Stránka 1 z 2

brzdy z audi na golf V/VI

Napsal: 30 bře 2012, 00:36
od tomino55555
zdravim je mozne nahodit predne brzdy z audi A6 na golf VI?
myslim tym pouzit strmene a drziaky strmenov z audi a kotuce 345mm original VW
je tam rozdiel v tom ze original brzdic pre golf ma mat priemer piestiku 57mm ale ten z audi ma 60mm
bolo nutne menit aj hlavny brzdovy valec?
je potom treba neak inak kodovat rj pre ABS?
dik

Napsal: 30 bře 2012, 07:05
od marena tdi
nebude ti pasovat drzak trmenu.

Napsal: 30 bře 2012, 10:38
od tomino55555
drzak trmenu je podla etky presne ten isty aj na audi A6 aj na VW eos tak si myslim ze by to pasovalo aj na golf VI
oproti golfu sa odlisuje iba poslednym pismenkom a to si myslim ze znamena farebne oznacenie lebo na golfe to je tusim cierne-lakovane a na audi/eose je to bez farby
jediny rozdiel podla toho zo som zistil by mal byt iba priemer piestiku tak preto sa pytam aky by to malo vplyv na brzdovy pedal...

Napsal: 30 bře 2012, 10:38
od tomino55555
no okrem eosu to pasuje aj na pssat audi A3/S3 A4 atd
jedine golf medzi tym neni ale myslim ze to je asi kvoli tej farbe lebo tehlice maju rovnake....

no a mdzi vasom som si to uz overil na 100 percent pretoze napr na audi A4 sa pouziva aj ten nelakovany z audi A6 aj lakovany na cierno z golfa VI
zalezi len na farbe brzd takze tvarovo to musi byt to iste..

Napsal: 30 bře 2012, 10:50
od subz3ro_tdi
tomino55555 píše:oproti golfu sa odlisuje iba poslednym pismenkom a to si myslim ze znamena farebne oznacenie lebo na golfe to je tusim cierne-lakovane a na audi/eose je to bez farby
Pane, naco sa pytas ked potom chytracis.... to jedno pismeno moze niekedy znamenat aj uplne iny diel, ako to je aj v tomto pripade.... drziak nie je zamenny, lebo platforma A4/A6 ma uplne inak riesene uchytenie do tehlice ako platforma Golf MK4.

Napsal: 30 bře 2012, 10:56
od tomino55555
ja chytracim? precitaj si najpr nazov temy!
platforma mk4- (offtopic) :?:
a ja sa nepytam na drziak strmena ale na priemer piestiku ci ma neaky negitvny vplyv ked je vacsi a k tomu tu zatial nikto nic nenapisal..

Napsal: 30 bře 2012, 11:06
od subz3ro_tdi
Ach so... Golf VI, trochu dislexie neuskodi :)
Kazdopadne na cisla v Etke sa nedrz..... ako to ma riesene MK6 neviem, mozno Marena vie, ak sa tiez neprekukol ako ja ;)

Napsal: 30 bře 2012, 11:09
od Forest
(offtopic)
subz3ro_tdi píše:to jedno pismeno moze niekedy znamenat aj uplne iny diel
aneb hodinky a holinky ... oboji se taky natahuje ;)

Toto jsem zazil u jednoho zakaznika, ktery mel ARL a rikal neco ve smyslu VA nebo VB, vzdyt je to jen pismenko, to A-cko bude urcite prvovyroba a B-cko druhovyroba, resp. neco jako X-kovy dil, takze chce na svoje ARL VAcko ... vynadal mi do niemandu ze tomu nerozumim a ze se obrati na nekoho, kdo tomu rozumi. ... kdo vi jak dopadl a kolik turbin pak popravil (LOL)

(offtopic)

Napsal: 30 bře 2012, 11:16
od tomino55555
no mne to bolo hned jasne kde je problem > IV/VI
ale tie strmene su totozne kedze na audi A4 sa pouzivaju oboje (myslim komplet rovnake oznacenia aj s koncovymi indexami)
takze to uz neriesme
skor ma zaujma ak vplyv by mal rozdiel v priemeroch piestikov 57 vs 60
ci je to az tak velky rozdiel v objeme potrebnej kvapaliny na dostatocne vysunutie piestiku
aby mi proste pedal nechodil az uplne dole pri brzdeni
mozno keby isiel o par mm nizsie tak by to az tak nevadilo - dala by sa citlivejsie davkovat brzdna sila
nemate niekto napr aj nohodene vacsie brzdy - priemery piestikov
ako sa vam to prejavuje ? teba menit aj hlavny brzdovyza vacsi z R20?
a tiez ma zaujma to kodovanie lebo tieto nove potvory sa daju asi iba online :(

Napsal: 30 bře 2012, 12:31
od subz3ro_tdi
Neviem ako sa to sprava pri hentom rozmere kotucov, ale pri 312x25 a pouziti 57mm piestu v brzdicoch z Passat/A4/A6 platformy na FSIII/FN3 brzdovom valci (t.j. pre 54mm piest) to predlzilo chod pedalu brzdy. Osobne som nemal moznost vyskusat, ale chalani na tom normalne jazdili. Mne osobne by to asi vadilo.

Napsal: 30 bře 2012, 13:14
od smej0191
tomino55555 vidim že sa momentalne zaoberame asi rovnakou tematikou...
niečo som čital aj o kodovani konkretne sa to ale tykalo MK5 GTI

Napsal: 30 bře 2012, 13:30
od tomino55555
a prisiel si na neake nove poznatky?
inak co som tak pozeral fora
tak ludia co davali 345 brzdy na auto co malo predtym napr 288 tak nikto neriesil vymenu hl. brdoveho valca a to je prechod z 54 na 57mm ale bojim sa ze uz prechod z 54 na 60 by bol dost poznatelny
a prto by bolo mozne pouzit hl brzdovy valec z auta ktore mam mat vpredu tie 57 mozno by sa tym daco zachranilo

Napsal: 30 bře 2012, 14:28
od luke.bean
řešil jsem přesně tenhle přechod ve starý ibize 6K2 .. z 54mm pístku na 60 mm , chod pedálu se prodlouží,ale nic,na co by se nedalo zvyknout .. na centimetry jsem to opravdu neměřil,takže nevím jak to popsat , asi to budeš muset zkusit ... horší bylo,když jsem pak vzadu nahradil bubny kotoučema a dal jsem brzdiče z passata kterej má myslím největší pístky , tak jsem měl pedál až na zemi , tak jsem naladil brzdiče z pola s malým pískem a bylo to lepší ;)

jinak teď jsem přecházel z brzd z Golfa 6 GTi na 6-píst z Q7 ( pístky 2x - 30 / 34 / 38 ) a pedál se taky o kousek prodloužil , ale to jen proto,že s tím autem člověk jezdí,tak pocítí změnu,kdyby do toho sedl někdo z ulice,tak mu to přijde standartní ;)

Napsal: 30 bře 2012, 14:51
od tomino55555
no ja to asi poriesim tak ze dam tie brzdy s piestikom 60mm a vymenim aj hl. brdovy + posilovac z R20 golfa lebo si myslim ze by to tak malo brzdit mozno este lepsie ako r20 kedze je vacsi priemer piestika tak by mal vyvodit vacsiu silu na platnicku aj ked je to cele na ukor dlzky chodu brzdoveho pedalu
ale rad by som este par nazorov a poznatkov ludi co podobne upravi robili..

pripadne nevie niekto este co by sa dalo dat dozadu?
rad by som nieco chladene pozeral som tie 310x22 ale tiez ich je malo nieje nieco podobne v koncerne este co by tam pasovalo bez neakych spesl adapterov?

Napsal: 30 bře 2012, 16:54
od Jaroušek
co se týče konkrétně u mé výměny za větší brzdy tak pedál bere stále stejně, nahoře.