Ahoj, padá mě turbo do nouze nejraději na 4stupeň "překročení plnícího tlaku, Passat 96KW. Hadičky jsem prošel, N75 zkoušel jinou a nic. Udělal jsem log do mírného kopce začal jsem na 3stupni a padlo to zas na 4stupni + jsem přidal log za jízdy na dálnici. Dík za názory, jak pokračovat v opravě
http://leteckaposta.cz/157603895
nouze
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ten první log máš dobře udělaný a je tam vidět přefuk turba...ale ten druhý je podle mě k ničemu...mělo by se to logovat na plnou zátěž na trojku a stačí od 1500ot do 4000ot....takhle z toho asi nikdo nic nevyčte
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Hodnota váhy je adekvátní vůči aktuálnímu tlaku, takže OK, ale je to čipovaný, že? V tom druhým logu, i když není na plný plyn, tak regulace dobrá. A z toho prvního je jasný, že to tam někde vázne. Jestli máš hadičky a n75 v pořádku, tak to bude chtít nejspíš vyčistit.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
nevím jestli je tam čip, já ho nedělal. Posílám další dva logy, v prvnim padl do nouze ale v druhym už nepadl..
http://leteckaposta.cz/956368183
http://leteckaposta.cz/956368183
Passat B5.5 96KW
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina