Odchazí turbo?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Odchazí turbo?

Příspěvek od the_miracle »

Mám problém. Dnes jsem trochu přišlápl plyn pod kopcem v cca 40 kmh a chtěl jsem přidat (na trojku). Najednou jsem měl pocit, že šlapu doi bláta. Auto jelo, ale výkon ta tam. Když jsem vyjel na kopec zastavil, vypnul motor, sundal dekl a zkontroloval letmo podtlaky, nic zvlastniho jsem nenarazil. Zbytek cesty uz v pohode, turbo slapalo jak ma. Diagnostika pise:

17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
P1557 - 35-00 - -

Da se z toho vyvodit nejaky zaver? Alespon orientacni? A hlavne- resit to, nebo jezdit a jen to sledovat, jestli to nezacne delat moc casto?

Diky!
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Uživatelský avatar
peeeetr
Aktivista
Příspěvky: 1289
Registrován: 27 zář 2011, 09:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Severní Čechy

Příspěvek od peeeetr »

N75?
Seat Leon 1.9TDI 100kw - Ukradeno
Audi A4 - FB S764, EGR & KAT OFF, 288 brzdy, jednohmota HDS, FK -40mm, 17" alu, celopolep silver-grey matt
Aktual : Seat Toledo 1.9tdi ASV - zatim jen zakl servis a 17ky :)
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

jezdi a pozoruj.... az se to bude opakovat castejc,tak udelej nejakej log a z toho se da poznat po cem mas pak jit.
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

diky, koukam na to... cca 1000-1500. a je to spis ten ventil, nebo turbo samotne? Asi uz totiz neco pamatuje, jestli by nestalo za to ho nechat alespon vycistit...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

diky, jinak podotykam, ze hadicky by mely byt v pohode, neb jsou asi pred rokem menene. Kamarad servisak mi rikal o same, at jezdim a pozoruju, kdyz to bude delat casteji, vycistil by mi turbo (jestli je puvodni, ma 250000 km), pripadne vymenil ten ventil. Turbo taky uz neni takova rana, tedy je, ale ja myslel, ze repas je tak 12-15k a da se sehnat za 7k. Zrovna ja jsem na to turbo takovej cita, za mrazu ho nedrazdim, naopak kdyz sjedu z dalnice, tak ho nechavam chladnout, nez vypnu motor...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1112
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

vidim to na další případ zanesený regulace :?
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405
Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od wintrej »

zasrana regulácia pripadne niečo padnute medzi reguláciou
Uživatelský avatar
Meggy
Aktivista
Příspěvky: 1496
Registrován: 09 bře 2008, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Meggy »

turbem to nebude určitě, regulace nebo N75 - ten to dělal mě...mělo by se to poznat podle naměřených hodnot
AUDI A6 2,5TDi 132kW, Fabia II 1,4TDi, VW Polo 1,2
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

mě to udělalo jednou v té kose.. chyba byla že mez nebyla dosažena.. ale udělalo to jen jednou tak opravdu zatim nepropadám panice.. jak ti to bude dělat několikkrát denně tak to pak už je velky problem :D
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
Fidorek
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 05 říj 2009, 14:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Fidorek »

Zanesena regulace, při plnym autě nebo do kopce když na to šlapneš na 3,4,5,6 tak to takhle umře, chcipnout a znova nastartovat a bude to fajn... nejspíš se to začne zhoršovat že to začne pak dělat i na rovince.... koukej to teď pořádně prohánět třeba se to ještě rozhejbe, jinak bude muset turbo ven a nechat vyčistit :(
VW Passat 3BG 1.9TDI 96Kw AVF 6-kvalt
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5014
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zkus samotnou baňku na turbu,po zimě v soli může být zatuhlá,promazat motorovým olejem.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak cca 1000-1200 km klid a teď to udělalo znovu při nájezdu na obchvat Prahy ze Zličína směr Ruzyně - takže dokonce mírně z kopce, maximálně půl plynu, jen jsem trochu zrychloval, abych se připojil. Tím pádem to skoro nebylo ani cítit. Jako určitě ještě počkám nějaký čas, protože po novém startu motoru zbytek cesty (cca 15 km) úplně v pohodě. Zkusím tomu teď dávat trochu víc, ale já sice jezdím poklidně a na spotřebu, na druhou stranu občas mu napít dám do kopce třeba na trojku na 3500-4000 ot/min. Jinak vidíte to spíš na ten ventil, nebo zanesené turbo? Jestli se to dá říct... Ten ventil si asi vyměním sám, ale turbo čistit svépomocí nebudu. Olej se mi téměř neztrácí, respektive něco samozřejmě prorosí, ale řekl bych, že to je max 1L na 10000 km. Moc díky!
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Měl jsem podobný případ, zanesený turbo. S tím proháněním bych to moc nepřeháněl, pakliže ti to plní moc, tak hrozí i poškození. Pomůže to jen když je to opravdu v začátcích. Zkus to nalogovat, ale spíš zanesený turbo, než KO N75.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

bez logu tu muzeme hazet rozumama...udelej log...jinak nejcasteji lopatky,regulacni banka, n75,hadicky,podtlak, nebo chyba jinde...pokud ses z prahy,tak mi napis sz a ja ti to napichu a zkouknu
Uživatelský avatar
Fabia353ZZ
Přispěvovatel
Příspěvky: 406
Registrován: 30 pro 2010, 20:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fabia353ZZ »

Skus tomu dobre nalozit najlepsie na najväcsom stupni co najvyssie otacky a co najdlhsie to väcsinou pomoze..Nech to trosku prefukas vsetko ak to nepomoze moze byt ta regulacia..Skus jazdit svyznejsie a trosku viac vyuzivat cele spektrum otacok nie len do 2300ot :) nech sa aj ta regulacia trosku rozhybe ked stym jazdis opatrne zvykne zatuhnut. Ale hlavne opatrne pri tych vyssich rychlostiac na pokuty a na ludi :) Zatial co mali kamosi sem tam taketo probelmy vzdy to pomohlo pokial nie je nieco K.O..ale to by ti robilo stale ak by to uz bolo uplne K.O.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“