Odchazí turbo?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Odchazí turbo?
Mám problém. Dnes jsem trochu přišlápl plyn pod kopcem v cca 40 kmh a chtěl jsem přidat (na trojku). Najednou jsem měl pocit, že šlapu doi bláta. Auto jelo, ale výkon ta tam. Když jsem vyjel na kopec zastavil, vypnul motor, sundal dekl a zkontroloval letmo podtlaky, nic zvlastniho jsem nenarazil. Zbytek cesty uz v pohode, turbo slapalo jak ma. Diagnostika pise:
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-00 - -
Da se z toho vyvodit nejaky zaver? Alespon orientacni? A hlavne- resit to, nebo jezdit a jen to sledovat, jestli to nezacne delat moc casto?
Diky!
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-00 - -
Da se z toho vyvodit nejaky zaver? Alespon orientacni? A hlavne- resit to, nebo jezdit a jen to sledovat, jestli to nezacne delat moc casto?
Diky!
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
diky, koukam na to... cca 1000-1500. a je to spis ten ventil, nebo turbo samotne? Asi uz totiz neco pamatuje, jestli by nestalo za to ho nechat alespon vycistit...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
diky, jinak podotykam, ze hadicky by mely byt v pohode, neb jsou asi pred rokem menene. Kamarad servisak mi rikal o same, at jezdim a pozoruju, kdyz to bude delat casteji, vycistil by mi turbo (jestli je puvodni, ma 250000 km), pripadne vymenil ten ventil. Turbo taky uz neni takova rana, tedy je, ale ja myslel, ze repas je tak 12-15k a da se sehnat za 7k. Zrovna ja jsem na to turbo takovej cita, za mrazu ho nedrazdim, naopak kdyz sjedu z dalnice, tak ho nechavam chladnout, nez vypnu motor...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Zanesena regulace, při plnym autě nebo do kopce když na to šlapneš na 3,4,5,6 tak to takhle umře, chcipnout a znova nastartovat a bude to fajn... nejspíš se to začne zhoršovat že to začne pak dělat i na rovince.... koukej to teď pořádně prohánět třeba se to ještě rozhejbe, jinak bude muset turbo ven a nechat vyčistit 

VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5014
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tak cca 1000-1200 km klid a teď to udělalo znovu při nájezdu na obchvat Prahy ze Zličína směr Ruzyně - takže dokonce mírně z kopce, maximálně půl plynu, jen jsem trochu zrychloval, abych se připojil. Tím pádem to skoro nebylo ani cítit. Jako určitě ještě počkám nějaký čas, protože po novém startu motoru zbytek cesty (cca 15 km) úplně v pohodě. Zkusím tomu teď dávat trochu víc, ale já sice jezdím poklidně a na spotřebu, na druhou stranu občas mu napít dám do kopce třeba na trojku na 3500-4000 ot/min. Jinak vidíte to spíš na ten ventil, nebo zanesené turbo? Jestli se to dá říct... Ten ventil si asi vyměním sám, ale turbo čistit svépomocí nebudu. Olej se mi téměř neztrácí, respektive něco samozřejmě prorosí, ale řekl bych, že to je max 1L na 10000 km. Moc díky!
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Měl jsem podobný případ, zanesený turbo. S tím proháněním bych to moc nepřeháněl, pakliže ti to plní moc, tak hrozí i poškození. Pomůže to jen když je to opravdu v začátcích. Zkus to nalogovat, ale spíš zanesený turbo, než KO N75.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
- Fabia353ZZ
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 406
- Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Skus tomu dobre nalozit najlepsie na najväcsom stupni co najvyssie otacky a co najdlhsie to väcsinou pomoze..Nech to trosku prefukas vsetko ak to nepomoze moze byt ta regulacia..Skus jazdit svyznejsie a trosku viac vyuzivat cele spektrum otacok nie len do 2300ot
nech sa aj ta regulacia trosku rozhybe ked stym jazdis opatrne zvykne zatuhnut. Ale hlavne opatrne pri tych vyssich rychlostiac na pokuty a na ludi
Zatial co mali kamosi sem tam taketo probelmy vzdy to pomohlo pokial nie je nieco K.O..ale to by ti robilo stale ak by to uz bolo uplne K.O.

