Audi A4 B8 2.0TDI,Chip + Hybrid Turbo uprava 2

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

petrstony
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 26 pro 2011, 21:41
Odpovědi: 0

Audi A4 B8 2.0TDI,Chip + Hybrid Turbo uprava 2

Příspěvek od petrstony »

Obrázek
Naposledy upravil(a) petrstony dne 09 dub 2012, 11:34, celkem upraveno 1 x.
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

CR

Příspěvek od Martin.D »

CR + hybrid ? Hm - myslim že prvý graf sem...
pekne (noteeth)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

dyť je to jak turbo-benzín :D pěkné ;)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10342
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Učebnicový průběh.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Thomy: o benziny se nezajimama, ale mimo Saabu neznam turbobenziny, kde by z podobneho objemu dosahovali takoveho prubehu a hodnot krouticiho momentu. Dovolim si vyjadrit nazor, ze s timto se bude v celkovem uhrnu jezdit lip, nezli s +-230 konovym turbobenzinem podobneho objemu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Forest píše:@Thomy: o benziny se nezajimama, ale mimo Saabu neznam turbobenziny, kde by z podobneho objemu dosahovali takoveho prubehu a hodnot krouticiho momentu. Dovolim si vyjadrit nazor, ze s timto se bude v celkovem uhrnu jezdit lip, nezli s +-230 konovym turbobenzinem podobneho objemu.
OT: ty si vazne vadny (hm)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Co jsem "provedl"? Povidej, nemam problem zmenit nazor na zaklade novych informaci a chybu dokazu uznat. Narazis snad na rozdilne spektrum otacek? K tem Saabum doplnim, ze do te doby, nez jsem se informoval ohledne Saabu, mel jsem dojem, ze proste disel ma vysoky kroutici moment a benzin je v tomto smeru "handicapovany" (samozrejme, srovnavame tu hrusky s jablky). Nasledne jsem videl, ceho jsou schopny Saaby a neveril jsem svym ocim a byl jsem nucen zmenit svuj nazor ... ucim se za pochodu. Kdo tvrdi, ze vi vsechno, je omezeny, protoze nevi ani, co vse nevi.

Predem diky za pouceni, uprimne.
Naposledy upravil(a) Forest dne 01 bře 2012, 12:04, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10342
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Saab je sice fajn, ale Volvo taky :-D. Takové svezení s C70, kde je motor 2,3T R5 s výkonem 180 kilowatt, nemá chybu. Točivý moment 330 Nm v plochém průběhu v celém spektru otáček (2400-5100rpm, od 1800 rpm je nad 300 Nm).

Nicméně bavíme-li se o tomto CR motoru, myslím si, že vyladěný je ukázkově.

Za mě - nelze srovnávat benzin s naftou - srovnávali bychom jablka s hruškami.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Pouze narážim na průběh krouťáku, ne na jeho hodnotu :)
Ten commonrail se vážně poved, už se těšim na nějaký extrémější úpravy.
OT: je vůbec možnost koupit nějaký trysky s většim průtokem?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
petrstony
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 26 pro 2011, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrstony »

Trysky zatim nejsou,planuje se dat vetsi turbo na 240ps,zatim nevime zda tam pujde
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

petrstony píše:Trysky zatim nejsou,planuje se dat vetsi turbo na 240ps,zatim nevime zda tam pujde
DT5 v nove uprave? S tim by slo dost mozna i 250 s hodne peknym spodkem Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
petrstony
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 26 pro 2011, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrstony »

Spodek by mel byt uz od 1800rpm :-),tak snad to pujde,moc mista tam neni
petrstony
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 26 pro 2011, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od petrstony »

Obrázek

Vymeneno turbo,experimentalni,nazev nevim
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

ty kokso, to je prubeh :o
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Jak se to chová na silnici? Není to do těch 1800ot celkem nic a potom to zabere najednou?
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“