Druhý IC na 1.9TDi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Druhý IC na 1.9TDi

Příspěvek od marquee »

Řešil už někdo přidání druhého IC na pravou stranu na Passata 1.9TDi tak jako to má třeba 2.5TDi??? Co je k tomu potřeba a je tam nějaký problém?? Chtěl jsem dát velký IC před chladič, ale to už by si vyžádolo poměrně velký zásah do předku a to se mi nechce.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

nekdo uz to tady daval.hledej.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Tu to mas: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Ale neviem ci by som to este raz robil takto, asi by som isiel do fmic je tam nanho v passate hafo miesta na jaky len chces. Najvacsi problem je pri smic dostat tam ten pravy ic pretoze tam zavadzia vysusac klimy 2,5tdi ho ma odost mensi ak dobre viem a este treba upravovat chladicovu stenu.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Martin Kanňuch píše:Tu to mas: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Ale neviem ci by som to este raz robil takto, asi by som isiel do fmic je tam nanho v passate hafo miesta na jaky len chces. Najvacsi problem je pri smic dostat tam ten pravy ic pretoze tam zavadzia vysusac klimy 2,5tdi ho ma odost mensi ak dobre viem a este treba upravovat chladicovu stenu.
Tak to musim quotnout. Kdyz jsem Ti to rikal, ze to je nesmysl, tak jsi mluvil uplne jinak, jsem rad, ze jsi na to prisel (LOL)

Vazeni, dva SMIC jsou jen nouzovym resenim. Jinak pokud to resit, tak paralelne, rozhodne ne seriove. Ano, pomuze to (imho jsem byl prvni, kdo to tu mel, ikdyz ve spojeni SMIC+FMIC) ale neni to spravne reseni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Martin Kanňuch
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 15 lis 2007, 14:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od Martin Kanňuch »

Ten plevel o prispevok vyssie si netreba vsimat a brat ako nutne zlo tohto fora ;) Pisal som ze je to komplikovanejsie nie horsie 8)
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
pdydkin
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 25 led 2012, 10:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od pdydkin »

proč ne seriobě ale paralelně? to je blbost ne?
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Opetovne rozpinani, tlaky atd. Muzes podotknout, ze deleny IC (s vratkou) jsou to same ale neni to az tak uplne to same. Rozhodne to neni zrovna to nejlepsi reseni (ostatne nejlepsim resenim je jeden FMIC).

Kdyz jsou dva, tak paralelne, kazdy odvede svoji praci a nasledne se to sdruzi v "Y", za kterym bude umisteno cidlo tlaku a teploty.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
pdydkin
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 25 led 2012, 10:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od pdydkin »

ale třeba 2,5 tdi je má v sériovém zapojení ne?
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“