Stránka 1 z 2

Provereni, nazor na auto

Napsal: 12 úno 2012, 19:15
od tholis
Byt jsem koncernar, tak nejak me CR a vubec passaty minuly. Mohu poprosit o nejaky nazor? Zna nekdo osobne to auto? Neco co by se melo specialne hlidat? Co jsem cetl tak CR po roce 2008 uz by mel byt ok.
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... at/9458277

Napsal: 12 úno 2012, 20:05
od codll
no proti tem starsim je to pekac delam tu jednu firmu ma jich vic a je to furt neco spinac rucky cerpadlo v nadrzi tapeci treba od lokte vymackany proste my to prijde takovej cinanek ale jinak stejne sdobou budem muset jit vischni takze proc ne nesmis pocitat ze to koupis a ze vychytas mouchy a bude slapat jak octa I neni to uz zadna kvalita nebo spis aspon zmeho pohledu a auta jsou vsechny 4 roky stare to nechci videt co budou vyvadet za 10 let takze muj nazor zustat u stare klasiky nez udelaj neco poradneho

Napsal: 12 úno 2012, 20:25
od Ketonk
kámoš má 16vrntila a furt něco dělaj na hlavě. nejdřív praskla ta jí dal na repas do brna a pak znova tak dával novou a furt něco. Prý když tak 8ventil že ten je prý dobrej.

Napsal: 12 úno 2012, 20:31
od Tomas.cz
Zrovna tomuhle bych se vyhnul, prodávaj to vrakaři z Uhříněvse, byl jsem tam nedávno, měli tam várku taxíků, Passaty, Tourany a po jednom na nich ladily kilometry.

Napsal: 12 úno 2012, 20:50
od sharik4x4
Tak tak to je německej taxík,už podle těch kožených sedaček.Tenhle typ sedaček je pro taxi.Takže to bude mít klidně 400-600tkm. :D

Pokud chceš pořádný auto tak ne taxi.Dělám passaty už 15let a vozím jich celkem dost,ale taxík neeeeeeeeeee!!!
Pokud budeš mít zájem tak SZ.

Napsal: 12 úno 2012, 20:57
od sharik4x4
Jinak k motorům CR ,zatím to drží bez problémů.Určitě lepší než PD.V passatu 103KW se s tím dá jezdit za 5,5L-6L.Žere to tak o půl litru míň než starší PD. :D

Napsal: 12 úno 2012, 21:11
od Tomas.cz
Ty sedáky maj být pohodlnější nebo víc vydržet? Dík

Napsal: 12 úno 2012, 21:34
od cippis
sharik4x4 píše:Tak tak to je německej taxík,už podle těch kožených sedaček.Tenhle typ sedaček je pro taxi.Takže to bude mít klidně 400-600tkm. :D

Pokud chceš pořádný auto tak ne taxi.Dělám passaty už 15let a vozím jich celkem dost,ale taxík neeeeeeeeeee!!!
Pokud budeš mít zájem tak SZ.
kombinace těhle sedaček + climatic + dsg taxi jak vyšitý nebo hotelová dročka

Napsal: 12 úno 2012, 21:46
od tholis
Wau chlapy dekuju, ja se v tehle korabech s CR nevyznam a byl jsem z toho trosku nadsenej. Vuz je pro moji sestru ktera se po letech vraci s USa a podminkou je spolehlivost a automaticka prevodovka, neni to auto na oslnovani, ale kazdodeni spolehlivy provoz bez vystrelku. dulezite je pohodli!

Napsal: 12 úno 2012, 21:51
od cippis
DSG není manuál ale automat. První CR s piezo vstřiky zrovna vzorem spolehlivosti nejsou. Vrací se z USA a manuál, nenastydla cestou?

Napsal: 12 úno 2012, 21:54
od tholis
cippis: Napsal jsem automaticky manual, uz jsem to opravil, samozrejme myslim automatickou prevodovku. To ze se tyhle motory kazi mnoohem vic nez Pd vim, ale co jsem cetl tak od rv. 2007-2008 jsou na tom hlavy dobre, pistni krouzky jsou taky jak maji byt..Tak nevim, ono sehnat 1,9TDI s DSG je masakr :(

Napsal: 12 úno 2012, 22:37
od tholis
Prosim o delete

Napsal: 13 úno 2012, 00:00
od zizalak
To je zajímavé, člověk když se podívá na jejich nabídku tak tam je 5× taxi bílá a všechna auta mají 123, 124, 125,126 tisíc km, že jim to takhle hezky vyšlo klukům :-)

Napsal: 13 úno 2012, 08:23
od sharik4x4
Tomas.cz píše:Ty sedáky maj být pohodlnější nebo víc vydržet? Dík
Ty sedáky jsou z takové celkem tvrdé kůže,někdy perforované,je to dobrý na ůdržbu,když na to někdo hodí třeba šavli.Myslí že podobný sedačky maj i policajti,ale ty maj většinou manuální převodovku.Policajti ale rozdrbou i kožený sedáky,od těch jejich opasků a kvérů.
Taxíky se dají v německu sehnat za hodně slušný peníze,třeba o 2-3t.Euro levněji,ale má to samo několikrát více než 100tkm.Proto to kluci pražský koupily,poladily tacho,a čekaj na rybu,která se chytne. :D
Já bych do toho nešel ani náhodou.

Napsal: 13 úno 2012, 09:06
od Spectre868
Niekde som počul, že tága sú z výroby optimalizované na vyššiu nájazdovú záťaž, a sú vybavované spotrebnými dielmi s vyššou výdržou, než autá na predaj súkromnému zákazníkovi.