Ford Focus 1.6 TDCi 81kW problém
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ford Focus 1.6 TDCi 81kW problém
Přátelé a kamarádi.
Diagnostika ukázala chybu U0073, což jsem zjistil že je chyba v komunikaci sběrnice.
Auto ztratilo výkon a při 3tis. ot. když pomalu přidávám, tak to začne tarokovat (jinými slovy, když dám podlahu, tak to jen cukne při 3tis) ale od 3200ot to jede normálně.
Mám podezření na váhu vzduchu nebo regulaci turba, ale rád bych věděl, jestli s tím nemá někdo zkušenost.
Diagnostika ukázala chybu U0073, což jsem zjistil že je chyba v komunikaci sběrnice.
Auto ztratilo výkon a při 3tis. ot. když pomalu přidávám, tak to začne tarokovat (jinými slovy, když dám podlahu, tak to jen cukne při 3tis) ale od 3200ot to jede normálně.
Mám podezření na váhu vzduchu nebo regulaci turba, ale rád bych věděl, jestli s tím nemá někdo zkušenost.
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Tak tak, ted jsem to dělal na 207 sací koš a sítko total zasranéroman1648 píše:co mazání - měnil jsi spolu s turbem i sací koš ve vaně?
sítko v tlakovém přívodu průchozí / vymontováno?
pozor na tyto syndromy těchto motorů, lidé často vymění jen turbo a to pak jde po chvíli srat..., pak znovu a pak se to zadře komplet...

V Peugeotoch má tento motor 20 tis. interval a aj to je veľa. Takých 12 tis. je pre tento nepodarok akurát. Sprav pred výmenou turba preplach. Nový sac. kôš, sitko z holendra do koša a kvalitný olej.roman1648 píše:jj, to je na každým když dodržuje předepsaný výměny po 30tis.km....
interval zkrátit tak na max 20 nebo 1x rok
Tak po té co jsme nasadili další turbo ujelo pouze cca 100km a je na odpis. Jsem v koncích.
Turbem olej teče podle normy, tzn. 0.5 litru za 1min. sací koš je čistej, vana taky, olej byl novej vč filtru, mazací trubička bez sítka a plně průchozí, odtok z turba taky čistej a plně průchozí....
DPF je už pryč.
..Jediný co mně trochu znepokojuje, že motor trochu dýchá do odfuku z kliky (z ventilovýho výka) co jde do sání k turbu. Auto ovšem chytá na brnk a na volnoběch jede jak švícary, bez zaškobrtnutí. Dále se ztratilo asi 3 až 4deci chladící kapaliny, ale olej je naprosto v pořádku. Těsnění pod hlavou by mělo být v pořádku, u Turbodiesela by se to hned projevilo vzhledem vysokým tlakům...
Takže..?
Ted babo raď..
Turbem olej teče podle normy, tzn. 0.5 litru za 1min. sací koš je čistej, vana taky, olej byl novej vč filtru, mazací trubička bez sítka a plně průchozí, odtok z turba taky čistej a plně průchozí....
DPF je už pryč.
..Jediný co mně trochu znepokojuje, že motor trochu dýchá do odfuku z kliky (z ventilovýho výka) co jde do sání k turbu. Auto ovšem chytá na brnk a na volnoběch jede jak švícary, bez zaškobrtnutí. Dále se ztratilo asi 3 až 4deci chladící kapaliny, ale olej je naprosto v pořádku. Těsnění pod hlavou by mělo být v pořádku, u Turbodiesela by se to hned projevilo vzhledem vysokým tlakům...
Takže..?
Ted babo raď..
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
jj repas, ale to druhé bylo origo, ale jeté, to co najelo jen 100km.. dnes jsem ho rozdělal, jeden segment přímo na bronzovým ložisku byl uplně rozpadlej.. Ale nevypadalo to, že by to nemazalo, to by ten bronz byl vydřenej.. tohle je prostě pomsta to auto..
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
dal jsem nový turbo a zatím drží. Problem, je že se ozývají i střiky. Tak jsem to řešil s mnoha odborníky (i na soudním znalectví v německu). Dostal jsem velice obsáhlou ibstruktáž proč k těmto jevům dochází.
Konkretně u Fordů je to ještě markantnější.
Ford má předepsanou výměnu oleje po 30tis km, což je jeden z problémů. Stračí takhle vyměnit olej třikrát a je zaděláno na problém. Začnou se optřebovávat díly. Ani to, že novej majitel bude vyměňovat díly už po 15tis nezastaví rychlé opotřebování nečnutých dílů a tím pádem se rychle ničí olej a obsahuje značné množství pilin menších jak 3 mikrony který ty turba doslova brousí. Takže ani nekolikanásobné vypláchnutí motoru a výmeny dílů, jako sací hadice a mazací trubka, ev celý olejový čerpadlo nepomůže. Pořád je tu mnoho dílů, který jsou značně načnuté tím počátečním intervalem, ev u mnoha Fordů 1.6 TDCi 80kW ještě ucpaným sítkem v mazání turba.
Sečteno, podtrženo, pokud bych měl Focusa od novýho a měnil olej hned po 15tis a vyndal to potroublý sítko, tak bych možná předešel řadě techto problémů....
Konkretně u Fordů je to ještě markantnější.
Ford má předepsanou výměnu oleje po 30tis km, což je jeden z problémů. Stračí takhle vyměnit olej třikrát a je zaděláno na problém. Začnou se optřebovávat díly. Ani to, že novej majitel bude vyměňovat díly už po 15tis nezastaví rychlé opotřebování nečnutých dílů a tím pádem se rychle ničí olej a obsahuje značné množství pilin menších jak 3 mikrony který ty turba doslova brousí. Takže ani nekolikanásobné vypláchnutí motoru a výmeny dílů, jako sací hadice a mazací trubka, ev celý olejový čerpadlo nepomůže. Pořád je tu mnoho dílů, který jsou značně načnuté tím počátečním intervalem, ev u mnoha Fordů 1.6 TDCi 80kW ještě ucpaným sítkem v mazání turba.
Sečteno, podtrženo, pokud bych měl Focusa od novýho a měnil olej hned po 15tis a vyndal to potroublý sítko, tak bych možná předešel řadě techto problémů....
Audi A6 1.9 Tdi AFN 118kW
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
Audi A3 1.9 Tdi 81kW
SAG 1.9TDi AUY ladí se.
je to tak, tyhle výměny po 30tis. jsou nesmysl, to neplatí jen u Forada ale generelně...
ono je jiné když to někdo najede za půl roku kdy olej málem ani nestačí vychladnout, ale když to v německu nebo já nevím kde mění po dvou letech tak to pak takto dopadá
kdyžtak kdybys potřeboval motor, máme tam několik co mají najeto třeba 30 ( havárky )
ono je jiné když to někdo najede za půl roku kdy olej málem ani nestačí vychladnout, ale když to v německu nebo já nevím kde mění po dvou letech tak to pak takto dopadá
kdyžtak kdybys potřeboval motor, máme tam několik co mají najeto třeba 30 ( havárky )