Druhý IC na 1.9TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marquee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 275
- Registrován: 22 srp 2008, 17:42
- Bydliště: Kozojedy Praha-Východ
Druhý IC na 1.9TDi
Řešil už někdo přidání druhého IC na pravou stranu na Passata 1.9TDi tak jako to má třeba 2.5TDi??? Co je k tomu potřeba a je tam nějaký problém?? Chtěl jsem dát velký IC před chladič, ale to už by si vyžádolo poměrně velký zásah do předku a to se mi nechce.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
Tu to mas: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Ale neviem ci by som to este raz robil takto, asi by som isiel do fmic je tam nanho v passate hafo miesta na jaky len chces. Najvacsi problem je pri smic dostat tam ten pravy ic pretoze tam zavadzia vysusac klimy 2,5tdi ho ma odost mensi ak dobre viem a este treba upravovat chladicovu stenu.
Ale neviem ci by som to este raz robil takto, asi by som isiel do fmic je tam nanho v passate hafo miesta na jaky len chces. Najvacsi problem je pri smic dostat tam ten pravy ic pretoze tam zavadzia vysusac klimy 2,5tdi ho ma odost mensi ak dobre viem a este treba upravovat chladicovu stenu.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Land rover Defender 110 SW
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak to musim quotnout. Kdyz jsem Ti to rikal, ze to je nesmysl, tak jsi mluvil uplne jinak, jsem rad, ze jsi na to priselMartin Kanňuch píše:Tu to mas: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Ale neviem ci by som to este raz robil takto, asi by som isiel do fmic je tam nanho v passate hafo miesta na jaky len chces. Najvacsi problem je pri smic dostat tam ten pravy ic pretoze tam zavadzia vysusac klimy 2,5tdi ho ma odost mensi ak dobre viem a este treba upravovat chladicovu stenu.

Vazeni, dva SMIC jsou jen nouzovym resenim. Jinak pokud to resit, tak paralelne, rozhodne ne seriove. Ano, pomuze to (imho jsem byl prvni, kdo to tu mel, ikdyz ve spojeni SMIC+FMIC) ale neni to spravne reseni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Martin Kanňuch
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 352
- Registrován: 15 lis 2007, 14:58
- Bydliště: Košice
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Opetovne rozpinani, tlaky atd. Muzes podotknout, ze deleny IC (s vratkou) jsou to same ale neni to az tak uplne to same. Rozhodne to neni zrovna to nejlepsi reseni (ostatne nejlepsim resenim je jeden FMIC).
Kdyz jsou dva, tak paralelne, kazdy odvede svoji praci a nasledne se to sdruzi v "Y", za kterym bude umisteno cidlo tlaku a teploty.
Kdyz jsou dva, tak paralelne, kazdy odvede svoji praci a nasledne se to sdruzi v "Y", za kterym bude umisteno cidlo tlaku a teploty.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)