nouzák

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

blinkr2
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 05 pro 2010, 17:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

nouzák

Příspěvek od blinkr2 »

Zdravím panove, chtěl jsem se zeptat jestli je možne aby auto v popise spadlo do nouzaku díky nízkým venkovním teplotam, pri studenem motoru a nizkých otačkách, jak mile se motor zahřeje na provozní teplotu tak žadny nouzak
Octa 1 rok 2000 AHF , puky TT, KAT off, EGR off, jinak serie , turbo by RRauto
frogg
Přispěvovatel
Příspěvky: 184
Registrován: 23 led 2010, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od frogg »

Ja myslím že skôr teploty na to vplyv nemajú....možno sa ti pri veľkom mraze nechce hýbat regulácia (podtlaková banka), alebo blbne N75. Robí to na voľnobeh, alebo v nízkych otáčkach pri prudšej akcelerácii alebo ako?
blinkr2
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 05 pro 2010, 17:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od blinkr2 »

na volnobeh no problem, ale jak jedu a nevytačím to protoze to je studene tak to uděla treba pri přeřazení nebo pusteni plynu a opetovnem sešlapnuti, ale jak mile to zahřeju tak tomu mužu šlapat do plneho plynu a vubecnic
Octa 1 rok 2000 AHF , puky TT, KAT off, EGR off, jinak serie , turbo by RRauto
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Tak zkus zahýbat s regulací..mě to taky v těhle mrazech začlo blbnout..a regulace KO..takže budu podkládat lopatky..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Obracím se ještě z jedním dotazem ohledně nouzového režimu na všechny koumáky,mechaniky a profíky na slovo vzaté!!!
Občas mi padne motor do nouzového režimu a vypozoroval jsem,že to udělá jenom když není motor dostatečně zahřátý a není otevřený termostat. Zkátka to udělá vždy když jedu třeba 10-15km,ale po 25km už si z autem můžu dělat co chcu a točit každej kvalt až na 4,5tis ot. to už je vše v naprostým pořádu,žádnej nouzák!!!
V jiném vlákně jsem to už řešil,že vytahnu turbo na vyčištění,ale když po 100% zahřátí motoru všechno šlape a motor vrní jak kotě,se přikláním k jiné závadě a né zaneseném turbu!? :?
Jinak za studena se tem motor po chvilkách otřepává,jako by bylo v hajzlu nějaký čidlo. Prostě 3-4 vteřiny jde pěkně a najednou se otřepe a tak se to opakuje dokud nevyleze teplota vejš. Po úplném zahřátí všechno v cajku. Motor de pravidelně - krásně vrní,turbo nespadne do nouzáku ani když mu dám pořádnou sodu. Tak já už fakt nevím! :? :roll:
Jinak N75 vyzkoušen a žádný rozdíl. :(
Nenapadá Vás něco??? Nějaký čidlo to nemůže dělat? Tak mě to trochu připadá,když je to závislý na teplotě!!!
Předem dík za jakejkoliv nápad na co se podívat! :)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Nikdo podobnou věc neřešil :?
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
Uživatelský avatar
jirkastrachota
Přispěvovatel
Příspěvky: 657
Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešov

Příspěvek od jirkastrachota »

Měl jsi to na VAGu? co to píše za chyby? Padání do nouzáku může mít více příčin.
octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

je to pořad dokola jen spekulace chce to log nic vic a uvidíme kde je problem
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

leguan píše:je to pořad dokola jen spekulace chce to log nic vic a uvidíme kde je problem
Ten jsme dělali v sobotu. VAG hlásí - překročen maximální tlak turba!
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

hod sem soubor na 90 procent zanesena regulace
Tiguan 2 2.0 tdi
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Leguan,pri toľkých prípadoch za deň s týmto problémom,by som povedal,že 99,99% regulacia. :D
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Hodím sem graf z VAGu,ale proč se ten motor za studena chvilkama otřepává? Až se to zahřeje na 100% tak je to v pohodě a krásně vrní. (crazy)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

UchoTD píše:Leguan,pri toľkých prípadoch za deň s týmto problémom,by som povedal,že 99,99% regulacia. :D
jj maš pravdu skoro každy den
Tiguan 2 2.0 tdi
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Obrázek


Tak tady je log k mému příspěvku,který je vejš! Předem dík všem co poradí. :)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

zanesena regulace pěknej přefuk
Tiguan 2 2.0 tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“