Stránka 1 z 2
Meranie vstrekovačov Vagom
Napsal: 15 dub 2012, 10:56
od autospravca
Vie niekto poradiť prečo VAG(viz.príloha)v skup 13 neukáže údaje vstrekovača na 4-válci?.Ide o motor 1,9 TDi,88 kW,r.v.1998.Auto začalo horšie štartovať - až na tretí pokus.Po nábehu motora otáčky v norme,Vag nič iné neukazal.

Napsal: 15 dub 2012, 11:02
od dodi911
Zhavice ok? nebude to v kanali 14 ciste teoreticky, vypadky zapalovania u benzina tak tiez zobrazuje 3 valce a v dalsom kanali dalsie 3 valce
Napsal: 15 dub 2012, 11:25
od leguan
je to poměr 4,2,a1 valce ke třetímu
Napsal: 15 dub 2012, 11:36
od autospravca
Tiež si myslím,že treba začať so žhavičmi
Meranie vstrekovačov Vagom
Napsal: 15 dub 2012, 14:27
od emig89
Pri rotačke dochádza k porovnaniu vstrekovacieho množstva paliva voči riadiacemu striku. Preto len 3 okienka
Napsal: 15 dub 2012, 16:31
od autospravca
Výsledok by mal byť vo všetkých 4-stĺpcoch.Ako napr. čo mám výsl.z motora 2,0 TDi(viď.príloha)

Napsal: 15 dub 2012, 17:43
od Vici
vždyť ti to napsal emig89
měl by jsis udělat jasno mezi rotačkou a PD
co to je za motor těch "88"kW z roku 1998 ?????
Napsal: 15 dub 2012, 17:44
od Vici
dodi911 píše:Zhavice ok? nebude to v kanali 14 ciste teoreticky, vypadky zapalovania u benzina tak tiez zobrazuje 3 valce a v dalsom kanali dalsie 3 valce
A víš vůbec jak funguje naftový motor ?

Napsal: 15 dub 2012, 17:58
od dodi911
Vici píše:dodi911 píše:Zhavice ok? nebude to v kanali 14 ciste teoreticky, vypadky zapalovania u benzina tak tiez zobrazuje 3 valce a v dalsom kanali dalsie 3 valce
A víš vůbec jak funguje naftový motor ?

Viem presne ako funguje dieslovy motor, u niektorych ti ukaze davkovanie na kazdom vstreku a niekde nie. Preto som pisal nech skusi pozriet, ci nebude nahodou 4 valec v dalsom kanali ako napr. vypadky u benzinu, chapeme sa? !
Napsal: 15 dub 2012, 18:14
od autospravca
co to je za motor těch "88"kW z roku 1998 ?????
sori:W-Pasat-nie 88 ale 81 kW
Napsal: 15 dub 2012, 18:17
od Vici
81 kW je rotačka (s rotačním čerpadlem) ... v kanále 13 nikdy nebude ukazovat to co 2,0TDI (PD)
Napsal: 15 dub 2012, 18:19
od Vici
dodi911 píše:Viem presne ako funguje dieslovy motor, u niektorych ti ukaze davkovanie na kazdom vstreku a niekde nie. Preto som pisal nech skusi pozriet, ci nebude nahodou 4 valec v dalsom kanali ako napr. vypadky u benzinu, chapeme sa? !
A jaký vkliv na ty "výpadky" by tedy měly žhaviče?
Napsal: 15 dub 2012, 18:39
od dodi911
Keby si si temu precital celu a nie rovno zacal drbat do cloveka, tak zists , ze problem nieje v merani vstrekovacich mnozstiev, le ze mu to zacalo horsie startovat.
Napsal: 15 dub 2012, 19:03
od Vici
já jsem tě nedrbal, já jsem se jen ptal,abych správně pochopil souvislosti

tak se hned nerozčiluj
každopádně ty údaje ve čtvrtém poli tam na rotačce nikdy nebudou
Napsal: 15 dub 2012, 19:11
od autospravca
Vďaka za odpovede.Začnem tými žhavičmi.