Stránka 1 z 2
					
				O1: Nádrž z 4x4 do předohrabu
				Napsal: 31 bře 2012, 09:28
				od tommasAHC
				Ahoj kluci,
nevíte jestli by šla nádrž z 4x4 do normální předokolky? Vím, že má o cca 10 litrů víc, občas by se to šiklo na dlouhé trasy, které jezdívám.
http://www.vw-club.cz/download/file.php ... 655592[img]
 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2012, 09:43
				od Ladas
				myslím že ne 4x4 má jinak podlahu
			 
			
					
				
				Napsal: 31 bře 2012, 10:26
				od vojta_TDi
				Ladas píše:myslím že ne 4x4 má jinak podlahu
 
máš pravdu mám 4x4 a je tam jiná podlaha takže podle mě nádrž nebude pasovat
 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2012, 11:21
				od tommasAHC
				myslel jsem si to, díky. Tak ne že by mi ten dojezd 900-100km nějak nestačil, ale někdy je dobrý přejet na jedno natankování Evropu. Nebo když je někde levnější nafta tak se to taky šikne.
			 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2012, 15:23
				od Ladas
				dojezd prodloužíš třeba díky EWT nebo GGU skříni a pak dáš chorvatsko na nádrž jako prd 

 (myslím cestu tam)
 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2012, 18:43
				od TDI tech
				4x4x ma mensiu nadrs ako prednohrabos 

 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2012, 18:44
				od vojta_TDi
				TDI tech píše:4x4x ma mensiu nadrs ako prednohrabos 

 
není pravda výrobce u 4x4 uvádí 63 litrů kdežro předohrab má tuším 55 

 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2012, 20:20
				od live69
				75 tam když hodně chci narvu 

  to do předohrabu asi nedáš  

 
			
					
				
				Napsal: 01 dub 2012, 20:47
				od jajic
				velká nádrž existuje i do předohrabu......."dálniční paket"
			 
			
					
				
				Napsal: 02 dub 2012, 05:48
				od Ladas
				jajic píše:velká nádrž existuje i do předohrabu......."dálniční paket"
do čeho se to dávalo
 
			
					
				
				Napsal: 02 dub 2012, 06:24
				od toby66kw
				Ladas píše:dojezd prodloužíš třeba díky EWT nebo GGU skříni a pak dáš chorvatsko na nádrž jako prd 

 (myslím cestu tam)
 
   
Já dotankuju za 10E a su i doma , ale jen s bibione  

 
			
					
				
				Napsal: 02 dub 2012, 07:58
				od tommasAHC
				Tak rozhodně to není něco co by mě extra pálilo, ale jezdím teď cesty jako Franfurkt, Varšava, východní slovensko a tak. A minule jsem se bavil s majitelem čtyřhrabu, tak mě to inspirovalo. Kdybych tam měl o 10 litrů víc, bylo by to příjemné:) Pokud bych se krotil tak by se dalo bez starostí jezdit 1100 až 1200 bez tankování.
Jinak montáž EWT nebo GGU skříně mi občas v hlavě vrtá taky, ale mám seriových 90PS a to na to není. A popravdě mě ani nějak nic do posilování výkonu netlačí.
Jinak beru vždy po pípnutí rezervy, teda mám jenom 45 litrů rádius (což je třeba při dálničním tempu 150km/hod (GPS) na tempomatu proklatě málo).
Paket dálnice jsem ještě neslyšel, dej víc informací.
			 
			
					
				
				Napsal: 02 dub 2012, 08:30
				od dibarbora
				Skus byt pri tankovani trpezlivejsi a po vypnuti pistole este podrzat odvzdusnovaci ventil a pomaly tankovat az uvidis hladinu nafty v hrdle nadrze. Kedze jazdis dlhe trasy, tak bezpecnostny objem v nadrzi az tak nepotrebujes (palivo hned spalis). Za beznych okolnosti dostanes do nadrze minimalne 7 - 8l navyse, myslim, ze aj to potesi. Mam sice passata, ma vacsiu nadrz, ale nad ramec 62l, tam bezne dam 8 litrov k dobru, ked je zadok auta vyssie ako predok, tak sa da aj 10l pretankovat.
			 
			
					
				
				Napsal: 02 dub 2012, 08:39
				od tommasAHC
				jj, to taky občas dělám, když je někde levná nafta 

 
			
					
				
				Napsal: 02 dub 2012, 11:24
				od L.U.C.A.S.123
				mám O1 a když mi rafika ukazuje 1/2 nádrže  tak tam naliju z kandáku 45 litrů tak mi neřikejte že má nádrž 55l sice ji na čtyřikrát odvzdušním  ale 45 se do pulky vleze