Stránka 1 z 1

Seat Toledo AFN

Napsal: 09 bře 2012, 21:30
od skramo
Zdravím, dnes jsem se svezl v Toledu AFN, 1L, a zabírá tam turbo až ve 2200 ot., což podle mě je špatně. Pak to jede jak z praku a nepadá do nouzáku, tubo min. vůle. Tak bych se chtěl zeptat, proč? Zatuhlá regulace, nebo zasraté naklápění lopaten, nebo špatný ventil turba? Přes 2 měsíce to stálo, ale to by snad nemělo mít vliv.
Na obtoku co mám tak zabírá od 1600 ot.
Než mě budete kamenovat, že mám hledat a že je tady toho spousta, tak chci sdělit, že mi to hledání nějak nejde a tak než hodinu pátrat, tak se radši zeptám.
Dík za rady

Napsal: 09 bře 2012, 23:19
od TDI tech
Este som nevidel AFN ktore by zaberalo skor. Preco to tak je netusim no toto je nedostatok vsetkych AFN. NA to sa mi ludia stazuju.Aj z logu je pekne vidniet, ze poziadavka na max. plniaci tlak je uz niekde od 1700ot. ale na poziadavku sa dostane az niekde v rozmedzi 2100-2300ot./min. Presiel som vsetky podtlaky, regulaciu na turbe, vymenil N75, vsetky podtlakove hadicky a furt rovnako. Mne sa vidi ze asi tak bude napisany program. Podla mna obohacuje davku nie na zaklade narastu plniaceho tlaku, ale na zaklade (zatazenia) mnozstva vzduchu nasteho do motora, pretoze ked vahu vykratim 1kOhm odporom do serie cez diodu, tak RJ ma pevnu hodnotu 1250mg/r a zatah je citit uz od tych 1700ot. Potom z niekde pri 3500ot. si sama skoriguje tu divoku hodnotu na 850mg/r. Je to asi korekcny pokles hodnoty z MAF ktory si obmedzi sama RJ motora.

Napsal: 09 bře 2012, 23:34
od skramo
Dík za odpověď, už jsem myslel, že se nikdo neozve. Takže neřešit a jezdit, ale je škoda, že to nezabírá dřív, 2200 je dost otáček.

Napsal: 10 bře 2012, 09:08
od jirka jn
Nevydim duvod proc by nemelo zabrat driv afn zabira hned od spodu mas spatnou vahu jednou jsem koupil vahu a delalo to samy tahnul od 2000 jizda rozjezdy na prd da jsem z jinyho auta a turbo jde od spodu krasne

Napsal: 10 bře 2012, 09:36
od sniper--
kamarad ma taky AFN a turbo se nafukuje nekde hned po 1500rpm ....je teda pravda ze tam je nejakej soft

Napsal: 10 bře 2012, 10:18
od mirda15
Přesně, já co mám AFN tak od 1500 do 4500 tahá jak zběsilý..

Napsal: 10 bře 2012, 14:12
od c.zdenda
mně to tahá krásně od 1700 otáček a to mám taky toledo AFN tak asi bude někde chyba

Napsal: 10 bře 2012, 14:52
od Marek77
Mně na AFN (Galaxy) motor plynule tahá od 1500-1600 otáček.

Napsal: 10 bře 2012, 20:18
od skramo
jirka jn píše:Nevydim duvod proc by nemelo zabrat driv afn zabira hned od spodu mas spatnou vahu jednou jsem koupil vahu a delalo to samy tahnul od 2000 jizda rozjezdy na prd da jsem z jinyho auta a turbo jde od spodu krasne
Tak jsem dnes zkusil jinou váhu vzduchu, rok starou, takže 100% dobrou a úplně to samé, takže váhou to asi nebude, navíc tyhle váhy moc neodcházejí, blbý je, že nemám , kdo by by mi to napíchl. Mohlo by to dělat to táhlo k baňce?

Napsal: 11 bře 2012, 09:09
od Marek77
Může to dělat ventil N75 omezení plnicího tlaku, může to dělat snímač teploty nebo tlaku za intercoolerem a asi sto tisíc dalších věcí. Výměnným způsobem to není zrovna optimální řešení.

Napsal: 11 bře 2012, 10:48
od skramo
No je mi je jasný, že bez napíchnutí to asi nezjistím, chtěl bych poprosit, nemáte někdo schéma zapojení podtlaků na AFN? Vím , že to sem už někdo dával, ale nemůžu to najít.
Dík