
Nabijeni autobaterie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nabijeni autobaterie
Čau,zajima me,jestli muzu nabijet autobaterii primo v aute kdyz je baterka pripojena nebo jestli mam radsi odpojit plus a minus.Baterka startuje ale radsi bych do ni pustil trochu mensiho proudu,jezdi s tim manzelka a ja kdyz jsem treba 2 dny v praci tak by ji nemel kdo pomoct.diky predem za radu.ps:u tech pred faceliftu se mi ta baterka v te zime spatne vydelava 

O1 1,9 tdi ASV 81 kw 2001,egr off
O1 1,9 tdi AGR 66 kw 2000,egr off
F1 1,9 sdi ASY 47 kw 2002
O3 1.4 tsi cng 2015
O1 1,9 tdi AGR 66 kw 2000,egr off
F1 1,9 sdi ASY 47 kw 2002
O3 1.4 tsi cng 2015
Odpojení od palubní sítě je doporučeno. Pouze u nabíječek, jejichž napětí nepřekračuje 14,5V, se mohou kontakty nechat připojené. Ale to musíš mít jistotu, že to tak skutečně je, jinak můžeš odpálit řídící jednotky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Když se to dobíjí lidsky (tzn že se na to občas koukneš a nenecháš to tam přes noc a pokud nemáš automatiku tak měříš napětí) tak se nic neděje.
Jinak řídící jednotka vydrží i 19V, naprostá většina vydrží i přepólování, ta je chráněná dobře. Koupil jsem nabíječku z Lídlu, proměřil - funguje sqěle. Podle Marka bych ale nesměl používat zimní nabíjení, tam je vypínací napětí 14,7V a to by mi ŘJ odešla
Jinak řídící jednotka vydrží i 19V, naprostá většina vydrží i přepólování, ta je chráněná dobře. Koupil jsem nabíječku z Lídlu, proměřil - funguje sqěle. Podle Marka bych ale nesměl používat zimní nabíjení, tam je vypínací napětí 14,7V a to by mi ŘJ odešla

G3 Variant synchro
Už jsem Tě několikrát žádal, aby sis mě nebral do huby - buď tak laskav.bobG3 píše:Když se to dobíjí lidsky (tzn že se na to občas koukneš a nenecháš to tam přes noc a pokud nemáš automatiku tak měříš napětí) tak se nic neděje.
Jinak řídící jednotka vydrží i 19V, naprostá většina vydrží i přepólování, ta je chráněná dobře. Koupil jsem nabíječku z Lídlu, proměřil - funguje sqěle. Podle Marka bych ale nesměl používat zimní nabíjení, tam je vypínací napětí 14,7V a to by mi ŘJ odešla
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
v techto mrazech by se ale automatika mela prepnout na zimni provoz (aby se baterie pradne prohrala a nabijeni vubec probihalo) a nabijeci napeti bude trosku vyssiMarek77 píše:To můžeš nechat baterku klidně připojenou.mauditt píše:Chcem sa taktiež opýtať, ak mám plnú automatiku Bosch C3 a nabíjacie napätie 14,4 V. Môžem nechať nabíjať bez odpojenia ? Vďaka.
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33626
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
s odpojováním baterky bych byl opartný,
v řídících jednotkách mohou naskákat chyby,
kod radia
přijdeš o základní natavení, natavení stahovaček,
zablokuje se dodatečný imobiler
po připojení se může stát že nenatočíš, nebo se zamke auto s klíčema uvnitř,
viděl jsem pár aut s dobíjení 18.5 V baterka syčela jak papínův hrnec, v autě sirovodíkové lázně a řj přežily

v řídících jednotkách mohou naskákat chyby,
kod radia
přijdeš o základní natavení, natavení stahovaček,
zablokuje se dodatečný imobiler
po připojení se může stát že nenatočíš, nebo se zamke auto s klíčema uvnitř,
viděl jsem pár aut s dobíjení 18.5 V baterka syčela jak papínův hrnec, v autě sirovodíkové lázně a řj přežily
