zdravim,
rano jsem jel do prace a po nastartovani motoru mi to zacalo pipat,rozsvitila se mi kontrolka ABS a blikala mi celou cestu rucka. Muzete mi popsat,v cem by mohla byt zavada? Podotykam,ze jsem se zvyku udelal debilitu a sice zatazenou rucku pres noc (-14°) ABS nefunguje. Diky za tipy
edit: O1, r.v. 2000 a to pipani bylo delsi prerusovane
ABS Problem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: ABS Problem
[quote="Číča"]zdravim,
rano jsem jel do prace a po nastartovani motoru mi to zacalo pipat,rozsvitila se mi kontrolka ABS a blikala mi celou cestu rucka. Muzete mi popsat,v cem by mohla byt zavada? Podotykam,ze jsem se zvyku udelal debilitu a sice zatazenou rucku pres noc (-14°) ABS nefunguje. Diky za tipy
edit: O1, r.v. 2000 a to pipani bylo delsi prerusovane[/quo
Ahoj,
nejsem žádný odborník pře auta, ale jeden tip bych měl. Kdysi se mi stala podovná věc, jako popisuješ. Míval jsem před pár lety Octavii r.v. 98 a jednoho zimního dne mi začalo svítit abs a blikat kontrolka na ruční brzdu. Ještě mi to cca třikrát píplo po nastartování. Samozřejmě abs nefůngovalo. Po napojení na vag jsem zjistil, že mi odešla čidla abs na jedné straně auta. Zakoupil jsem nová čidla abs. Nestály nijak moc peněz a vyměnil je. Samo to zhaslo a začlo fungovat.
Tak snad jsem aspoň trochu pomohl.
čus....
edit: O1, r.v. 2000 a to pipani bylo delsi prerusovane[/quo
Ahoj,
nejsem žádný odborník pře auta, ale jeden tip bych měl. Kdysi se mi stala podovná věc, jako popisuješ. Míval jsem před pár lety Octavii r.v. 98 a jednoho zimního dne mi začalo svítit abs a blikat kontrolka na ruční brzdu. Ještě mi to cca třikrát píplo po nastartování. Samozřejmě abs nefůngovalo. Po napojení na vag jsem zjistil, že mi odešla čidla abs na jedné straně auta. Zakoupil jsem nová čidla abs. Nestály nijak moc peněz a vyměnil je. Samo to zhaslo a začlo fungovat.
Tak snad jsem aspoň trochu pomohl.

čus....
Děkuju,pojistky preventivně zkontroluju.