 7.5litru a jen co trpí tak jsou prý podvozky. že je to tak 1x za rok vyměnit všechny kosti a na motoru silembloky. Co mi k tomuhle autu řeknete,poradíte atd? Předem děkuji za vše
Pomerne spolahlivy voz, ak ma normalne kilometre
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Tuna ma to auto jedna firma jazdí na nom iba Slovensko Čechy Polsko (to ohladom ciest katastrofa) maju na tom nalietane cca 280000 km a s podvozkom nemali problém, zatial menili iba stahovacku okien vzadu... len pravidelný servis ale ten nieje celkom lacný...
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
Ono je nejhorší,že se do hodně článků na internetu zapojují lidé,kteří tohle auto viděli jen na plakátu a něco o tom slyšeli a diskutují. Nejobjektivnější je článek od lidí,kteří auto vlastní. Někdo říká,že je to všechno moc složitý,a že se to sere atd....taky o tý A6 přemýšlím do budoucna,jako rodinný auto,a hlavně mně se ta audina též libí snad ze všech aut nejvíc....když se o auto člověk stará a nenechává nic náhodě,věřím tomu že ho nikde nenechá...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5107
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
1. je otázka jestli těch 245 je vůbec realita.
2. může se objevit rozvodový řetěz + napínáky. Drahý protože, jsou za motorem a motor ven
3. oblíbené swirl klapky, 2x po 10000 a práce
4. jinak normální spotřebák, z náprav hrozí spíš jen podkovy ke stabilizatoru, ramena celkem drží oproti C5
5. můžou se vyskytnou jiné nespecifikované závady jako na každým jiným autě (třeba odejde ŘJ managementu baterie a auto žije vlastním barevným životem a tak)
já zatím pouze servis:-)
2. může se objevit rozvodový řetěz + napínáky. Drahý protože, jsou za motorem a motor ven
3. oblíbené swirl klapky, 2x po 10000 a práce
4. jinak normální spotřebák, z náprav hrozí spíš jen podkovy ke stabilizatoru, ramena celkem drží oproti C5
5. můžou se vyskytnou jiné nespecifikované závady jako na každým jiným autě (třeba odejde ŘJ managementu baterie a auto žije vlastním barevným životem a tak)
já zatím pouze servis:-)
Naposledy upravil(a) cippis dne 01 úno 2012, 19:00, celkem upraveno 1 x.
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5107
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
jedna klapka stoji oficialne 380e, ja som ich kupoval kamaratovi za 330e/ks, zhruba kazdy polrok je pod inym cislom, asi vylepsuju
. Ale klapky nie su pravidlom, aj ked odchadzaju casto, hlavne na tych starsich rocnikoch.Vydrz retazi je rozna. Ale inak velmi dobre auto, paci sa mi viac ako BMW 530d alebo MB 320cdi

PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Jaký ročník teda doporučujete? tomu podvozku teda věříte? Jak je to když se na auto dává vzduchový podvozek,nebo co říkáte na allroad a6 3.0tdi? Nebylo by to na ty naše silnice lepší? Má to i nějaké tlumiče nebo jen ty měchy? Pro mě osobně by byl lepší ten allroad,dlouho na tom už uvažuji,ale nevím jestli je to dobře provedeno,aby mě to někdy někde nenechalo.....viděl jsem nedávno allroad 3.0tdi a měl totálně servaný a poskákaný gumy,takže koupě toho auta,to by bylo na udělání obou náprav
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46