3.0D 380hp
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
3.0D 380hp
http://www.autoweb.cz/nafta-a-tri-turba ... a-x6-m50d/
a to jsem myslel že už 100k/1L je oříšek... navíc euro 6
a to jsem myslel že už 100k/1L je oříšek... navíc euro 6
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
paráda, luxus... sice je to už píčovina, ale zajímala by mě spotřeba... podle mě se do deseti bude dát jezdit.. 

škoda octavia ASZ + chip - Prodáno
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..
- Chvála bohu prodáno... Nejhorší auto co jsem kdy měl...
Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS
OII BKC DSG
VW Passat BMR => BMN + DPF OFF + chip = Asi 200 Poníků..

Chevrolet Silverado 2500HD 6.0 V8 421PS

OII BKC DSG
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
@Fantomes: zadna picovina, picovina je to, co jsi placnul (nic proti Tobe vyjma tohoto nemam, neni to osobni) ... je to, jako kdyby jsi rekl, ze je picovina delat vicestupnove prevodovky, ze staci jen 4 stupne co jsme mivali na Skodovkach.
Neni duvod, proc by to ze stejneho objemu, s efektivnejsim plnenim melo zrat vice, nezli stavajici model, PAKLIZE nekdo nebude zbytecne vyuzivat aditivni vykon (samozrejme, ze kone musej zrat). Je to to same, jako s chipem - kdyz nejezdite kudlu a chip je kvalitni, tak spotreba klesne.
No a jaka je spotreba u stavajiciho 535D si muzete najit, my s nezajetym motorem (mame najeto neco malo pres 15tkm) jeli Moravu a zpet tesne nad 6 litru (a ze jsme se necourali).
Je to jednoduche (ikdyz to bude znit zvrhle) - cim mene turbin (takze zalezi na spektru turba a jeho ovladani), tim vice musite vstrikovat paliva pro to, abyste dostali turbo do efektivnich otacek. Kdyz mate vice turbin, neni potreba to nejak extremne drtit, protoze i s mensi davkou se rozjede male, ktere doda dostatek vzduchu pro efektivni spaleni mensi davky nafty, ze ktereho vznikne kvalitnejsi "porce" spalin, nezli kdyz je bohata smes s absenci dostatku vzduchu. Tato "porce" nasledne plynule rozbehne vetsi turbo. V pripade, ze je tam jeste vice turbodmychadel, pak je mozne takto "carovat" i s dalsim.
Takze je logicke, proc to splnuje jeste prisnejsi emisni limity - efektivni spalovani, zadny zbytecny "odfouknuti", ktere zname ze single setupu.
Na rozbehnuti maleho turba totiz staci imho volnobeh, protoze si motor nasava sam vzduch sam a tak se male turbo rozbehne samo a pak? Uz jen decentnim zvysovanim prisunu paliva nabihaji ostatni turba automaticky, s mensim "nasilim a prohreskum proti ekologii". Staci si to predstavit jako prehazovacku na kole nebo prevodovku - kdyz je jediny prevod, clovek se pri rozjezdu muze podelat a nedosahuje vysokych rychlosti. Kazdy pridany prevod usnadnuje rozjezd a souhrnne zvysuje maximalni moznou dosazitelnou rychlost, kazdy dalsi zjemnuje prechody mezi jednotlivymi stupni, takze po prehozeni/razeni neni treba takove energie na "prizpusobeni se novemu stupni".
... a ted trochu stingrayovstiny: umel bych si predstavit v praxi triturbo na nasich 1,9tkovych hajtrach. Existovat nejaka spojka, ktera by s tim nemela problem (at uz technicky tak esteticky), tak by nebyl problem brutalni kroutici moment od volnobeznych otacek spodu s vyslednym vykonem presahujicim spolehlive 300 koni pri zachovani nezvykleho krouticiho momentu i ve vysokych otackach. Motor pro mesto, pro rallye, sprinty, cokoliv ... rikam motor, ostatni by byl problem. Ma to vsak jeste jedno uskali - rizeni (elektronika). ... a rozpocet, samozrejme
Samozrejme, ze jsem nebral v potaz faktory jako ojnicni tlaky a jine zvyseni opotrebeni
... uz se tesim na prispevky ve stylu "no jo, Forest zase mele o twinu" ... ono je to tezke, kdyz nekterym Pepikum (nic proti Josefum) z vas nedochazi zaklady. Budte radi, ze vam to vyvoslim a neseru tu na vas jako vetsina, kteri opravdu vi ale nestojite jim za to, za ty vase reakce, kterymi se spekulativne snazite pri podanem prstu vyskubnout celou ruku. Kaslete na formu, sledujte obsah.
... opraveno, doplneno, protoze rano psano narychlo a prerusovane
Neni duvod, proc by to ze stejneho objemu, s efektivnejsim plnenim melo zrat vice, nezli stavajici model, PAKLIZE nekdo nebude zbytecne vyuzivat aditivni vykon (samozrejme, ze kone musej zrat). Je to to same, jako s chipem - kdyz nejezdite kudlu a chip je kvalitni, tak spotreba klesne.
No a jaka je spotreba u stavajiciho 535D si muzete najit, my s nezajetym motorem (mame najeto neco malo pres 15tkm) jeli Moravu a zpet tesne nad 6 litru (a ze jsme se necourali).
Je to jednoduche (ikdyz to bude znit zvrhle) - cim mene turbin (takze zalezi na spektru turba a jeho ovladani), tim vice musite vstrikovat paliva pro to, abyste dostali turbo do efektivnich otacek. Kdyz mate vice turbin, neni potreba to nejak extremne drtit, protoze i s mensi davkou se rozjede male, ktere doda dostatek vzduchu pro efektivni spaleni mensi davky nafty, ze ktereho vznikne kvalitnejsi "porce" spalin, nezli kdyz je bohata smes s absenci dostatku vzduchu. Tato "porce" nasledne plynule rozbehne vetsi turbo. V pripade, ze je tam jeste vice turbodmychadel, pak je mozne takto "carovat" i s dalsim.
Takze je logicke, proc to splnuje jeste prisnejsi emisni limity - efektivni spalovani, zadny zbytecny "odfouknuti", ktere zname ze single setupu.
Na rozbehnuti maleho turba totiz staci imho volnobeh, protoze si motor nasava sam vzduch sam a tak se male turbo rozbehne samo a pak? Uz jen decentnim zvysovanim prisunu paliva nabihaji ostatni turba automaticky, s mensim "nasilim a prohreskum proti ekologii". Staci si to predstavit jako prehazovacku na kole nebo prevodovku - kdyz je jediny prevod, clovek se pri rozjezdu muze podelat a nedosahuje vysokych rychlosti. Kazdy pridany prevod usnadnuje rozjezd a souhrnne zvysuje maximalni moznou dosazitelnou rychlost, kazdy dalsi zjemnuje prechody mezi jednotlivymi stupni, takze po prehozeni/razeni neni treba takove energie na "prizpusobeni se novemu stupni".
... a ted trochu stingrayovstiny: umel bych si predstavit v praxi triturbo na nasich 1,9tkovych hajtrach. Existovat nejaka spojka, ktera by s tim nemela problem (at uz technicky tak esteticky), tak by nebyl problem brutalni kroutici moment od volnobeznych otacek spodu s vyslednym vykonem presahujicim spolehlive 300 koni pri zachovani nezvykleho krouticiho momentu i ve vysokych otackach. Motor pro mesto, pro rallye, sprinty, cokoliv ... rikam motor, ostatni by byl problem. Ma to vsak jeste jedno uskali - rizeni (elektronika). ... a rozpocet, samozrejme

Samozrejme, ze jsem nebral v potaz faktory jako ojnicni tlaky a jine zvyseni opotrebeni

... uz se tesim na prispevky ve stylu "no jo, Forest zase mele o twinu" ... ono je to tezke, kdyz nekterym Pepikum (nic proti Josefum) z vas nedochazi zaklady. Budte radi, ze vam to vyvoslim a neseru tu na vas jako vetsina, kteri opravdu vi ale nestojite jim za to, za ty vase reakce, kterymi se spekulativne snazite pri podanem prstu vyskubnout celou ruku. Kaslete na formu, sledujte obsah.
... opraveno, doplneno, protoze rano psano narychlo a prerusovane
Naposledy upravil(a) Forest dne 24 úno 2012, 11:39, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2228
- Registrován: 22 srp 2007, 11:07
- Bydliště: Kousek od Vlašimi
Odpovědi: 1
Přesně jak píšeš v tomto odstavci zdá se už jsi možná trochu sebekritickej. Jen se divim že se živíš tim čim se živíš a neděláš pro BMW vývoj šestistupňovýho přeplňování pro EURO 23, protože na kombinace turb jsi nepřekonatelnej machr.Forest píše:
... uz se tesim na prispevky ve stylu "no jo, Forest zase mele o twinu" ... ono je to tezke, kdyz nekterym Pepikum (nic proti Josefum) z vas nedochazi zaklady. Budte radi, ze vam to vyvoslim a neseru tu na vas jako vetsina, kteri opravdu vedi. Kaslete na formu, sledujte obsah.

Elektronika auta a technika........
776 829390
776 829390
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Ja jsem byl vzdy sebekritickej, ale kdybych vam to serviroval v ramci tohoto, tak bych vam pulku z toho nemohl rict. Nejste moje deti, rodice, sudi ani sourozenci. Lidi kolem me uz si zvykli, ze proste rikam veci tak jak jsou a nezaobaluju je. Nejsem hulvat, ale lepsi jednou rict "sere me to" nezli opakovane pouzivat nejake slusne zaobaleniny jako "znepokojuje me to", "nejsem z toho nadseny".Martin.R píše:Přesně jak píšeš v tomto odstavci zdá se už jsi možná trochu sebekritickej. Jen se divim že se živíš tim čim se živíš a neděláš pro BMW vývoj šestistupňovýho přeplňování pro EURO 23, protože na kombinace turb jsi nepřekonatelnej machr.
A ty si myslis, ze oni si tohoto nejsou davno vedomi (tim myslim moznosti tykajici se preplnovani)? Oni by mohli z fleku splnovat nesmyslne normy, akorat by tam museli nasvihat nesmyslne mnozstvi technologii, ktere by nikdo nezaplatil, oni jsou tlaceni normami, naklady z druhe, zakazniky z treti a konkurenci ctvrte strany ... a marketingem pate (museji byt alespon "suplikove" stale na vrcholu, aby mohli kdykoliv vytahnout lepsi reseni a tim se odlisit od konkurence). Jak to vim? Spoluzak meho bratra z VS pracuje pro VW v sekci vyvoje prevodovek - DSG bylo navrzeno davno, jen bylo v supliku - trh na to nebyl pripraveny. Samozrejme, ze v supliku nebylo finalni reseni, ale rozpracovany teoreticky, po technicke strance funkcni model.
Je treba si uvedomit, ze kazde pridane zarizeni je pomyslne "kurvitko" a u systemu turbodmychadel to neznamena nic jineho, nezli retezovou reakci v pripade poruchy, kdy se nascitavaji naklady na opravu - a jaky zakaznik bude chtit neco takoveho? Jen ten, ktery nemusi koukat na naklady a tech neni az tolik, aby to BMW za to stalo.
Selsky rozum staci, nedelej tady ze me experta (protoze pokud bych tu byl za experta, znamenalo by to, ze jsem jednookym kralem mezi slepymi, coz by bylo znacne nelichotive) ... staci si neco malo precist (na netu toho jsou narozdil od doby minule tuny, jen se tim prokousat) o preplnovani, neco malo vyzkouset, pochopit zaklady fungovani, faktory, ktere ovlivnuji moznosti preplnovani, uskali, ktere to skyta ... a kvalitniho chiptunera. Rozpocet netreba zminovat

... jen doplnim, ze je treba si uvedomit, ze oni maji k dispozici nejen patricny software ale i ten prepych, ze specifikuji, co od turbodmychadla pozaduji a zadaji, resp. objednaji u dodavatele turbodmychadel, zatimco my tu musime pracovat v ramci dostupnych produktu, u kterych jsou limitujici jak jejich vlastnosti (ktere jsou dany svym pouzitim, viz. pruserarske turbo GT2559V) tak jejich dostupnost a limity v jejich vzajemne kombinaci.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Martin.R píše:Přesně jak píšeš v tomto odstavci zdá se už jsi možná trochu sebekritickej. Jen se divim že se živíš tim čim se živíš a neděláš pro BMW vývoj šestistupňovýho přeplňování pro EURO 23, protože na kombinace turb jsi nepřekonatelnej machr.Forest píše:
... uz se tesim na prispevky ve stylu "no jo, Forest zase mele o twinu" ... ono je to tezke, kdyz nekterym Pepikum (nic proti Josefum) z vas nedochazi zaklady. Budte radi, ze vam to vyvoslim a neseru tu na vas jako vetsina, kteri opravdu vedi. Kaslete na formu, sledujte obsah.




Forest je skvěle sveřepý..neůnavný a vytrvalý..
Já se na věci dívám z druhé strany, minimální spotřeba je ůžasná, ale co zato, 3 turba , mraky koní a co dál..? Tohle funguje, ale jak dlouho? Pořizovací cena tohoto vozu je nesmyslná, je to jen auto.. A co servis? Snad nikdo nevěří, že po 200000 km tohle bude fungovat..? A co to opravovat.., jen diagnostika u 3 Turb a případná demontáž? Lituji mechaniky , kteří tenhle přecpaný vynález budou opravovat...

Já se na věci dívám z druhé strany, minimální spotřeba je ůžasná, ale co zato, 3 turba , mraky koní a co dál..? Tohle funguje, ale jak dlouho? Pořizovací cena tohoto vozu je nesmyslná, je to jen auto.. A co servis? Snad nikdo nevěří, že po 200000 km tohle bude fungovat..? A co to opravovat.., jen diagnostika u 3 Turb a případná demontáž? Lituji mechaniky , kteří tenhle přecpaný vynález budou opravovat...

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Jericho, jsem presvedcen o tom, ze ta turba se tam diky jejich mnozstvi flakaji (zatimco seriove singlovky musej makat jako hovado), takze by mohly vydrzet hodne dlouho. Pokud to neudelali jako VNTcka ale proste wastegatova turba, tak bych v tom nevidel problem - neco jako stare Holsety, ty dostavaji cocku a dokud neco nevlitne do sani, nestane se neco s motorem nebo neni zanedbany servis, tak drzej. Navic i v narocnych aplikacich, treba na Saabech s tim dle slov Olega tlacej pres dva bary a drzej.
Jinak pokud se neco takoveho rozleti, tak si nemyslim, ze by to nekdo nejak repasoval (ikdyz Cesi verim, ze to dokazi), proste se objedna komplet kit za rekneme 80+tis. a jede se dal ... model "opice + babany"
... a ted jeste neco na "dobrou noc", abyste meli nad cim premyslet:

... a udelame si tu takovy vikendovy kviz: kdo vi, proc tam jsou nahore dve turba namisto jednoho?
Jinak pokud se neco takoveho rozleti, tak si nemyslim, ze by to nekdo nejak repasoval (ikdyz Cesi verim, ze to dokazi), proste se objedna komplet kit za rekneme 80+tis. a jede se dal ... model "opice + babany"

... a ted jeste neco na "dobrou noc", abyste meli nad cim premyslet:

... a udelame si tu takovy vikendovy kviz: kdo vi, proc tam jsou nahore dve turba namisto jednoho?

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Nejdrive pises, ze mam velkej potencial, pak se ti to rozlezi v hlave, otocis o 180°, pak mi zacnes v jinem tematu vyhrozovat, nasledne to zmenis jen na smailiky ... nezapomnel jsi dnes na pilulky?A6TDI píše:ty děláš jak kdybys to vymyslel¨![]()
![]()
ty inženýre
radši napiš č.p. at ti pošlu antraxpro začátek
asi udělám taky novej quiz![]()

Nikde jsem nepsal, ze jsem to vymyslel, jen jsem to chtel udelat pro zainteresovane zajimavejsi a v prubehu pripadne vznikle debaty k tematu by se nekteri treba neco i dozvedeli a treba by to nektere pozvedlo a nebyla by to jen sezona 2260tek a "300"hybridu

Pokud nemas jak prispet k tematu, zdrz se laskave, myslim si, ze tim prispejes vice, nezli temito zvasty.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
ale di ty brebto..
tak jo dělej to tu zajímavější ,stejně jako dosud a zkus se ve svym případě zdržet slov žvásty protože ta tvá mdlá bezduchá a bohužel nečitelná produkce zde vede , to asi nikdo nepopře
a divim se že takový choromyslný člověk jako ty který je odříznut od reality a jeho jediné spojení s "realitou " je pro něj obtěžovat 24h/7dní/365dní zde na dieselpower, někomu radí něco o pilulkách ...
na mě osobně působíš mentálním vývojem někde mezi studentem a žákem ..
ale to už zde bylo nesčetněkrát potvrzeno a opravdu už by tě měli (pro tvé dobro- ) někam zavřít a zahodit klíče
zase si se chytnul s nějakým podobným týpkem/kulturistou a zase tě tu budem muset poslouchat ...
...ach jo
PS: protože sem chodí také mládež zkus se prosím vyvarovat těch bajek o svém partnerském "soužití" ... je to opradu vrchol tvé zvrhlé a demagogicky choré produkce
ahoj a přeju včasnou pomoc z rukou odborníků .
tak jo dělej to tu zajímavější ,stejně jako dosud a zkus se ve svym případě zdržet slov žvásty protože ta tvá mdlá bezduchá a bohužel nečitelná produkce zde vede , to asi nikdo nepopře
a divim se že takový choromyslný člověk jako ty který je odříznut od reality a jeho jediné spojení s "realitou " je pro něj obtěžovat 24h/7dní/365dní zde na dieselpower, někomu radí něco o pilulkách ...
na mě osobně působíš mentálním vývojem někde mezi studentem a žákem ..
ale to už zde bylo nesčetněkrát potvrzeno a opravdu už by tě měli (pro tvé dobro- ) někam zavřít a zahodit klíče
zase si se chytnul s nějakým podobným týpkem/kulturistou a zase tě tu budem muset poslouchat ...
...ach jo
PS: protože sem chodí také mládež zkus se prosím vyvarovat těch bajek o svém partnerském "soužití" ... je to opradu vrchol tvé zvrhlé a demagogicky choré produkce
ahoj a přeju včasnou pomoc z rukou odborníků .
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 683
- Registrován: 15 úno 2010, 16:46
- Bydliště: Uherský Brod
Odpovědi: 0
Vůbec nechápu o co ti jde a nějak mi uniká smysl tvých příspěvků k věci v tomto tématu. Ale asi nebudu sám... Doufám že tyto tvé výlevy neovlivní tady toto jinak velmi zajímavě se rozíjející témaA6TDI píše:ty děláš jak kdybys to vymyslel¨![]()
![]()
ty inženýre
radši napiš č.p. at ti pošlu antraxpro začátek
asi udělám taky novej quiz![]()
Jinak k věci.
Netvrdil bych, že se tři turbíny budou narozdíl od jedné "flákat", pojedou při plné zátěži každé na 100% (pokud samozřejmě správná konfigurace) nicméně spíš jde o to, že každé turbo bude pracovat ve svých nejefektivnějších otáčkách a těchto otáček dosáhne o mnoho dřív, takže se znatelně eliminuje turbo lag. Další věc je ta, že v této konfiguraci se dá dosáhnout vyšších plnících tlaků (nebo asi spíš množství stlačeného vzduchu) díky použití v podstatě nadměrně veliké sekundární turbíně ale aniž by byl turbo lag tak velký (který by byl v použítí jednostupňového přeplňování pouze tímto turbem obrovský). Takže v celku v podstatě co se varianty více stupňového přeplňování týče jde o to, že turba se nepřetáčí a nepracují mimo svůj pracovní rozsah, tím pádem i nezahřívají znatelně o více stupňů stlačený vzduch (což se děje u konfigurací se špatně zvoleným turbem a zvednutým tlakem) a dále se citelně eliminuje turbo lag, který by v konfiguraci pouze s velkým turbem byl markantní. Jinak ty turba jedou resp. měly by jet na stejný výkon jako singl turba u ostatních druhů motorů.
Tyto poznatky nejsou ověřené, ale na druhou stranu jsem si je právě teď nevymyslel a jenom se snažím reprodukovat dál to, co jsem si do teď o turbodmychadlech vše zjistil, přečetl a nastudoval. Nicméně pokud kecám nesmysly tak se velice rád nechám uvést na pravou míru někým více zainteresovaným a proberu toto téma rád podrobněj


Jinak můj názor osobně je ten, že řešit u 1,9 nebo resp. u většiny normálních dieseů v osobácích dvojstupňové přeplňování je nesmysl, při tak obrovském výběru variant turbodmychadel. Byla by to jenom práce navíc, větší riziko poruchy (což je nevyvratitelný fakt) a v podstatě bádání v neproskoumaných vodách, které v konečném důsledku nemusí fungovat a vyjde na nějaký ten peníz... Existuje mnoho jiných osvědčených cest.
každopdáně vzhledem k tomu, že doma mám nějakou tu větší turbínu, která je mi celkem sympatická
