tdi 1Z teče vstřik.čerpadlo-těsnění??

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RMbiker
Nováček
Příspěvky: 12
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2009, 12:36

tdi 1Z teče vstřik.čerpadlo-těsnění??

Příspěvek od RMbiker »

Ahoj.Nevíte kde by se dalo sehnat těsnění na vstřikovací čerpadlo tdi 1Z motor pod ty dvě oválná "víčka" jak jsou dole na obouch stranách čerpadla?To blíže k motoru mi vlhne a padá mí kvůli tomu i nafta.Zkoušel jsme papíroví těsnění ale to za pár tejdnu vylítlo a začlo to chcát proudem
conti
Aktivista
Příspěvky: 1154
Odpovědi: 0
Registrován: 20 dub 2007, 22:17
Bydliště: Tam na západě za Plzní
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od conti »

Taková oprava nemá smysl. Čerpadlo se přetěsňuje vždycky celé.
Nejsou tam jen tyhle těsnění.
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2009, 12:12

Příspěvek od dibarbora »

Cerpadlo treba dat jednoznacne repasovat do firmy znalej problematiky a patricne vybavenej. Po X rokoch prevadzky maju tesnenia narok na vymenu (po vymene jedneho sa odporuci dalsie....atd....)a popri vymene treba aj cerpadlo nastavit a skontrolovat. Vzdy je to lacnejsie ako riesit opravy na systemoch PD alebo CR.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
tomik1
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2011, 23:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomik1 »

no pokavad ti funguje tak ho repasovat nemá smysl,stačí nechat jen přetěsnit,když si necháš vyměnit jen tu gumičku můžeš za to dát jen 800kč,když si ho necháš celý přetěsnit a seřídit tak tam necháš 5tis no a taky můžeš zajet někam kde to dělaji a tu gumičku ti třeba můžou prodat.
když oddělá to spodní víčko tak se na tom nemusí nic seřizovat
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

tomik1 píše:no pokavad ti funguje tak ho repasovat nemá smysl,stačí nechat jen přetěsnit,když si necháš vyměnit jen tu gumičku můžeš za to dát jen 800kč,když si ho necháš celý přetěsnit a seřídit tak tam necháš 5tis no a taky můžeš zajet někam kde to dělaji a tu gumičku ti třeba můžou prodat.
když oddělá to spodní víčko tak se na tom nemusí nic seřizovat
no tomu ver že musí ak to viko dáš dolu rozladíš ho celé viem to z vlastnej sklusenosti a potom to je problém dať niekedy tak ako má byť iba malé pohnutie ti to rozladí tak že to nebude štartovať na brnk ale točiť aj 5 krát
BMW 330 ix
tomik1
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Odpovědi: 0
Registrován: 28 led 2011, 23:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od tomik1 »

já jsem to měnil a bez problému,jsou tam jen pérka a podložky který se vrátěji po dotažení záslepky spět na své místo
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2009, 12:12

Příspěvek od dibarbora »

tomik1 píše:no pokavad ti funguje tak ho repasovat nemá smysl,stačí nechat jen přetěsnit,když si necháš vyměnit jen tu gumičku můžeš za to dát jen 800kč,když si ho necháš celý přetěsnit a seřídit tak tam necháš 5tis no a taky můžeš zajet někam kde to dělaji a tu gumičku ti třeba můžou prodat.
když oddělá to spodní víčko tak se na tom nemusí nic seřizovat
Co mam ja skusenosti, tak cerpadlari sa brania vymene jednotlivych tesneni. Maju kus pravdy, lebo na polovicatu robotu sa neda dat zaruka. Cerpadlo ktore nebolo vycistene ani nezapoja na stolicu. Myslim, ze po 10 - 15 rokoch prevadzky si netesne cerpadlo kompletny servis zasluzi pokial ine problemy nema.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Zidane.10
Přispěvovatel
Příspěvky: 72
Odpovědi: 0
Registrován: 13 úno 2011, 16:15

cerpadlo

Příspěvek od Zidane.10 »

Ahoj ja cerpadla spravuji aj vstrikovace a pokud rozdelas to spodni vicko tak se toho nemusis bat pokud ti nevypadaji podlozky tak neni problem ale taky to nerad delam je lepsi pretesnit cele protoze ty udelas jednu vec a za chvili ti potece druha jestly by si chtel tak delam vsechny cerpadla co se tyce dieslu aj vstriky a to tvoje vychazi na 3000 KC cely pretesneni a serizeni na stolici
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“