Stránka 1 z 2
napnutí rozvodového řemene
Napsal: 08 úno 2012, 21:01
od adi
Ahoj,vím že to auto zrovna nepatří do této sekce,ale beru to i obecně.Ted měním rozvodový řemen na peugeotu 405 1,8srdt,vyměnil jsem kladky i řemen,ale mám dotaz.Jak ma byt remen rozvodovy napnutý?
Re: napnutí rozvodového řemene
Napsal: 08 úno 2012, 21:17
od slovacek.milos
adi píše:Ahoj,vím že to auto zrovna nepatří do této sekce,ale beru to i obecně.Ted měním rozvodový řemen na peugeotu 405 1,8srdt,vyměnil jsem kladky i řemen,ale mám dotaz.Jak ma byt remen rozvodovy napnutý?
záleží co si představuješ pod pojmem 1.8 srdt chodíš jsem vcelku dlouho aby jsi uměl napsat kod motoru

Napsal: 08 úno 2012, 21:21
od Tomas.cz
Nemá tenhle motor napínací element co tlačí na napínací kladku v držáku motoru?
Napsal: 08 úno 2012, 21:34
od slovacek.milos
Tomas.cz píše:Nemá tenhle motor napínací element co tlačí na napínací kladku v držáku motoru?
má zatočíš dvě točky a utáhneš, pak vyzkoušíš zda pasují aretační šrouby a zdar nebo opakuješ
setrvák vačka i čerpadlo se aretují
Napsal: 08 úno 2012, 21:40
od adi
Promin,zapoměl jsem na kod motoru.Je to ten motor Xud7te.Ale ty ani kod nepotrebujes,jelikoz jsi sikula.Presne tohle jsem potreboval vedet.Diky moc
Napsal: 09 úno 2012, 06:29
od slovacek.milos
adi píše:Promin,zapoměl jsem na kod motoru.Je to ten motor Xud7te.Ale ty ani kod nepotrebujes,jelikoz jsi sikula.Presne tohle jsem potreboval vedet.Diky moc
je to na ten kod na kliku je vrták 8mm a vačka čerpdllo M8 x 35
Napsal: 09 úno 2012, 18:39
od adi
slovacek.milos píše:adi píše:Promin,zapoměl jsem na kod motoru.Je to ten motor Xud7te.Ale ty ani kod nepotrebujes,jelikoz jsi sikula.Presne tohle jsem potreboval vedet.Diky moc
je to na ten kod na kliku je vrták 8mm a vačka čerpdllo M8 x 35
Díky moc už to jezdí.

Ještě musím udělat na druhém autě vw passat 1,9TDi PD kod motoru ATJ rv 2000.Jak se to napíná u tohodle?Nevíte jakej má tenhle motor štelovací kladku?
Napsal: 09 úno 2012, 19:54
od dhfool
adi píše:slovacek.milos píše:adi píše:Promin,zapoměl jsem na kod motoru.Je to ten motor Xud7te.Ale ty ani kod nepotrebujes,jelikoz jsi sikula.Presne tohle jsem potreboval vedet.Diky moc
je to na ten kod na kliku je vrták 8mm a vačka čerpdllo M8 x 35
Díky moc už to jezdí.

Ještě musím udělat na druhém autě vw passat 1,9TDi PD kod motoru ATJ rv 2000.Jak se to napíná u tohodle?Nevíte jakej má tenhle motor štelovací kladku?
Buď normální pružnou kladku, nebo hydro. Pružná kladka klasika na drážku, hydro je krapet opruz. Mezi tělem napínáku a pákou kladky musí být mezera 5mm (předepsaných 4mm je málo) . Napínat na studeném motoru a při teplotě +-20°c ...
Napsal: 09 úno 2012, 20:00
od adi
Buď normální pružnou kladku, nebo hydro. Pružná kladka klasika na drážku, hydro je krapet opruz. Mezi tělem napínáku a pákou kladky musí být mezera 5mm (předepsaných 4mm je málo) . Napínat na studeném motoru a při teplotě +-20°c ...[/quote]
musí se ještě něco nastavovat po výměně přes diagnostiku?
Napsal: 09 úno 2012, 20:09
od dhfool
Pokud máš dobré přípravky, tak většinou ne. Jinak kontrola synchronizace klika/vačka - blok hodnot kanál 4 pole 4 ,hodnota by měla být 0° +- 0.5° ...
Napnutí řemene vstřikovacího čerpadla - VW T4 2.4D AAB
Napsal: 13 kvě 2013, 10:33
od rsvitak
Ahoj, jak mám ověřit spravné napnutí řemene vstřikovacího čerpadla (motor VW T4 2.4D AAB)? Nemám přípravek na kontrolu napnutí řemene (třeba VW-210). Přijde mi, že je dost volnej, při měření předvstřiku hodinkama to lítá skoro o půl milimetru při dotyku na řemen...
Napsal: 13 kvě 2013, 10:48
od vendysp
je to asi individuelni ale existuje pravidlo ze remen by mel byt napnut tak abys ho mezi kolem vacky a vodnim cerpadlem neotocil o 90 stupnu...proste musi byt napnut tak aby SILOU nesel otocit o tešch 90.....je to takova nouzovka kdyz opravdu nemas nic po ruce...jen ruce

..
Napsal: 15 led 2014, 22:13
od mjanulik
mám dotaz,po výměně těsnění na vodní pumpě jsem nasadil zpátky puvodní řemen a napínací kladku nastavil na rysku a po dotažení se zobáček pohl ještě o kousek,do těch 5 mm,ale po ujetí cca 200 km je zobáček ještě dál mám to tak nechat nebo to mám znovu napnout viz foto.
motor 1,9 tdi PD BJB komplet rozvody mají 25000km.dík

Napsal: 15 led 2014, 23:24
od Biimbo
u jetýho řemenu je lepší to šponovat krapet míň, kdyby měl 5-10 tis, ale 25 už je dost. Ale třeba v DP to nerozlišujou. Bych to nechal takhle jestli to nevydává pazvuky,občas se to takhle posune po nastartování.
Hlavně jestli jsi ho tam dal tak jak se točil?
Napsal: 15 led 2014, 23:40
od mjanulik
jojo směr otáčení řemene jsem dodržel a zvuky to nevydává žádný,já jen jestli to už není naplé moc,aby netrpěl zbytek pumpa apod.