nouzák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nouzák
Zdravím panove, chtěl jsem se zeptat jestli je možne aby auto v popise spadlo do nouzaku díky nízkým venkovním teplotam, pri studenem motoru a nizkých otačkách, jak mile se motor zahřeje na provozní teplotu tak žadny nouzak
Octa 1 rok 2000 AHF , puky TT, KAT off, EGR off, jinak serie , turbo by RRauto
na volnobeh no problem, ale jak jedu a nevytačím to protoze to je studene tak to uděla treba pri přeřazení nebo pusteni plynu a opetovnem sešlapnuti, ale jak mile to zahřeju tak tomu mužu šlapat do plneho plynu a vubecnic
Octa 1 rok 2000 AHF , puky TT, KAT off, EGR off, jinak serie , turbo by RRauto
Obracím se ještě z jedním dotazem ohledně nouzového režimu na všechny koumáky,mechaniky a profíky na slovo vzaté!!!
Občas mi padne motor do nouzového režimu a vypozoroval jsem,že to udělá jenom když není motor dostatečně zahřátý a není otevřený termostat. Zkátka to udělá vždy když jedu třeba 10-15km,ale po 25km už si z autem můžu dělat co chcu a točit každej kvalt až na 4,5tis ot. to už je vše v naprostým pořádu,žádnej nouzák!!!
V jiném vlákně jsem to už řešil,že vytahnu turbo na vyčištění,ale když po 100% zahřátí motoru všechno šlape a motor vrní jak kotě,se přikláním k jiné závadě a né zaneseném turbu!?
Jinak za studena se tem motor po chvilkách otřepává,jako by bylo v hajzlu nějaký čidlo. Prostě 3-4 vteřiny jde pěkně a najednou se otřepe a tak se to opakuje dokud nevyleze teplota vejš. Po úplném zahřátí všechno v cajku. Motor de pravidelně - krásně vrní,turbo nespadne do nouzáku ani když mu dám pořádnou sodu. Tak já už fakt nevím!
Jinak N75 vyzkoušen a žádný rozdíl.
Nenapadá Vás něco??? Nějaký čidlo to nemůže dělat? Tak mě to trochu připadá,když je to závislý na teplotě!!!
Předem dík za jakejkoliv nápad na co se podívat!
Občas mi padne motor do nouzového režimu a vypozoroval jsem,že to udělá jenom když není motor dostatečně zahřátý a není otevřený termostat. Zkátka to udělá vždy když jedu třeba 10-15km,ale po 25km už si z autem můžu dělat co chcu a točit každej kvalt až na 4,5tis ot. to už je vše v naprostým pořádu,žádnej nouzák!!!
V jiném vlákně jsem to už řešil,že vytahnu turbo na vyčištění,ale když po 100% zahřátí motoru všechno šlape a motor vrní jak kotě,se přikláním k jiné závadě a né zaneseném turbu!?
Jinak za studena se tem motor po chvilkách otřepává,jako by bylo v hajzlu nějaký čidlo. Prostě 3-4 vteřiny jde pěkně a najednou se otřepe a tak se to opakuje dokud nevyleze teplota vejš. Po úplném zahřátí všechno v cajku. Motor de pravidelně - krásně vrní,turbo nespadne do nouzáku ani když mu dám pořádnou sodu. Tak já už fakt nevím!
Jinak N75 vyzkoušen a žádný rozdíl.
Nenapadá Vás něco??? Nějaký čidlo to nemůže dělat? Tak mě to trochu připadá,když je to závislý na teplotě!!!
Předem dík za jakejkoliv nápad na co se podívat!
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál 
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
