Stránka 1 z 3

Seat toledo 1L , 1.6L 74Kw - problém s motorem-VYŘEŠENO :-)

Napsal: 05 dub 2012, 19:45
od miklopan
Ahoj

Toledo 1.6L 74Kw. Auto nejde normálně nastartovat. Musí se dát plyn na podlahu a pak nastartuje, ale neudrží otáčky musí se držet plyn tak na 2000 otáček. do 2000 otačék škube, ale nad 2000 je plynulý. A do 2000 otáček má špatné spalovaní, jako by se přechlastával protože pokuřuje. Zkoušel jsem měnit klapku za jinou ale žádná změna. Odpojení váhy vzduchu taky nic nemění, odpojení lambdy také ne ........... napadá Vás po čem dále jít ?

Děkuji

Napsal: 05 dub 2012, 20:16
od romanespana
klapka je nastavena? neprisava pod domkem klapky levej vzduch? benzinfiltr ok? vag nerika nic? volnobeh ok?

Napsal: 05 dub 2012, 20:22
od miklopan
Je jedno jakou klapku tam dam mam klapku z funkčního vozu a žádná změna......pod klapkou nepřisává, z přívodem paliva není problém, palivo jde .

Napsal: 05 dub 2012, 20:42
od romanespana
klapku je treba nastavit vagem, a co vicko s palcem?

Napsal: 05 dub 2012, 20:43
od geo
jaká je teplota tlak paliva?

Napsal: 05 dub 2012, 20:45
od romanespana
a taky, jakou teplotu ukazuje vag pri sepnuti ventilatoru, takhle jsem vychytal tu moji svini, kdy pri zapnuti ventilatoru a na budiku 85, ale na vagu 50, pak jsem dal novy cidlo a juchajda

Napsal: 05 dub 2012, 20:49
od miklopan
Chlapy ....volnoběh to neudrží psal jsem to v popisu. Teplota ve vagu je v pořádku a s palivem tlakem by problém být neměl, protože auto nad 2 tis otáček jede úplně bez problémů. Jediná chyba ve vagu co je je chyba lambdy, ale to přisuzuji tomu drkocání a kouření do těch 2 tis otáček, protože do těch 2 tis otáček jakoby se to přechlastávalo

Napsal: 06 dub 2012, 10:21
od miklopan
Nikdo se nesetkal s takovou závadou u této motorizace ? 1.6 74 Kw toledo 1L

Napsal: 06 dub 2012, 10:31
od omega001
Zkus zmerit tlaky,je mozne ze se nejkay valec chyta az ve vetsich otackach

Napsal: 06 dub 2012, 11:39
od miklopan
omega001 píše:Zkus zmerit tlaky,je mozne ze se nejkay valec chyta az ve vetsich otackach
S válcema problém není....píšu, že se to nedrží volnoběh a kucká to, protože v otáčkách pod 2 tis se to přechlastává a kouří, ale válce jedou všechny

Napsal: 06 dub 2012, 13:09
od geo
jaká je doba vstřiku , motor se tak chová stále nebo jen za studena? kolik ukazuje váha pokud málo tak si to přisává pod gumičkma v sáni uhlavy sundej část sání a uvidíš trěba budou tvrdý.

Napsal: 06 dub 2012, 13:12
od romanespana
ja bych prubnul moji vyzkousenou metodu, pri natocenym motoru strikej v oblasti sani vsude mozne startsprey a jak motor zareaguje tak tudy bere levej luft

Napsal: 06 dub 2012, 17:05
od fenix85
Jednou sem se setkal u toho motoru s podobnym problemem byly to vstřiky ale vag nic neukazal a hlasil taky něco s lambdou ale na to si již nevspomenu je to tak dva roky spět

Napsal: 06 dub 2012, 17:32
od jericho-3
Taky bych to tipoval, teď to řeším také, došel benzin a poté se začaly kravit vstřikovače..

Napsal: 07 dub 2012, 15:18
od miklopan
Tak , provedena těsnost sani a okoli.....vysledek nikde neprisava. Tlaky motoru OK. Dale vytazene vstriky a vsechny prasi uplne stejne, Vracim se k tomu. ze neni mozne, aby klekly vsechny vstriky naraz. Jedna se me o to, ze to auto se chova, tak ze dava moc paliva a proto do 2 tisic kouri bile a smrdi benzinem. Od 2 tisic ma vyrovanany chod a jede bez problemu jako ohen. Neudrzi volnobeh protoze je v malych otackach prechlastenej. Vsechny svicky okamzite uchlasta pokus startuju bez plynu na podlaze