
Kouří modře
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kouří modře
Zdravim.. Mám takovej problém se svím autem.. Dost mě to se*e.. Když ráno natočim tak modře zakouří pak když jedu volnou ať je to teplý nebo studený a lehce přišlápnu tak zase modře zakouří.. Dřív to nědělalo pozoruju to posledních cca 600km.. Hlídám olej nemizí.. Vyměnil jsem turbo před cca 100km ale změna žádná.. Turbo co jsem vyndal mělo divnej zvuk a po vyndání mělo axialní vůly asi 1mm.. Věřil jsem že to bude tím.. Ale nevěřim že by nahromaděnej olej v cooleru a celý soustavě za 100 nebo 150km nezmizel.. Děla to prostě furt.. Ale olej nemizí.. V autě nemám kat ale to asi vliv mít nebude.. Na křižovatkách s každým rozjezdem taky.. Každej mi říká ať to zatim neřešim.. Kdyby to bylo černý tak mi to ani nevadí ale modrý fuuuj 

Superb Combi 2.0 TDIDSG
Škoda 120 rv.82
Škoda 120 rv.82
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
No řekl bych že to je rozdíl, nespálená nafta je bílošedý dým..Modrý dým, je modrý dým a je to olej..Samozřejmě jinak /v množství/kouří turbo v háji a jinak vadné gumičky na ventilech nebo kroužky..Ale nespálená nafta /a u přímého vstřiku, když vůbec motor kouří /a není primitivně načipovaný/ je už problém.. 
A když to bude gumičkami na vstřicích , tak to ráno sotva chytne, ne?

A když to bude gumičkami na vstřicích , tak to ráno sotva chytne, ne?
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 828
- Registrován: 21 pro 2011, 22:49
- Bydliště: Soběslav
Ahoj všichni,Pasat TDI PD 96 kw píše:nemusí být pravda taky mi to hulilo a ráno -27 a start cink a běží!!!
konečně popis jevu, který se i u mé Alhambry děje taky. Starty super na crnk, běh motoru hladký. Ale jde o to, že při klidné jízdě a pomalému přidávání v celém rozsahu otáček ani mráček čoudu. Ale jakmile z toho klidu více přišlápnu plyn, tak se ozve (asi) turbo (tišší zvuk podobný foukání do hrdla prázdné láhve -pár sekund je to slyšet, pak to přestane) a v tu chvíli v zátahu výfuk doslova vyplivne oblak dýmu. Po dalším sešlápnutím se to opakuje, nebo už to nečoudne. Nepravidelně! Auto se mi zdá, že má slušný tah. Olej si vezme cca 1,0l na výměnu (to přisuzuji častým pojížďkám po městě). Vstřiky dle Vag 0,2, -0,3, 0,0, 0,1. Je to 96kW, ASZ, najeto 133000 se serviskou, rozvody v 95000 nove, stabilizace volnobehu dle Vag 0,0. Nové všechny filtry před 8000km.
Budu rád za každou radu k potlačení kouřivosti.
Mějte se
Petr
SEAT ALHAMBRA 1,9 Tdi PD 96kw, 6 qualt, 2004 model 2005 - dvojhmota setrvačník je postrach aut!
VW Passat variant AFN automat AG4 01N, 1999.
VW Passat variant AFN automat AG4 01N, 1999.