2.5 TDI AHY po výměně těsnění bez tlaku ???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Sběrač informací
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2006, 19:02
Bydliště: Czech Republic

2.5 TDI AHY po výměně těsnění bez tlaku ???

Příspěvek od Sběrač informací »

Motor začal cca po 100km plivat vodu a na volnoběh přestával topit tak jsme si řekli dáme těsnění pod hlavu.Hlava dolů přebrousit (byla mírně prohnutá) a otlakovat na stole jestli není prasklá.Vše OK.Nové simerinky ventilů,vačky nové těsnění pod sání i výfuk.Pečlivě vyčištěné sání a EGR.Po namontování motor taktak chytne ale nejde moc do otáček.Když přidám plnej tak se to pomaličku vyšplhá na 2tisíce a konec.Tlaky ve válcích 15 NECHAPU (wallbash)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 2.5 TDI AHY po výměně těsnění bez tlaku ???

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Sběrač informací"]


jedna z možností špatného tlaku že jste dali nevhodné těsnění pod hlavu je příliš vysoké a motor pak nemá dostatečnou kompresi,

při výběru těsnění se musí změřit přesah pístu v HU a podle toho vybrat potřebné těsnění s garantovaným stlačením,

jedna z možných příčin malého výkonu jsou špatně nastavené rozvody,


;)
Uživatelský avatar
Sběrač informací
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2006, 19:02
Bydliště: Czech Republic

Re: 2.5 TDI AHY po výměně těsnění bez tlaku ???

Příspěvek od Sběrač informací »

slovacek.milos píše:
Sběrač informací píše:

jedna z možností špatného tlaku že jste dali nevhodné těsnění pod hlavu je příliš vysoké a motor pak nemá dostatečnou kompresi,

při výběru těsnění se musí změřit přesah pístu v HU a podle toho vybrat potřebné těsnění s garantovaným stlačením,

jedna z možných příčin malého výkonu jsou špatně nastavené rozvody,


;)
Jo to mě taky ještě napadlo s tím těsněním jen jsem si říkal ,že by se tam ten tlak měl stejně udělat. Objednal jsem teda slabší těsnění tak uvidíme.Ale moc díky.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

ta jedna desetina milimetru neudela skoro zadnej rozdil v tlaku, tady bych to videl spis na jinej problem, nezabrusovali ti ventily treba? Novy zdvihatka jsi daval? pokud das mensi tesneni nez ma byt tak se ti taky muze pist setkat s hlavou
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tuner píše:ta jedna desetina milimetru neudela skoro zadnej rozdil v tlaku, tady bych to videl spis na jinej problem, nezabrusovali ti ventily treba? Novy zdvihatka jsi daval? pokud das mensi tesneni nez ma byt tak se ti taky muze pist setkat s hlavou
tuner ale prej tlakovali hlavu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: 2.5 TDI AHY po výměně těsnění bez tlaku ???

Příspěvek od slovacek.milos »

Sběrač informací píše:
slovacek.milos píše:
Sběrač informací píše:
. Objednal jsem teda slabší těsnění tak uvidíme.Ale moc díky.

zas chyba proč objednáváš těsnění když si nic neměřil :?
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

tlakovali ale na vodu, ne na kompresni tlak, takze pokud nedovre treba uplne ventil tak ten kompresni tlak nebude moc vysokej
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No jestli tlakovali hlavu, tak byla bez ventilů ,ucpané vodní vývody, ohřátá voda tak na 80 stupnů a tlak přes 4 atm..Poté se zabrousí ventily a zalijí kanály benzinem..nebo se pletu? :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ta oprava odpovídá sběračovi informací pokus omyl,

dělá se to tak že zaneseš hlavu k hlavařovi co to umí a ten ti ji udělá a odtlakuje, změříš přesahy objednáš těsnění a musí to fachčit,


nalívat vodu na stole



:roll: to by u nafty nešlo ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No já jsem popsal postup , jak tlakuje hlavu chlap, co se tím zabývá a mám s ním dobré zkušenosti.. Když mi řekl, neváhej a nech to natlakovat, nebylo to jen kvůli kšeftu..Kolikrát to majitel považuje za vytahování peněz z kapsy..
nepropadat panice...
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Pokud ale nekdo utopi ventily pripadne da vadny zdvihatka tak i tato zkouska bez vacky bude ok ale po namontovani vacky a hyder to bude bez tlaku
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:No já jsem popsal postup , jak tlakuje hlavu chlap, co se tím zabývá a mám s ním dobré zkušenosti.. Když mi řekl, neváhej a nech to natlakovat, nebylo to jen kvůli kšeftu..Kolikrát to majitel považuje za vytahování peněz z kapsy..
já ani nevím jak tlakuje hlavu borec co se stím zabývá, když chci přebrousit hlavu vím že může být problém

když ji nechám udělat celou vypadá jak nová a je na ni spolehnutí, získám i informace o bloku, a kyž to složím prostě to maká,

zkusil jsem i jiní strojaře a byl problém
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

jak napsal tuner budou špatně udělaný přesahy ventilů budou dlouhý a pak ti to zdvihátka vyvěsej.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33564
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tuner píše:Pokud ale nekdo utopi ventily pripadne da vadny zdvihatka tak i tato zkouska bez vacky bude ok ale po namontovani vacky a hyder to bude bez tlaku
jenže on tam má tlak 15 a když točíš motorem slyšíš syčení podlo toho který ventil je vyvěšený
Uživatelský avatar
Sběrač informací
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2006, 19:02
Bydliště: Czech Republic

Příspěvek od Sběrač informací »

tuner píše:ta jedna desetina milimetru neudela skoro zadnej rozdil v tlaku, tady bych to videl spis na jinej problem, nezabrusovali ti ventily treba? Novy zdvihatka jsi daval? pokud das mensi tesneni nez ma byt tak se ti taky muze pist setkat s hlavou
To vím proto jsem tam dal radši silnější.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“