Zdravím. Chci se zeptat jestli se nedá nějak přeprogramovat předehřev vody. Ted v zimě než se to moje TDI zahřeje trvá dost dlouhou dobu. Jsou tam 3 žhaviče které by měly vodu zahřát rychleji ale někde jsem četl že zapínají snad až při -25C. Nedájí se nějak nastavit aby zapínaly dřív a dýl?
pedrodinis píše:to samé jsem říkal tomu machrovi co mi to říkal.... Takže je normální že se mi ted při mrazech zahřeje motor až po 30 km?
Já ho třeba vůbec neohřeju To už musim jezdit hodně dlouho,aby se mi ručka vyšplhala na 90°..a termostat před zimou nový origo,čidlo teploty taky..a žhavky mi makaj všecky 3,,motorový jsem dal taky nový..
pedrodinis píše:to samé jsem říkal tomu machrovi co mi to říkal.... Takže je normální že se mi ted při mrazech zahřeje motor až po 30 km?
Já ho třeba vůbec neohřeju To už musim jezdit hodně dlouho,aby se mi ručka vyšplhala na 90°..a termostat před zimou nový origo,čidlo teploty taky..a žhavky mi makaj všecky 3,,motorový jsem dal taky nový..
..pri tychto mrazoch mam 90 za cca 10 km...kludna pomala jezda..ventilator na prvej polohe a kurenie nastavene na cca 70%
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Já jezdim hodně krátké trasy a climatron pořád na max,ale větrák tak na 30%..A když třeba jedu 15km,,tak to neohřeju a kor když přidám na větráku..mám ale podezření,že termostat je nějakej divnej..a na místě motor schladim když větrák trochu osolim tak na půlku..
Do prace jezdim 15km, po rovině. Na 90 se zahřeje jen když je nad -5, (netopim). Ted bylo -15, topeni na polovinu, větrák na 1 a sem rád když dojedu a mám ručiku v půlce. Taky se to promítl na spotřebě, z běžných 4,5l v letě, na 6l v mrazech.
pedrodinis píše:to samé jsem říkal tomu machrovi co mi to říkal.... Takže je normální že se mi ted při mrazech zahřeje motor až po 30 km?
Já ho třeba vůbec neohřeju To už musim jezdit hodně dlouho,aby se mi ručka vyšplhala na 90°..a termostat před zimou nový origo,čidlo teploty taky..a žhavky mi makaj všecky 3,,motorový jsem dal taky nový..
..pri tychto mrazoch mam 90 za cca 10 km...kludna pomala jezda..ventilator na prvej polohe a kurenie nastavene na cca 70%
Samozrejme že pri neštandardnom výkone máš aj väčšiu spotrebu a tým aj viac tepla
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Já to mám do práce zhruba 3-4km a spotřebu mám 7.5-8L s tím,že jezdim na nákupy atd..jinak jezdim kolem 6L..dálku jsem jel za 4.3L..Takže už aby ta zima odtáhla zpět do Ruska..
pedrodinis píše:to samé jsem říkal tomu machrovi co mi to říkal.... Takže je normální že se mi ted při mrazech zahřeje motor až po 30 km?
Já ho třeba vůbec neohřeju To už musim jezdit hodně dlouho,aby se mi ručka vyšplhala na 90°..a termostat před zimou nový origo,čidlo teploty taky..a žhavky mi makaj všecky 3,,motorový jsem dal taky nový..
..pri tychto mrazoch mam 90 za cca 10 km...kludna pomala jezda..ventilator na prvej polohe a kurenie nastavene na cca 70%
co? 10 km- 90 st. to umím v 28 st. v létě, v zimě s přihřevem 10km- 75 st.