Motor AHU 66kW nouzák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Motor AHU 66kW nouzák
Ahoj, auto při zátahu padá do nouzáku. Je to 1.9 TDI, 66kW.
odkaz na log : http://leteckaposta.cz/179552316
Díky za rady
Alda
odkaz na log : http://leteckaposta.cz/179552316
Díky za rady
Alda
četl jsem tu tvou historii a udělal bych asi tohle
1) Novej log před kopcem si našteluj komp napiš název logu a při 15t ot. na trojku líp čtyřku zapni logování a dej PLNEJ a drž to co to pojede...to co tam dělaš furt s plynem je matoucí...
2) Poptej se po řidící jednotce, která neni upravená pro tvé AHU. Tu tvou dle mě někdo ladil když vidim EGR a požadavek VÁHY
Jinak souhlasim s tímhle co ti bylo napsáno 9.3.2011
Ten log je fakt na prd, nic moc se tam z toho nedá vyčíst... Co mě teda zaujalo je, že je tam stabilní požadavek na váze vzduchu 850 při tom nemá nikdy plyn na podlaze a v některých okamžicích dokonce brzdí motorem... Zmatený Proč to tak je? A zdá se mi, že ti nefunguje EGR- nevím, jestli ho máš OFF nebo je vadnej...
A nepochlubyl ses co jsi udělal s turbem co propouštělo olej....
1) Novej log před kopcem si našteluj komp napiš název logu a při 15t ot. na trojku líp čtyřku zapni logování a dej PLNEJ a drž to co to pojede...to co tam dělaš furt s plynem je matoucí...
2) Poptej se po řidící jednotce, která neni upravená pro tvé AHU. Tu tvou dle mě někdo ladil když vidim EGR a požadavek VÁHY
Jinak souhlasim s tímhle co ti bylo napsáno 9.3.2011
Ten log je fakt na prd, nic moc se tam z toho nedá vyčíst... Co mě teda zaujalo je, že je tam stabilní požadavek na váze vzduchu 850 při tom nemá nikdy plyn na podlaze a v některých okamžicích dokonce brzdí motorem... Zmatený Proč to tak je? A zdá se mi, že ti nefunguje EGR- nevím, jestli ho máš OFF nebo je vadnej...
A nepochlubyl ses co jsi udělal s turbem co propouštělo olej....
....320cd
Ahoj,
Další log můžu zkusit. Jinak s plynem mám honičku, jediný kopec v okolí má v prostřed zatáčku a tam musím sundat nohu z plynu, ale hned potom byl až na podlaze ale spadlo to do nouzáku.
Jinak ano egr je off.
Turbo stále stejné nic jsem s ním nedělal. Tenkrát byl problém jinde.
Co mě zaujalo je to, že požadavek na tlak tam je 2000mbar ale naměřeno 2200.
Alda
Další log můžu zkusit. Jinak s plynem mám honičku, jediný kopec v okolí má v prostřed zatáčku a tam musím sundat nohu z plynu, ale hned potom byl až na podlaze ale spadlo to do nouzáku.
Jinak ano egr je off.
Turbo stále stejné nic jsem s ním nedělal. Tenkrát byl problém jinde.
Co mě zaujalo je to, že požadavek na tlak tam je 2000mbar ale naměřeno 2200.
Alda


Vždycky bych to začal komentovat, ale pak vidim co před tim děláš s plynem a strašně se naseru, du raděj spát!!
Třeba tam máš místo kde je plyn96% točíš 1800 a požadavek je 1080mbar
Nebo to nazačátku nevim jestli je to přeřazení když ti spadli otáčky o 800 a požadavek na 1060mbar, ale plyn máš 87%

Tak prď na kopec udělej to na čtyřku na rovině ale buď plnej nebo nohu z plynu a mezi těma 1500...4XXXot.
....320cd
Omlouvám se.....
vyjel jsem ještě další log, 4-ka od cca 1500 otáček, ale vždy při cca 3000 otáčkách pád do nouzáku.
Snad to bude lepší než minule
http://leteckaposta.cz/668203127
Díky
Alda
vyjel jsem ještě další log, 4-ka od cca 1500 otáček, ale vždy při cca 3000 otáčkách pád do nouzáku.
Snad to bude lepší než minule
http://leteckaposta.cz/668203127
Díky
Alda
Jo, mnohem lepší.. tady se dostaneš na tlak o 170mbar vyšší než je požadavek a přijde nouzák.
Takže překontrolovat regulaci od vývěvy přes ventil až po baňku a hybnost obtokovýho ventilu....regulace jde max na 92% a nevim jestli by neměla jít ke 100, dle mě se ti ten obtok dostatečně neotevře. To bys měl vidět na táhlu, ventil si prohlídneš když sundáš první díl výfuku z turba....
Takže překontrolovat regulaci od vývěvy přes ventil až po baňku a hybnost obtokovýho ventilu....regulace jde max na 92% a nevim jestli by neměla jít ke 100, dle mě se ti ten obtok dostatečně neotevře. To bys měl vidět na táhlu, ventil si prohlídneš když sundáš první díl výfuku z turba....
....320cd
myslim ze N75 nejde au na 100%, teda v ziadnom logu z aut co padali do nudze som nikdy nevidel viac ako 92%.rehak6co píše:Jo, mnohem lepší.. tady se dostaneš na tlak o 170mbar vyšší než je požadavek a přijde nouzák.
Takže překontrolovat regulaci od vývěvy přes ventil až po baňku a hybnost obtokovýho ventilu....regulace jde max na 92% a nevim jestli by neměla jít ke 100, dle mě se ti ten obtok dostatečně neotevře. To bys měl vidět na táhlu, ventil si prohlídneš když sundáš první díl výfuku z turba....
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tak jsem vyhrabal log z března 2011 a je zde :
http://leteckaposta.cz/807210214
není to asi žádný zázrak ale pro porovnání by to mohlo stačit.
Ještě jsem trošku polaboroval s následujícím výsledkem :
Nejdříve jsem zkusil přes akční členy sepnout N18 a N75. Při N18 bylo cítit duté bouchání uvnitř ventilu, u N75 jsem necítil vůbec nic. Šlo by to oměřit voltmetrem že tam jde šťáva ?
Pak jsem prohlídnul zkusmo hadičky, ale ty se zdají ok.
A na závěr jsem hledal tu tyčinku, ale tu co jsem našel, tak tou hnout nešlo, natož lehce. Ale byl tam hrozně blbý přístup, takže to ještě musím ozkoušet. Foto té tyčinky přikládám.
Alda
http://leteckaposta.cz/807210214
není to asi žádný zázrak ale pro porovnání by to mohlo stačit.
Ještě jsem trošku polaboroval s následujícím výsledkem :
Nejdříve jsem zkusil přes akční členy sepnout N18 a N75. Při N18 bylo cítit duté bouchání uvnitř ventilu, u N75 jsem necítil vůbec nic. Šlo by to oměřit voltmetrem že tam jde šťáva ?
Pak jsem prohlídnul zkusmo hadičky, ale ty se zdají ok.
A na závěr jsem hledal tu tyčinku, ale tu co jsem našel, tak tou hnout nešlo, natož lehce. Ale byl tam hrozně blbý přístup, takže to ještě musím ozkoušet. Foto té tyčinky přikládám.
Alda
