Rozvody

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Rozvody

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Ahoj. Potřeboval bych si jenom ujasnit intervaly výměny protože: Táta má AHF a psanej interval 90 000km č motoru 340tis a něco
Kamarádova AHF má interval 60 000km
Moje AGR má 90 000km. Jsem z toho trochu jetel.
Proč je tam ten interval rozdílnej když jsou oba AHF a po kolika se maj ted měnit a co to AGR..

Díky Luki
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc :-)
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

Obrázek
Tiguan 2 2.0 tdi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

U motorů TDi/SDi v Octaviích I se jako originální díly používaly postupně tři typy řemenů a několik typů kladek. Proto se s postupem vývoje prodlužoval výměnný interval z původních 60 tisíc až na 150 tisíc km.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Díky za vysvětlení. Když teda koupím novou rozvodovou sadu tak by tam mělo být napsané jakej je interval další výměny a jakej je obsaženej řemen ?? Nevíte někdo kde se dá koupit pravítko na vačku?? Pokaždé jsem to dělal bez ale čekaj mě 3 auta a navíc pod dohledem táty a poslouchat připomínky že jsem nepoužil to nebo ono, bo je to psane v knížce se mi fakt nechce.

Díky moc Luki
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc :-)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Rozvody

Příspěvek od slovacek.milos »

Lukáš Dziak píše:Ahoj. Potřeboval bych si jenom ujasnit intervaly výměny protože: Táta má AHF a psanej interval 90 000km č motoru 340tis a něco
Kamarádova AHF má interval 60 000km
Moje AGR má 90 000km. Jsem z toho trochu jetel.
Proč je tam ten interval rozdílnej když jsou oba AHF a po kolika se maj ted měnit a co to AGR..

Díky Luki
pokud se chceš vrtat v motorech pořid si nějaké autodata a manuály, jinak z toho budeš pořád jetel, máš motory i 24O.OOO km a výměna, nebo jen kontrola a případná výměna, nikdy jsemneviděl na žádném řemenu nebo krabici za kolik se má měnit ;)
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

Lukáš Dziak píše:Díky za vysvětlení. Když teda koupím novou rozvodovou sadu tak by tam mělo být napsané jakej je interval další výměny a jakej je obsaženej řemen ?? Nevíte někdo kde se dá koupit pravítko na vačku?? Pokaždé jsem to dělal bez ale čekaj mě 3 auta a navíc pod dohledem táty a poslouchat připomínky že jsem nepoužil to nebo ono, bo je to psane v knížce se mi fakt nechce.

Díky moc Luki
tady maš pravítko
http://ahprofi.cz/pripravek-na-nastaveni-vacky
ale z toho milošova příspěvku si něco vem
Tiguan 2 2.0 tdi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33640
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

s těma přípravkama se to dělá tak že se zaregistruješ u auto kelly objednýš rozvody a přípravky, přípravky pak vrátíš,

jsou různé zniverzální sady, nebo sada na jedno auto za 2O,OOO kč nebo nabídka z bordelu v dílně která si poradí s každým autem :kol111:
Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Nějaké manuály a data mám a další jsou na cestě ale zatím jsem se nikde nedočetl důvod proč ten interval tak je. Stejně bych ten interval neprodlužoval a nechal zas těch 60 nebo 90 tisíc původních páč nejsem sebevrah.
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc :-)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud se dá zesílený řemen, např Dayco Isoran s koncovkou HT tak je výměna po 120tkm, nebál bych se toho a i do starších TDi dávám zesílené řemeny.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2028
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Odpovědi: 0
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

když daš sadu na 150 tisíc tak neni duvod to měnit po 60 tisících
Tiguan 2 2.0 tdi
Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Takže podle čísla řemene a čísla kladky se teoreticky dá zjistit interval říští výměny.???
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc :-)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

VW TDI menim na 90.000km a zatial chvalabohu este nebol ziaden problem, ale 120.000 by som neriskoval zvlast u tych co maju vyvazovaky, kolkokrat ten sesthran nevydrzi ani 90.000km.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Sada na 150000 km musí mít dvakrát zesílený řemen s teflonovou vložkou (DAYCO má na konci označení HT a bílé zuby) a velká vodicí kladka musí mít velké ložisko (na konci označení je "M"). Ostatní kladky a vodní čerpadlo jsou pořád plus minus stejné.

Mám mnohokrát vyzkoušenou sadu DAYCO s řemenem HT a vodní čerpadlo GRAF, že skutečně bez potíží vydrží 150.000 km bez obav.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
L.U.C.A.S.123
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 07 úno 2012, 17:54
Odpovědi: 0
Bydliště: ostravsko

Příspěvek od L.U.C.A.S.123 »

Lukáš Dziak píše:Díky za vysvětlení. Když teda koupím novou rozvodovou sadu tak by tam mělo být napsané jakej je interval další výměny a jakej je obsaženej řemen ?? Nevíte někdo kde se dá koupit pravítko na vačku?? Pokaždé jsem to dělal bez ale čekaj mě 3 auta a navíc pod dohledem táty a poslouchat připomínky že jsem nepoužil to nebo ono, bo je to psane v knížce se mi fakt nechce.

Díky moc Luki
to jo no ale domluvivime v kelly tu sadu zase jak posledne na toho snopla ne
Škoda Octavia I combi 1.9tdi 81KW AHF, černá kůže, ABS, climatronik, temp., okna šíbr špigle v el., EGR off, 16 " BBS RS 771
ex Focus I 1.8TDDI chip 85KW kat+egr off, sport.podvozek, 16"O.Z.Racing superturismo WRC
Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lukáš Dziak »

jo na ten řemen si asi vzpomínám ta kur.. co nešla natáhnout, myslim že si vzpomeneš Lucas jsme ho davali na tu zelenou oktávku. Starej navrhoval že to pravítko zaplatí tak se nestarám :)
Škoda Octavia combi 1 AGR: 6q, brzdy 288mm, turbo Frs, egr + kat off a pár detailů navíc :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“