tdi 1Z teče vstřik.čerpadlo-těsnění??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tdi 1Z teče vstřik.čerpadlo-těsnění??
Ahoj.Nevíte kde by se dalo sehnat těsnění na vstřikovací čerpadlo tdi 1Z motor pod ty dvě oválná "víčka" jak jsou dole na obouch stranách čerpadla?To blíže k motoru mi vlhne a padá mí kvůli tomu i nafta.Zkoušel jsme papíroví těsnění ale to za pár tejdnu vylítlo a začlo to chcát proudem
Cerpadlo treba dat jednoznacne repasovat do firmy znalej problematiky a patricne vybavenej. Po X rokoch prevadzky maju tesnenia narok na vymenu (po vymene jedneho sa odporuci dalsie....atd....)a popri vymene treba aj cerpadlo nastavit a skontrolovat. Vzdy je to lacnejsie ako riesit opravy na systemoch PD alebo CR.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
no pokavad ti funguje tak ho repasovat nemá smysl,stačí nechat jen přetěsnit,když si necháš vyměnit jen tu gumičku můžeš za to dát jen 800kč,když si ho necháš celý přetěsnit a seřídit tak tam necháš 5tis no a taky můžeš zajet někam kde to dělaji a tu gumičku ti třeba můžou prodat.
když oddělá to spodní víčko tak se na tom nemusí nic seřizovat
když oddělá to spodní víčko tak se na tom nemusí nic seřizovat
no tomu ver že musí ak to viko dáš dolu rozladíš ho celé viem to z vlastnej sklusenosti a potom to je problém dať niekedy tak ako má byť iba malé pohnutie ti to rozladí tak že to nebude štartovať na brnk ale točiť aj 5 kráttomik1 píše:no pokavad ti funguje tak ho repasovat nemá smysl,stačí nechat jen přetěsnit,když si necháš vyměnit jen tu gumičku můžeš za to dát jen 800kč,když si ho necháš celý přetěsnit a seřídit tak tam necháš 5tis no a taky můžeš zajet někam kde to dělaji a tu gumičku ti třeba můžou prodat.
když oddělá to spodní víčko tak se na tom nemusí nic seřizovat
BMW 330 ix
Co mam ja skusenosti, tak cerpadlari sa brania vymene jednotlivych tesneni. Maju kus pravdy, lebo na polovicatu robotu sa neda dat zaruka. Cerpadlo ktore nebolo vycistene ani nezapoja na stolicu. Myslim, ze po 10 - 15 rokoch prevadzky si netesne cerpadlo kompletny servis zasluzi pokial ine problemy nema.tomik1 píše:no pokavad ti funguje tak ho repasovat nemá smysl,stačí nechat jen přetěsnit,když si necháš vyměnit jen tu gumičku můžeš za to dát jen 800kč,když si ho necháš celý přetěsnit a seřídit tak tam necháš 5tis no a taky můžeš zajet někam kde to dělaji a tu gumičku ti třeba můžou prodat.
když oddělá to spodní víčko tak se na tom nemusí nic seřizovat
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
cerpadlo
Ahoj ja cerpadla spravuji aj vstrikovace a pokud rozdelas to spodni vicko tak se toho nemusis bat pokud ti nevypadaji podlozky tak neni problem ale taky to nerad delam je lepsi pretesnit cele protoze ty udelas jednu vec a za chvili ti potece druha jestly by si chtel tak delam vsechny cerpadla co se tyce dieslu aj vstriky a to tvoje vychazi na 3000 KC cely pretesneni a serizeni na stolici