Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
pepos82
Přispěvovatel
Příspěvky: 153 Registrován: 07 říj 2011, 15:00
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pepos82 » 14 bře 2012, 18:56
Zdrawím moje fabia netáhne jede max 120 plný plyn a víc nic žádná kontrolka nesvítí v závadě jen řízení
kod motoru ATD to bude nejspíš nějaká hadička nebo ty ventily čím začít jakou kontrolou ani to turbo není slyšet si myslím dík
elfil
Nováček
Příspěvky: 2 Registrován: 29 lis 2006, 05:37
Odpovědi: 0
Příspěvek
od elfil » 14 bře 2012, 19:03
Na nic nešahej radši bádej nad dětským kolem.
pepos82
Přispěvovatel
Příspěvky: 153 Registrován: 07 říj 2011, 15:00
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pepos82 » 14 bře 2012, 19:10
u tatovi octavie tohle způsobila prasklá hadička podtlaková
pepos82
Přispěvovatel
Příspěvky: 153 Registrován: 07 říj 2011, 15:00
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pepos82 » 14 bře 2012, 19:38
zkusím prvně povyměnovat hadičky k ovládaní turba je taxtilní pletená
Bruno686
Přispěvovatel
Příspěvky: 57 Registrován: 25 dub 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov
Příspěvek
od Bruno686 » 14 bře 2012, 20:24
niekedy chce človek ušetrit a naroby viacej skody ako osohu najprv by som skusil vag a potom...
pepos82
Přispěvovatel
Příspěvky: 153 Registrován: 07 říj 2011, 15:00
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pepos82 » 15 bře 2012, 08:48
co bych pokazil na výměne hadičky k regulaci turba musejí se opatrne sundávat s ventuli N75 aby se neulomila ta násadka na které jejadička napichlá ale jinak dík za RADY
pepos82
Přispěvovatel
Příspěvky: 153 Registrován: 07 říj 2011, 15:00
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pepos82 » 16 bře 2012, 13:48
vyměna hadička k regulaci turba a ventil N75 a fabka šlape jak hodiny
Bruno686
Přispěvovatel
Příspěvky: 57 Registrován: 25 dub 2009, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov
Příspěvek
od Bruno686 » 18 bře 2012, 09:55
tak potom gratulujem
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818 Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek
od honzas1 » 18 bře 2012, 11:32
super.. většinou je cesta nejmenšího odporu VAG.. ale v tomhle připadě jsi měl štěstí
polo 1.4tdi AMF
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694 Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh
Příspěvek
od davemo » 18 bře 2012, 11:52
pepos82 píše: vyměna hadička k regulaci turba a ventil N75 a fabka šlape jak hodiny
Co byla prodřená a jakou jsi dal hadičku taky pletenou nebo gumu.
Seat toledo rv04 66kw rotačka
pepos82
Přispěvovatel
Příspěvky: 153 Registrován: 07 říj 2011, 15:00
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pepos82 » 18 bře 2012, 12:42
byla tam textilní tak sem koupil opět textilní + do zásoby sem vzal i gumovou ale ty praskají jak stvrdnou od tepla
pokornasek.pepan
Aktivista
Příspěvky: 1556 Registrován: 10 pro 2008, 21:16
Odpovědi: 0
Příspěvek
od pokornasek.pepan » 18 bře 2012, 12:52
pepos82 píše: byla tam textilní tak sem koupil opět textilní + do zásoby sem vzal i gumovou ale ty praskají jak stvrdnou od tepla
ještě sem neviděl tu hadičku ztvrdlou a prasklou,většinou se to prodře a nebo je překousaná.