VAG-hodnoty poraďte.špatný start.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

VAG-hodnoty poraďte.špatný start.

Příspěvek od Jenda. »

VAG v kanále 10 pole 2 hodnota 989 a nijak se za jízdy nemění :? Pří studeném i ohřáttém motoru pořát stejná hodnota. Co je prosím špatně :? :? Hadice :? Zahřátý jede normálně.
Naposledy upravil(a) Jenda. dne 07 úno 2012, 23:38, celkem upraveno 1 x.
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to je ale atmosfericky tlak, nie poziadavka na absolutny plniaci tlak (LOL)

daj kanal 11 tam je v poli 2 poziadavka na absolutny plniaci tlak ;)
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

No mě jde o to že teď v zimě špatně chytá jako na 3 válce. Pak se srovná.
Při -8 za studena při jízdě a přidání plynu cuká a musím jet tak na 1/4 plynu při ohřátém v poho. vstřiky po nastartování -1,1 . 0,3. 0,2. 0,4.
VAG nic nehlásí. Žhaviče 20 000km a filtr asi 10 000km. Od léta při prudké akceleraci píská jak stíhačka-asi nějaká hadice
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A co by si chcel od VW aby ako startoval? To nieje Fiat ze sa starter 2x prevali a bezi sfleku rovnomerne na vsetky valce. Z VW Fiata nikdy nespravis a bud rad ze v tych mrazoch vobec nastartujes.
Uživatelský avatar
Jenda.
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 12 srp 2009, 21:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Jenda. »

Tak myslím že -8 neni až takovej mráz.
Passat 1.9 TDI-PD 85kw ATJ r.2000
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14426
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jenda: Začal bych přetěsněním vstříkovačů a kontrolou synchronizace rozvodů, zejména u těsnění vstřikovačů bych hledal problém.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Zakladne veci, zhavice + kontrola zhavenia + napruzenie kontaktov v pipkach zhavicov, takisto aj nekvalitny zhavic moze sposobovat problem, kontrola synchronizacie vacka kluka. Su to najjednoduchsie opravitelne a najlacnejsie zalezitosti. Pokial nepmoze, zmerat tlaky. Pokial je to OK tak sa bude treba kuknut na vstrekovanie ako pisal Tomas.cz, ale to je uz draha a komplikovana zalezitost.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“