nouze

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
svincik
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 27 říj 2010, 14:00
Odpovědi: 0

nouze

Příspěvek od svincik »

Ahoj, padá mě turbo do nouze nejraději na 4stupeň "překročení plnícího tlaku, Passat 96KW. Hadičky jsem prošel, N75 zkoušel jinou a nic. Udělal jsem log do mírného kopce začal jsem na 3stupni a padlo to zas na 4stupni + jsem přidal log za jízdy na dálnici. Dík za názory, jak pokračovat v opravě

http://leteckaposta.cz/157603895
Passat B5.5 96KW
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

zajede ti táhlo po startu směrem k baňce na doraz?jde umáčknout v celé délce chodu až na doraz?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
svincik
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 27 říj 2010, 14:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od svincik »

řakl bych že chodí v celém rozsahu a jak je na tom váha?
Passat B5.5 96KW
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4905
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

ten první log máš dobře udělaný a je tam vidět přefuk turba...ale ten druhý je podle mě k ničemu...mělo by se to logovat na plnou zátěž na trojku a stačí od 1500ot do 4000ot....takhle z toho asi nikdo nic nevyčte
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Hodnota váhy je adekvátní vůči aktuálnímu tlaku, takže OK, ale je to čipovaný, že? V tom druhým logu, i když není na plný plyn, tak regulace dobrá. A z toho prvního je jasný, že to tam někde vázne. Jestli máš hadičky a n75 v pořádku, tak to bude chtít nejspíš vyčistit.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
svincik
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 27 říj 2010, 14:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od svincik »

nevím jestli je tam čip, já ho nedělal. Posílám další dva logy, v prvnim padl do nouze ale v druhym už nepadl..

http://leteckaposta.cz/956368183
Passat B5.5 96KW
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Pořád dokola, pakliže jsou hadičky a N75 OK, a je tam dostatek podtlaku (táhlo po startu zajede), tak baňka, nebo lopatky (LOL)
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“