Stránka 1 z 2
fabia jiskra
Napsal: 05 bře 2012, 08:21
od Pavel555
Mám fabiu 1,2htp 47kw,dovezl jsem ju tuklou na levej blatník,byla pojízdná.Dovezl jsem ju dom,nastartoval a po chvíly zdechla a už nejde nastartovat.Neháže na všech třech jiskru,diagnostika bez chyb,svíčky ok,cívky ok,pojistky ok,poradte na co se ještě podívat.
Napsal: 05 bře 2012, 13:15
od Pavel555
nikdo neví?
Napsal: 05 bře 2012, 13:18
od slovacek.milos
a co benál stříká

Napsal: 05 bře 2012, 15:32
od p.s.
prohlídnout pojistky a změřit zda de do konektorů od jednotlivých zapalovacích cívek plus 12V po klíčku

Napsal: 05 bře 2012, 15:47
od Martin.R
Co snímač otáček? Je ok?
Napsal: 05 bře 2012, 16:06
od OťasTDi
mě to na 16ventilu dělalo teplotní čidlo....mrkni do měřených hodnot,jestli neukazuje hausnumera...
Napsal: 05 bře 2012, 17:30
od slovacek.milos
OťasTDi píše:mě to na 16ventilu dělalo teplotní čidlo....mrkni do měřených hodnot,jestli neukazuje hausnumera...
to čidlo odpojíš řj zařadí 8O a motor chytne, ale jemu nejde jiskra

Napsal: 05 bře 2012, 20:15
od OťasTDi
no ale on asi nic neodpojoval a mě taky nešla jiskra...ale tak pokud má možnost vagu,tak za mrknutí do bloku hodnot nic nedá...
Napsal: 05 bře 2012, 20:45
od slovacek.milos
OťasTDi píše:no ale on asi nic neodpojoval a mě taky nešla jiskra...ale tak pokud má možnost vagu,tak za mrknutí do bloku hodnot nic nedá...
ale je tam přeci jen jedno čidlo ne? co je v řj tak i na přístrojovce ne?
Napsal: 05 bře 2012, 21:26
od OťasTDi
já si teďka nemůžu vybavit,že bi mi stará fábina psala na přístrojovce teplotu...ale je to možný...nic byl to jen nápad...já že mě to právě před časem vyškolilo,tak se mi to vybavilo...fábina nešla nastartovat,točila smrděl benzín,ale nechytla...
Napsal: 05 bře 2012, 21:34
od slovacek.milos
OťasTDi píše:já si teďka nemůžu vybavit,že bi mi stará fábina psala na přístrojovce teplotu...ale je to možný...nic byl to jen nápad...já že mě to právě před časem vyškoliko,tak se mi to vybavilo...fábina nešla nastartovat,točila smrděl benzín,ale nechytla...
to ti hodí teplotu nadoraz skratlé čidlo a pokud ho neodpojíš natočíš jen teplý motor
Napsal: 06 bře 2012, 08:42
od Pavel555
jj,díky dneska zkusím to čidlo,to mě nenapadlo,já s tím autem jel cca 50km bez vody protože mělo rozbitej chladič(sasmozdřejmě že sem to každejch cca 10km prolíval vodou a nechal vychladit,ale je možný že se to čidlo nějak zbláznilo)Jinak co sem měřil,tak od cívek na piny řj je to ok,kostra taky ok,jeniný co se mě moc nezdá,že zapnu klíč jde tam 12v,ale po vypnutí je tam pořád napětí.Diagnostika bez chyb,čidla otáček taky ok(zkoušel sem je i přehodit)pojistky ok,relétka taky.Viděl bych to na to čidlo,dneska zkusím a dám vidět
Napsal: 06 bře 2012, 10:49
od Martin.R
Pavel555 píše:já s tím autem jel cca 50km bez vody protože mělo rozbitej chladič(sasmozdřejmě že sem to každejch cca 10km prolíval vodou a nechal vychladit,ale je možný že se to čidlo nějak zbláznilo)
Ty seš celkem střelec co
Myslíš že po 10ti km bez vody ten motor nezkurvíš? Kor když do rozpálenýho motoru hrcneš studenou vodu?
Napsal: 06 bře 2012, 11:08
od honzas1
to se pak tomu motoru zkřiví pysk
Napsal: 06 bře 2012, 12:14
od sniper--
tak to je mazec
