Kouří modře

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Kouří modře

Příspěvek od Tampajs »

Zdravim.. Mám takovej problém se svím autem.. Dost mě to se*e.. Když ráno natočim tak modře zakouří pak když jedu volnou ať je to teplý nebo studený a lehce přišlápnu tak zase modře zakouří.. Dřív to nědělalo pozoruju to posledních cca 600km.. Hlídám olej nemizí.. Vyměnil jsem turbo před cca 100km ale změna žádná.. Turbo co jsem vyndal mělo divnej zvuk a po vyndání mělo axialní vůly asi 1mm.. Věřil jsem že to bude tím.. Ale nevěřim že by nahromaděnej olej v cooleru a celý soustavě za 100 nebo 150km nezmizel.. Děla to prostě furt.. Ale olej nemizí.. V autě nemám kat ale to asi vliv mít nebude.. Na křižovatkách s každým rozjezdem taky.. Každej mi říká ať to zatim neřešim.. Kdyby to bylo černý tak mi to ani nevadí ale modrý fuuuj (noteeth)
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Nie každý pozná čo je rozdiel medzi modrou a čiernou. SDI motory tiež kúria na "modro" a je to nafta :) :) 1mm vôla je ešte v pohode. Pokiaľ ti nemizne olej tak by to malo byt všetko OK. Auto chodí dobre? výkon, ťah, atd. atd.?
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

vzduch filtr je ok???
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

Auto jede stále stejně všechno ok.. Filtr vzduchu je nový.. Prostě nic se nezměnilo až na ten dýmec :)
Černej od modrý poznám a smrad z oleje snad taky i když je to sporný když to nemá kat :)
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

a neuchcává náká tryska???
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

a co třeba EGR??
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

Tryska nevim.. A egr by to ovlivnil jak?
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

Jak by se projevoval ten prochcávající vstřik? :)
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
rp135
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 01 lis 2007, 17:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza Slovakia

Příspěvek od rp135 »

nespalenou naftou -> modrym dymom
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

rp135 píše:nespalenou naftou -> modrym dymom
To stojí za zamyšlení (hm) :D
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

jj přesně tak nespálenou naftou tzn:modrý dým!!!
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No řekl bych že to je rozdíl, nespálená nafta je bílošedý dým..Modrý dým, je modrý dým a je to olej..Samozřejmě jinak /v množství/kouří turbo v háji a jinak vadné gumičky na ventilech nebo kroužky..Ale nespálená nafta /a u přímého vstřiku, když vůbec motor kouří /a není primitivně načipovaný/ je už problém.. :)
A když to bude gumičkami na vstřicích , tak to ráno sotva chytne, ne?
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tampajs
Přispěvovatel
Příspěvky: 426
Registrován: 24 úno 2010, 22:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlatníky u Prahy

Příspěvek od Tampajs »

Startuje to absolutně bezchybně i v těch největších mrazech na první...
Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Pasat TDI PD 96 kw
Přispěvovatel
Příspěvky: 828
Registrován: 21 pro 2011, 22:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Soběslav

Příspěvek od Pasat TDI PD 96 kw »

nemusí být pravda taky mi to hulilo a ráno -27 a start cink a běží!!!
tuca
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 30 lis 2011, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od tuca »

Pasat TDI PD 96 kw píše:nemusí být pravda taky mi to hulilo a ráno -27 a start cink a běží!!!
Ahoj všichni,

konečně popis jevu, který se i u mé Alhambry děje taky. Starty super na crnk, běh motoru hladký. Ale jde o to, že při klidné jízdě a pomalému přidávání v celém rozsahu otáček ani mráček čoudu. Ale jakmile z toho klidu více přišlápnu plyn, tak se ozve (asi) turbo (tišší zvuk podobný foukání do hrdla prázdné láhve -pár sekund je to slyšet, pak to přestane) a v tu chvíli v zátahu výfuk doslova vyplivne oblak dýmu. Po dalším sešlápnutím se to opakuje, nebo už to nečoudne. Nepravidelně! Auto se mi zdá, že má slušný tah. Olej si vezme cca 1,0l na výměnu (to přisuzuji častým pojížďkám po městě). Vstřiky dle Vag 0,2, -0,3, 0,0, 0,1. Je to 96kW, ASZ, najeto 133000 se serviskou, rozvody v 95000 nove, stabilizace volnobehu dle Vag 0,0. Nové všechny filtry před 8000km.

Budu rád za každou radu k potlačení kouřivosti.

Mějte se
Petr
SEAT ALHAMBRA 1,9 Tdi PD 96kw, 6 qualt, 2004 model 2005 - dvojhmota setrvačník je postrach aut!

VW Passat variant AFN automat AG4 01N, 1999.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“