
natural 95 do nafty proti zamrznutí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
natural 95 do nafty proti zamrznutí
lze přidavat ? 1l na cca 30 l nafty motor 1.9 pd -nemuže se něco vykakat 

Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.
a ta pořádná nafta se tankuje kde? tou řepkou zamořenou naftu u nás určitě nemyslíš viď

aditiva pomůžou,ale nejsou všemocný...trocha N95 do nádrže taky pomůže, osobně sem tam drcnu nějakou tu decku do nádrže jako nouzovku (když se zapomene VIFko, nebo stuhne v kufru

FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky 

Tohle doporučení již dávala firma Bosch Hitlerovi při ůtoku na SSSR a já ji měl v příručce od výrobce ke Golfu 1 diesel..Ale to se ještě používala nafta a ne ty dnešní rostlinné sračky a motory byly normální a ne tak háklivé jako dnes..Jde o to, že benzin sníží již tak bídné mazání nafty... 

nepropadat panice...
V zimne nafte je benzin normalne v urcitom pomere podla toho do akej teploty ma vydrzat. Pri vojsku sme davali do nafty eter. V tatrach davaju do nafty benzin aby nezamrzla a trochu petroleja aby na seba naviazal vodu. Ale to v akom pomere to treba riedit udava vyrobca motora. Kukni do prirucky jek nato tam som to tusim videl (tu tabulku pomerov)Marek77 píše:Rozhodně bych něco takového nedělal. Pokud se používá pořádná nafta a do ní aditiva, zamrznutí nehrozí.

Prave - o to mazani jde predevsim. A vy tady zatim mluvite o golfu 1 a valecnych strojich nekde u Stalingradu. Ja mel zato,ze otazka byla na motor PD. A musim se opakovat - tam bych benzin do nafty nedaval v zadnem pripade.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
- Patricius
- Sběrač informací
- Příspěvky: 29
- Registrován: 23 pro 2011, 17:04
- Bydliště: Trenčín, SK
Odpovědi: 0
aditivum, teda ak je na mysli VIF, či podobné...tak ten nemá za úlohu zabrániť nafte mrznúť... : viď test aditív
Benzín(+aditív) by som dal v pohode do starej rotačky, tá spáli všetko ...čo mám ja, ale do PD a CR asi nie, treba sa poradiť s odborníkom, ja som zatiaľ žiadne fundované stanovisko nenašiel...či už kladné, alebo záporné.
Benzín(+aditív) by som dal v pohode do starej rotačky, tá spáli všetko ...čo mám ja, ale do PD a CR asi nie, treba sa poradiť s odborníkom, ja som zatiaľ žiadne fundované stanovisko nenašiel...či už kladné, alebo záporné.
VW Passat 1,9TDI AHU 66kW > 85kW
www.haccp1.cz
www.haccp1.cz
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 37
- Registrován: 16 říj 2007, 19:50
- Bydliště: Příbram
Odpovědi: 0
....
Do rotaček lze,dělám to tak již 20 let. 5 procent benálu a deci dvoutaktního synťáku do motocyklu(ne M2T!!!) a vzhledem k tomu,že všechny moje wagen vozy zašly korozí,tak doporučuju.
Vždy dáván před zimou naftovej filtr,to je snad jasný a NIKDY žádnej problém.
1995 1Z 640 000 km,1997 AHU 746 000km,1998 AFN 580 000 km,2002 ALH 340 000 dosud,všechny čerpadla původní,pouze u AHU(?) bylo třeba vyměnit rozsypaný perka pod vysokotlakem.
Takže nějaké zkušenosti z mejh rodinnejch kruhů by byly,tak šup do nafty benál,páni rotačkáři.....
PD samozřejmě,nevím.Tenhle vynález testovat nehodlám.
Vždy dáván před zimou naftovej filtr,to je snad jasný a NIKDY žádnej problém.
1995 1Z 640 000 km,1997 AHU 746 000km,1998 AFN 580 000 km,2002 ALH 340 000 dosud,všechny čerpadla původní,pouze u AHU(?) bylo třeba vyměnit rozsypaný perka pod vysokotlakem.

Takže nějaké zkušenosti z mejh rodinnejch kruhů by byly,tak šup do nafty benál,páni rotačkáři.....
PD samozřejmě,nevím.Tenhle vynález testovat nehodlám.

Ale riadne v nafte ktoru tankujes hoci kde na pumpe ten benzin tam uz je samozrejme ze iba v malom pomere do max. 2% pretoze potom vyrazne starca mazivost co je pre dnesne moderne systemy PD a CR vrazda. Preto je sucasny trend benzin vynechat uplne a doaditivovat ju roznymu prisadamy na baze etylenu a pod.Marek77 píše:Prave - o to mazani jde predevsim. A vy tady zatim mluvite o golfu 1 a valecnych strojich nekde u Stalingradu. Ja mel zato,ze otazka byla na motor PD. A musim se opakovat - tam bych benzin do nafty nedaval v zadnem pripade.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 543
- Registrován: 09 pro 2006, 20:39
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
Ten test ani nemal za ulohu zisťovať či zabraňuje zamrzani respektíve tvoreniu parafiny...v tom teste sa používal LETNÝ VIF a ten ma ma splňať niektoré iné parametre...Patricius píše:aditivum, teda ak je na mysli VIF, či podobné...tak ten nemá za úlohu zabrániť nafte mrznúť... : viď test aditív
Benzín(+aditív) by som dal v pohode do starej rotačky, tá spáli všetko ...čo mám ja, ale do PD a CR asi nie, treba sa poradiť s odborníkom, ja som zatiaľ žiadne fundované stanovisko nenašiel...či už kladné, alebo záporné.
Škoda Octavia II, bez uprav-v jednoduchosti je krása
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 735
- Registrován: 09 pro 2010, 20:39
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0