
Audi A4 B8 2.0TDI,Chip + Hybrid Turbo uprava 2
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Audi A4 B8 2.0TDI,Chip + Hybrid Turbo uprava 2

Naposledy upravil(a) petrstony dne 09 dub 2012, 11:34, celkem upraveno 1 x.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Thomy: o benziny se nezajimama, ale mimo Saabu neznam turbobenziny, kde by z podobneho objemu dosahovali takoveho prubehu a hodnot krouticiho momentu. Dovolim si vyjadrit nazor, ze s timto se bude v celkovem uhrnu jezdit lip, nezli s +-230 konovym turbobenzinem podobneho objemu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
OT: ty si vazne vadnyForest píše:@Thomy: o benziny se nezajimama, ale mimo Saabu neznam turbobenziny, kde by z podobneho objemu dosahovali takoveho prubehu a hodnot krouticiho momentu. Dovolim si vyjadrit nazor, ze s timto se bude v celkovem uhrnu jezdit lip, nezli s +-230 konovym turbobenzinem podobneho objemu.

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Co jsem "provedl"? Povidej, nemam problem zmenit nazor na zaklade novych informaci a chybu dokazu uznat. Narazis snad na rozdilne spektrum otacek? K tem Saabum doplnim, ze do te doby, nez jsem se informoval ohledne Saabu, mel jsem dojem, ze proste disel ma vysoky kroutici moment a benzin je v tomto smeru "handicapovany" (samozrejme, srovnavame tu hrusky s jablky). Nasledne jsem videl, ceho jsou schopny Saaby a neveril jsem svym ocim a byl jsem nucen zmenit svuj nazor ... ucim se za pochodu. Kdo tvrdi, ze vi vsechno, je omezeny, protoze nevi ani, co vse nevi.
Predem diky za pouceni, uprimne.
Predem diky za pouceni, uprimne.
Naposledy upravil(a) Forest dne 01 bře 2012, 12:04, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Saab je sice fajn, ale Volvo taky
. Takové svezení s C70, kde je motor 2,3T R5 s výkonem 180 kilowatt, nemá chybu. Točivý moment 330 Nm v plochém průběhu v celém spektru otáček (2400-5100rpm, od 1800 rpm je nad 300 Nm).
Nicméně bavíme-li se o tomto CR motoru, myslím si, že vyladěný je ukázkově.
Za mě - nelze srovnávat benzin s naftou - srovnávali bychom jablka s hruškami.

Nicméně bavíme-li se o tomto CR motoru, myslím si, že vyladěný je ukázkově.
Za mě - nelze srovnávat benzin s naftou - srovnávali bychom jablka s hruškami.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
DT5 v nove uprave? S tim by slo dost mozna i 250 s hodne peknym spodkempetrstony píše:Trysky zatim nejsou,planuje se dat vetsi turbo na 240ps,zatim nevime zda tam pujde

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)