Řídící jednotka motoru 1z

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

PeTTeK
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 lis 2011, 20:40
Odpovědi: 0

Řídící jednotka motoru 1z

Příspěvek od PeTTeK »

zdravim, mohl by mi nekdo poradit. nemužu tady najít nic o řídící jednotce k motoru 1z. dočetl sem se pouze ze se nedají klasicky čipivat, že se musi rozebrat a vyměnit - přepájet nějaké součástky. taky že jsou dva druhy -plastová a hliníková tak jak se liší. a nebo zdali se dá vyměnit za jinačí, která lze načipovat klasickym způsobem. jestli se to tu někdě nachází tak se omlouvám že to nemužu najít.
kiklop32
Přispěvovatel
Příspěvky: 870
Registrován: 26 bře 2011, 19:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od kiklop32 »

Cipnout se daji, jen se musi letovat ale to je vec toho kdo ti to chipuje. Rozdil hlinik plast je hlavne v tom, ze hlinikova se da naucit na turbo ovladane podtlakem.
PeTTeK
Nováček
Příspěvky: 17
Registrován: 19 lis 2011, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od PeTTeK »

No mě by právě zajímalo co se letuje a za jeké součástky. protože jsem autoelektrikar a přepájel bych si to a nechal nacipovat klasickym zpusobem jeslti to teda lze. ze by me to vyslo o hodne levneji nez za to chtěji.
Toreto
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 26 zář 2011, 01:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Toreto »

musia sa vybrať dva chipi a hodim tam dva druhé ktore budu mať zmenenú mapu. a tie stare dať po uv lampu vynulovať.
m5668443578
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 04 kvě 2007, 22:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od m5668443578 »

PeTTeK píše:No mě by právě zajímalo co se letuje a za jeké součástky. protože jsem autoelektrikar a přepájel bych si to a nechal nacipovat klasickym zpusobem jeslti to teda lze. ze by me to vyslo o hodne levneji nez za to chtěji.
Obrázek

PLASTOVÁ JEDNOTKA - PAMĚTI 27C512 DIL UV MAZATELNÉ

Obrázek

CELOHLINÍKOVÁ JEDNOTKA - PAMĚTI 27C010 PLCC32

OBĚ JEDNOTKY JSOU VŮČI SOBĚ ZAMĚNITELNÉ.
More Power by me TDi Power
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

pokud by jsi chtěl ř. jednotku na hraní tak tu mam plastovou za 500kč
g3 tdi ahu,octa asz
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

PLASTOVÁ JEDNOTKA - PAMĚTI 27C512 DIL UV MAZATELNÉ

CELOHLINÍKOVÁ JEDNOTKA - PAMĚTI 27C010 PLCC32

OBĚ JEDNOTKY JSOU VŮČI SOBĚ ZAMĚNITELNÉ.[/quote]

Tak tyhle informace jsem taky sháněl :) ! Ještě mám dotaz: Můžu použít jakýkoliv čip, nebo to musí být nějaký spešl odolný v provedení "Automotive" ? Co třeba tady http://www.pselectronic.cz/k1125-0105-2 ... -plcc.html , nebo tady ten http://www.pantin.cz/shop/27c01070plcc-p-1673592.html , hodí se? Nebo na co si dát při koupi pozor?
Díky Petr :)
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

dolezity je rozsah pracovnych teplot -40...+85 je ok
aby to hlavne v zime neblblo...
a kedze sa spomina, ze tie pamate su UV mazatelne.. tak terba dat nalepku dole, nechat pekne na slniečku,a potom sa to da znova preprogramovat

spravne? :D
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

A je lepší tam ty nové čipy zaletovat na tvrdo, nebo do té řídící jednotky zaletovat nějaké kvalitní patice a do nich až dát čipy? Líbí se mi víc řešení s tou paticí, ale nevím, jestli to v praxi nepřinese víc problémů...
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Dělal jsem jich už více, nevím, že by některá zlobila
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

jini píše:Dělal jsem jich už více, nevím, že by některá zlobila
Rozumím tomu dobře, žes to dával na patice, ano?
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

pepe276 píše:
jini píše:Dělal jsem jich už více, nevím, že by některá zlobila
Rozumím tomu dobře, žes to dával na patice, ano?
Jj
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

hlavne nekupuj 27C010 ... vem 29F010 ty jsou flash .. prepisovatelne a samozrejme zamenitelne za 27F010 :)
MemphisR
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 17 úno 2008, 12:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od MemphisR »

možná blbej dotaz, ale kde sháníte ty lepší mapy?
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
pepe276
Aktivista
Příspěvky: 1106
Registrován: 23 led 2010, 10:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha a okolí

Příspěvek od pepe276 »

Ty mapy by mne taky zajímaly...nemá někdo obyčejný sériový soft na staré TDi z Golfa 3 - typ motoru AFN (A3) 81 kW naklápěcí turbo? Mám jen 66 Kw na motor 1Z.
Díky :)
Petr
Peugeot Boxer 2.5TDi THX 79kW 1998
Peugeot 106 1.0 CDZ 37kW 1998
Citroen Jumpy 1.9TD 68 kW 1997
Citroen Berlingo 1.9D 51 kW 2000
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“