chci se zeptat jestli mate nekdo zkusenosti s tim kdyz se vynda kat tak jesli se snizi spotreba nabo zvysí vykon a nebo jestli je to blbost a neresit to.
U diesela se vykon pry zvysi, u benzina vicemene nula od nuly pojde. Tedy pokud clovek nepredela cely vyfuk. Pokud nekdo vyseka jen ten vnitrek, ale necha tam nadobu, tak snizi vykon vzdy.
Za to kurveni planety to nestoji.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
lt.kubosh píše:U diesela se vykon pry zvysi, u benzina vicemene nula od nuly pojde. Tedy pokud clovek nepredela cely vyfuk. Pokud nekdo vyseka jen ten vnitrek, ale necha tam nadobu, tak snizi vykon vzdy.
Za to kurveni planety to nestoji.
Změna výkonu ve vysokých otáčkách u benzinového motoru je až 7%. Jestli to považuješ za "nula od nuly" ..................
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
lt.kubosh píše:U diesela se vykon pry zvysi, u benzina vicemene nula od nuly pojde. Tedy pokud clovek nepredela cely vyfuk. Pokud nekdo vyseka jen ten vnitrek, ale necha tam nadobu, tak snizi vykon vzdy.
Za to kurveni planety to nestoji.
Změna výkonu ve vysokých otáčkách u benzinového motoru je až 7%. Jestli to považuješ za "nula od nuly" ..................
....ale on neříká, že výkon se u benzinu nezmění, jen prostě musíš překopat celý výfuk...aspoň já to tak chápu...
u TDI už trochu pomůže jen sundání katu
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Jim píše:
...
u TDI už trochu pomůže jen sundání katu
U benzinu taky !!!
Co se vztekas? Ja tim svym prispevkem chtel rict, ze "pridavat kone vyjmutim katalyzatoru" je hovadina.
a) u benzninu budes mit porad chyby v ridici jednotce od lambdy za katem.
b) I kdyby se zved vykon o 7% (v nepouzivanem spektru otacek), tak cca 8 koni za xset% emisi navic je spatnej deal.
U TDI nejesem partner do debaty, protoze tam jsem to nezkousel.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
aby jste se nehadali takze u starsich benzinu,ktere maji lambdu maximalne pred katem tak se skutecne vykon zvysi vetsinou tam je totiz pasivni katalizator,ktery jen klade motoru odpor(filtruje) a po najeti urciteho poctu km se zanese a stejne nefunguje takze bud novy nebo vyhodit,u dieselových motorů s převážně rotačním čerpadlem se používá katalizator ktery funguje na principu filtru a pokud se zanese musi se tez mnenit a hlavne klade motoru zbytecny odpor pokud se katalizator jen vymlati tak uz to prida zhruba 4% vykonu,ale zase se v nem porad jeste vyri vyfukove plyny,proto je nejlepsi pouzit pouze rouru-ale vetsinou ten znatelny narust vykonu zpusobuje to,ze kdyz se na aute nikdo rozhodne katalizator vyhodit je uz dost zaneseny a proto se ten efekt nasobi u noveho auta to takovi rozdil neni -ja bych na auto na sprinty zadny vyfuk nedaval pac se nepohybuje v beznem provozu a tech par kobilek je vzdy dobrejch zvlast pak kdyz uz se chytaj uplne ty nejmensi lucni kobilky naopak na aute pro denni provoz bychom na ekologii myslet mneli
Karbus> Nesouhlasim, dost aut bez O2 senzoru za katem mely tricestny katalyzator - cili "ne filtr"
Njn zavodackej pristup je peknej, ale kolik lidi ma auto jenom na sprint. Pokud se jen vymlati, tak je to horsi - mozna ma vic vykonu, ale nechce do otacek a zere jako tank - cili ve vysledku horsi. Jeden ze dvou jsem rozdrtil o kostku na Argentinske a nez jsem je vymenil, tak jsem vnitrek vyndal. Asi mesic jsem tak jezdil a naprostej otres.
Marek77> Ta Felicie zacne docela solidne zrat. A musim uznat, ze ses typickej Cech. Podle hesla: "Dokud tady bude aspon jedna S120, tak ja mam pravo to vsechno kurvit stejne."
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
lt.kubosh píše:A musim uznat, ze ses typickej Cech. Podle hesla: "Dokud tady bude aspon jedna S120, tak ja mam pravo to vsechno kurvit stejne."
Mýlíš se a pochopil jsi to úplně blbě - ostatně jako typický Čech.
Měl jsem na mysli něco zcela jiného. Co je nám ekologicky smýšlejícím platné, že dbáme na životní prostředí, když po nás projede po silnici jeden, který má v pístu díru a hulí jak komín z fabriky a emise mu seděly naposledy na první garančce. Může projet tisíc - milion aut s katalyzátorem a Euro 4, když potom projede jediný takový smraďoch, je to k ničemu a snažíme se zbytečně. Ostatně i proto mám své druhé (30 let staré) auto přestavěné na LPG a navíc v něm nový špičkový motor, abych v rámci možností přírodu neničil.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008) Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012) Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)