Stránka 1 z 1

Kotouče X5

Napsal: 28 bře 2012, 07:09
od roman1648
Sorry za umístění zde, ale je tu nejvíc účastníků

Opakovaný probléna na X5 - přední brzdové kotouče vždy vydrží tak 10tis.km, origo vydržely 15tis.km, pak se dovlní tak že se s tím nedá jezdit

Auto je známého, nepomohl mu ani značkový servis a neví co s tím dál
Nedají se co půl roku měnit kotouče že...
díky

Re: Kotouče X5

Napsal: 28 bře 2012, 07:59
od Bajzík
roman1648 píše:Sorry za umístění zde, ale je tu nejvíc účastníků

Opakovaný probléna na X5 - přední brzdové kotouče vždy vydrží tak 10tis.km, origo vydržely 15tis.km, pak se dovlní tak že se s tím nedá jezdit

Auto je známého, nepomohl mu ani značkový servis a neví co s tím dál
Nedají se co půl roku měnit kotouče že...
díky
Když to měl kamarád doporučovali mu Zimmermany ale osobní zkušenos nemám, potom to prodal.

Napsal: 28 bře 2012, 08:21
od roman1648
Zimmermany se zkoušely, pak 2x ATE, pak origo, nic nevydrží...
Problém asi bude jinde, mě na e46 to dělaly špatný zadní silentbloky v ramenech, ale taky je to všechno jak kamen...

Napsal: 28 bře 2012, 09:06
od gabo00000
ja som na svojej O1 uz takmer kupil nove kotuce ked sa mi rozsypalo prave predne lozisko, tak som kupil nove loziska, nove silenty, a uz aj nove tycky riadenia, spravila sa geometria a odvtedy to pri brzdeni vůbec netrasie.

Napsal: 28 bře 2012, 09:14
od roman1648
jemu se to začalo srát už když mělo auto najeto 30tis.km
od té doby se toho nemůže zbavit....takže babo raď

Napsal: 28 bře 2012, 12:51
od geo
ložiska nemaj vůli?

Napsal: 28 bře 2012, 12:55
od roman1648
má to kulový najeto, všechno je jak kamen ( zkoušeno na heveru rukama a montyrákem )
prej je to syndrom těch aut.....kotouče měnit zároveň s olejem
je to jebat (LOL)