Problém s naftou + dvouhmota

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha Nusle

Problém s naftou + dvouhmota

Příspěvek od Pajsn »

Mám delší dobu problém s klepáním až zadrháváním Golfa IV 1,9 TDi 66 KW 2000 (chip na 85 KW) na volnoběh. Dělá to pouze ohřátý dokud je rafička pod 90°C auto běží normálně. Pravděpodobně je vpr.. setrvačník. ALe vypozoroval jsem ještě jednu věc kupuji naftu levněji je z Agipu. když jsem ted jezdil 4 dny na Vervu auto se postupně přestalo klepat na volnoběh. DO nafty přidávám VIF v podstatě stále. Myslíte že by to zadrhávání na volnoběh mohlo být i naftou? Nafta je krásně žlutá a leju jí přes jemné síto. Ještě jsem zjidtil že hadička která vede z přepadu čerpadla do filtru je pěkně černá oproti té co vede do čerpadla jeto normální :? Ještě mi drnčí napínák drážkovanýho řemene ale vetšinou po 10 km to utichne. není možný že se přidírá volnoběžka na altíku a že to cuká motorem?
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha Nusle

Příspěvek od Pajsn »

ještě mám jedno zjištění .....když zastavím a zhasnu světla začne cukání...světla zapnu cukání skončí (crazy) (wallbash) tak teď už fakt netuším co to muže být ...kdyby to bylo obráceně tak OK (rozsvítím začne cukat), ale proč to začne cukat když je zhasnu (LOL)
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Já bych zkusil vyměnit volnoběžku na altiku.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

taky mě napadla volnoběžka
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha Nusle

Příspěvek od Pajsn »

super máte na to stejný názor jako já začnu volnoběžkou řemenem a napínákém...třeba bude i setrvačník v pohodě (což bych měl velkou radost :D ) a proč myslíte že se začne cukat při vypnutých světlech a přestane při zapnutých?
Uživatelský avatar
romk52
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 28 úno 2010, 17:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava, Praha, Kralův Dvůr

Příspěvek od romk52 »

Zmeni sa zatazenie alternatora :)
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha Nusle

Příspěvek od Pajsn »

romk52 píše:Zmeni sa zatazenie alternatora :)
já bych pochopil že kdyby začala cukat když světla zapnu ale proč když je vypnu ?
Pajsn
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 29 dub 2009, 06:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha Nusle

Příspěvek od Pajsn »

Pajsn píše:
romk52 píše:Zmeni sa zatazenie alternatora :)
já bych pochopil že kdyby začala cukat když světla zapnu ale proč když je vypnu ?
nevíte prosím vás někdo při jaké tepltě se vypínají ty tři žhavicí svíčky které jsou ve vodě pro rychlejší ohřátí motoru?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“